Sportwagonin varusteet, "koiraverkko"

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
late04
Viestit: 235
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 05:50
Paikkakunta: Helsinki

Sportwagonin varusteet, "koiraverkko"

Viesti Kirjoittaja late04 »

Eikö tuo "koiraverkko" eli tavaratilan ja matkustamon väliin vertikaalisesti tuleva verkko olekaan vakiovaruste? Hämmästelin kun vaihdon Superin JTS:ään ja edellisessä tuo verkko oli. :?

Avatar
Saimaannorppa
Viestit: 37
Liittynyt: 05 Elo 2003, 21:28
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Saimaannorppa »

Eipä näytä enää vakiona olevan, sama pätee sähköiseen ristiselän tuen säätöön. Bosetkaan eivät ole enää vakiona. Onkos tässä uudessa enää sitä takakontin kassiverkkoa vakiona? Cruise taasen on vakiona verrattuna ns. Boseliftiin.

Avatar
late04
Viestit: 235
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 05:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja late04 »

Ihme venkoilua. Mulla on kyllä Bose, vaan verkot puuttuu.

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Mulla on -03 ja koiraverkko puuttuu siitäkin.

Avatar
late04
Viestit: 235
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 05:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja late04 »

Tais olla lisävaruste. Maksaa varmaan hunajata.

Wannabe
Viestit: 37
Liittynyt: 06 Heinä 2003, 21:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Wannabe »

Giri kirjoitti:Mulla on -03 ja koiraverkko puuttuu siitäkin.
Omassa -03 V6:ssa on elastinen koiraverkko. Auton ostin käytettynä, joten en tiedä onko se tullut vakiona vai lisävarusteena. :(

OT: -03 V6:n polttoainemittari tuntuu näyttävän mitä sattuu. Hakiessani auton paloi mittarissa valo, joten tankkia täyteen - mahtui kokonaiset 27 litraa. :crazyeyes: Viisari nousi 3/4 viivan kohdalle. Tämän jälkeen tankannut pari kertaa ja aina sama homma - löpöä menee 20 - 30 litraa ja mittari nousee tuohon 3/4 viivan kohdalle. Ajattelin, että tämä nyt sitten johtuu vaikka polttoaineen ylettömästä vaahtoamisesta, joten sunnuntaina liruttelin sitä löpöä sinne tankkiin oikein ajan kanssa, että tankki varmasti täyttyisi. No loppuen lopuksi löpöä meinasi tulla kyljellekin tankista, eli tankki oli ainakin täysi. :mrgreen: Viisari ei silti noussut kuin siihen 3/4 viivaan saakka.

Onko muilla ollut tätä? Deltalle takuuhuoltoon? Takapää "narskuu" töyssyissä - puslat?

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Takuuseen vaan, jos oikein muistan niin ovat vaihtaneet koko mittaristoja ton virheen takia.

Avatar
MKT
Viestit: 654
Liittynyt: 10 Syys 2003, 18:35
Car(s): 159 SW 2.4JTDm Q4 Ti
ex. 156/164/166
Paikkakunta: Muurame

Re: Sportwagonin varusteet, "koiraverkko"

Viesti Kirjoittaja MKT »

late04 kirjoitti:Eikö tuo "koiraverkko" eli tavaratilan ja matkustamon väliin vertikaalisesti tuleva verkko olekaan vakiovaruste? Hämmästelin kun vaihdon Superin JTS:ään ja edellisessä tuo verkko oli. :?
Ainakin 02-mallisessa JTS:ssä joustava rullaverkko oli vakiona. Erikseen olisi saanut tilattua jämerämmän verkon mutta ovat koirat tuonkin takana pysyneet.

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Kuuluisikohan -03.ssakin olla se verkko vakiona? Muutama päivä olisi vielä takuuta voimassa vaikka eipä sen takuusta luulisi olevan kiinni. Toisaalta niissä esitteissä taitaa lukea pienellä präntillä että varusteet saattavat poiketa esitteessä mainituista tms. Luigi on varmaan vaan laittanut väärän rullatelineen mun autoon.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Wannabe kirjoitti:
Giri kirjoitti:Mulla on -03 ja koiraverkko puuttuu siitäkin.
Omassa -03 V6:ssa on elastinen koiraverkko. Auton ostin käytettynä, joten en tiedä onko se tullut vakiona vai lisävarusteena. :(

OT: -03 V6:n polttoainemittari tuntuu näyttävän mitä sattuu. Hakiessani auton paloi mittarissa valo, joten tankkia täyteen - mahtui kokonaiset 27 litraa. :crazyeyes: Viisari nousi 3/4 viivan kohdalle. Tämän jälkeen tankannut pari kertaa ja aina sama homma - löpöä menee 20 - 30 litraa ja mittari nousee tuohon 3/4 viivan kohdalle. Ajattelin, että tämä nyt sitten johtuu vaikka polttoaineen ylettömästä vaahtoamisesta, joten sunnuntaina liruttelin sitä löpöä sinne tankkiin oikein ajan kanssa, että tankki varmasti täyttyisi. No loppuen lopuksi löpöä meinasi tulla kyljellekin tankista, eli tankki oli ainakin täysi. :mrgreen: Viisari ei silti noussut kuin siihen 3/4 viivaan saakka.

Onko muilla ollut tätä? Deltalle takuuhuoltoon? Takapää "narskuu" töyssyissä - puslat?
Joo, ma tiedan mika mattaa. Se dieseli vaahtoaa siella tankissa bensan seassa ja siksi nayttaa liikaa :twisted: (Ihan pakko,sori)
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
late04
Viestit: 235
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 05:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja late04 »

Mun kärryssä -04 JTS on vaihdettu mittaristo tuollaisen bensamittariongelman takia. Piti kuulemma vaihtaa tosiaan koko saatanan mittaristo, niin että kilometrejä on matkamittarissa 9 tkm vähemmän kuin oikeesti. Takuuseen meni, auto ei tosin ollut mulla.

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Samoin mittaristo vaihdettu ja samasta syystä (-04 JTS)

Wannabe
Viestit: 37
Liittynyt: 06 Heinä 2003, 21:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Wannabe »

late04 kirjoitti:Mun kärryssä -04 JTS on vaihdettu mittaristo tuollaisen bensamittariongelman takia. Piti kuulemma vaihtaa tosiaan koko saatanan mittaristo, niin että kilometrejä on matkamittarissa 9 tkm vähemmän kuin oikeesti. Takuuseen meni, auto ei tosin ollut mulla.
On mahtanut edellinen omistaja sitten vain ihmetellä tankin ja kulutuksen epäsuhtaa, kun ei ole asialle mitään tehnyt. :mrgreen:

tube68
Viestit: 249
Liittynyt: 18 Heinä 2005, 23:44
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tube68 »

löysin halvalla (no halvalla ja halvalla) koiraverkon tuolta autovahinkokeskuksesta.
95€ koiraverkko/takatilansuoja ihan alkuperäinen. Ihan OK hinta jos vertaa AD:n hintoihin :P

http://www.autovahinkokeskus.fi/

Vastaa Viestiin