Tietoa 166:sta
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: 25 Elo 2015, 09:48
- Car(s): Alfa Romeo 166 2.0 ts vm99
Tietoa 166:sta
Heips kaikille.
Pitkänlinjan saabisti suunnittelee leirin vaihtoa ja oikeastaan ainoa mikä säväyttää on tuo 166 malli.
Pyytäisinkin ko. mallista enemmän tietäviä kertomaan kokemuksia niin posi kuin negatiivisiakin.
Googlettanut olen ahkerasti mitta olisi mukava lukea näin kotimaan alfistien kokemuksia.
Kiitokset
T:Juha
Pitkänlinjan saabisti suunnittelee leirin vaihtoa ja oikeastaan ainoa mikä säväyttää on tuo 166 malli.
Pyytäisinkin ko. mallista enemmän tietäviä kertomaan kokemuksia niin posi kuin negatiivisiakin.
Googlettanut olen ahkerasti mitta olisi mukava lukea näin kotimaan alfistien kokemuksia.
Kiitokset
T:Juha
Only way to feel the noise is when it's good and loud
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Re: Tietoa 166:sta
Neljän 166:n kokemuksella ei voi kuin suositella
Perheessä on ollut 2.4JTD, 2.0V6 TB, 2.5 V6 24v ja 3.0 V6 24v.
Ajolleen tienpäällä mukava ja rauhallinen, ei yhtä ketterä kuin 156 johtuen toki suuresta koosta ja painosta. JTD:llä ajoin yli 100tkm ilman suurempia murheita, samat tyyppiviat tuntuu kuitenkin vaivaavan lähes kaikkia yksilöitä ainakin jossain elämän vaiheessa.
- lämppärin kennon vuoto (tämä hajottaa sitten x-määrän erinäisiä elektroniikkaboxeja jotka asennettu kennon alle... mm. airbag boxi)
- taka-akseliston puslien väljyydet (varsia ja niveliä on melkoinen määrä, uusiminen kallista)
- TS koneessa öljyä palaa, jakopää ei järin kestävä
- Vauhtipyöräongelmia (2-massainen) isommilla metreillä, 200tkm kohdilla osunut itselle 3:een samaa ongelmaa. Toki ei pelkästään Alfan ongelma.
- keskuslukot pelannut ainakin kaikissa omissa yksilöissä ihan omalla tavallaan, häiriöitä on piisannut. Google haku löytää kymmeniä eri tyyppivikoja keskuslukon toiminnasta.
- takalasinnostimet joutuu laittamaan jossain vaiheessa kun vaijerit ruostuvat jumiin ja katkeavat (samanlainen rakenne kuin 156)
- etutukivarret on kuluvaa kamaa enemmän kuin "normiautossa", alkaa narinana (ylätukivarret) ja pian ne kolisevatkin... osat toki halpoja.
Ruoste näitä taas ei juuri vaivaa kun vertaa samanikäisiin 156:iin, ovat kuin eri planeetalta. Muutenkin 166 on paljon laadukkaammin kasattu kampe ja monesti paremmin varusteltu kuin 156, lisäksi tulee Brembon jarrua muissa kuin 10v JTD ja TS koneisissa.
Ajolleen mahtavin on ollut 2.0 TB jossa oli muukkosen tekemä piristys, vetoja piisasi mukavasti
Enemmän on ainakin itsellä positiivisen puolella 166 kokemukset, jos malli miellyttää ja mieleinen yksilö löytyy niin anna mennä vaan. Ei noiden kanssa enää korkealta putoa, hinnat on vähintäänkin järkitasolla.
Perheessä on ollut 2.4JTD, 2.0V6 TB, 2.5 V6 24v ja 3.0 V6 24v.
Ajolleen tienpäällä mukava ja rauhallinen, ei yhtä ketterä kuin 156 johtuen toki suuresta koosta ja painosta. JTD:llä ajoin yli 100tkm ilman suurempia murheita, samat tyyppiviat tuntuu kuitenkin vaivaavan lähes kaikkia yksilöitä ainakin jossain elämän vaiheessa.
- lämppärin kennon vuoto (tämä hajottaa sitten x-määrän erinäisiä elektroniikkaboxeja jotka asennettu kennon alle... mm. airbag boxi)
- taka-akseliston puslien väljyydet (varsia ja niveliä on melkoinen määrä, uusiminen kallista)
- TS koneessa öljyä palaa, jakopää ei järin kestävä
- Vauhtipyöräongelmia (2-massainen) isommilla metreillä, 200tkm kohdilla osunut itselle 3:een samaa ongelmaa. Toki ei pelkästään Alfan ongelma.
- keskuslukot pelannut ainakin kaikissa omissa yksilöissä ihan omalla tavallaan, häiriöitä on piisannut. Google haku löytää kymmeniä eri tyyppivikoja keskuslukon toiminnasta.
- takalasinnostimet joutuu laittamaan jossain vaiheessa kun vaijerit ruostuvat jumiin ja katkeavat (samanlainen rakenne kuin 156)
- etutukivarret on kuluvaa kamaa enemmän kuin "normiautossa", alkaa narinana (ylätukivarret) ja pian ne kolisevatkin... osat toki halpoja.
Ruoste näitä taas ei juuri vaivaa kun vertaa samanikäisiin 156:iin, ovat kuin eri planeetalta. Muutenkin 166 on paljon laadukkaammin kasattu kampe ja monesti paremmin varusteltu kuin 156, lisäksi tulee Brembon jarrua muissa kuin 10v JTD ja TS koneisissa.
Ajolleen mahtavin on ollut 2.0 TB jossa oli muukkosen tekemä piristys, vetoja piisasi mukavasti
Enemmän on ainakin itsellä positiivisen puolella 166 kokemukset, jos malli miellyttää ja mieleinen yksilö löytyy niin anna mennä vaan. Ei noiden kanssa enää korkealta putoa, hinnat on vähintäänkin järkitasolla.
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: 25 Elo 2015, 09:48
- Car(s): Alfa Romeo 166 2.0 ts vm99
Re: Tietoa 166:sta
Mahtavaa!! Heti pukkaa asiallista vastausta. Kiitos. Dieseliä en pienten km määrien vuoksi harkitse ja moottoripuolella tuo v6 säväyttää. Kulutuksen olettaisin liikkuvan siinä 10-13 sekalaisessa ajossa.
Kuinkas on tuon sportronicin laita? Zf:n tekele sakemannien ohjauskomponenteilla. Onko ns monivaivainen vai suht huoleton paketti?
Kuinkas nuo 2.5 ja 3.0 moottori eroavat toisistaan?
Kuinkas on tuon sportronicin laita? Zf:n tekele sakemannien ohjauskomponenteilla. Onko ns monivaivainen vai suht huoleton paketti?
Kuinkas nuo 2.5 ja 3.0 moottori eroavat toisistaan?
Only way to feel the noise is when it's good and loud
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Re: Tietoa 166:sta
Giuseppe Busson V6 säväyttää kaikkia Äänimaailma on about parasta mitä v6 koneilla on merkistä riippumatta tarjolla.Topperharley kirjoitti:Mahtavaa!! Heti pukkaa asiallista vastausta. Kiitos. Dieseliä en pienten km määrien vuoksi harkitse ja moottoripuolella tuo v6 säväyttää. Kulutuksen olettaisin liikkuvan siinä 10-13 sekalaisessa ajossa.
Kuinkas on tuon sportronicin laita? Zf:n tekele sakemannien ohjauskomponenteilla. Onko ns monivaivainen vai suht huoleton paketti?
Kuinkas nuo 2.5 ja 3.0 moottori eroavat toisistaan?
Omassa 2.5 v6:ssa kulutus on ollut matkassa 8,5-9ltr/100 ja sekalaisessa ajossa 10-11.
sportronicista itse pysyisin erossa, ei sillä ettei se toimisi mutta jotenkin tuntuu että invalaatikko syö Bussosta sen parhaimman "terän" mitä muuten koneesta löytyy. 4 vaihdetta on liika vähän noin tehottomaan ja "pieneen" koneeseen. samoin sporttronicilla kulutus ei laske missään tilanteessa 10,5 alle, ainakaan noissa yksilöissä millä olen ajanut (jos kulutuksella nyt yleensä on merkitystä tällaisessa autossa).
2.5 ja 3.0 ei eroa muuten kuin kuutioiltaan, sama peruskone mutta iskunpituus ja männän halkaisija eri.
- Jalamari
- Viestit: 3091
- Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
- Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD - Paikkakunta: Laihela
Re: Tietoa 166:sta
Samaa mieltä Sportronicista. Loota on lisäksi liian hidas kierroskoneen kaveriksi.Diisseliin olis varmaan ihan passeli.
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: 25 Elo 2015, 09:48
- Car(s): Alfa Romeo 166 2.0 ts vm99
Re: Tietoa 166:sta
Kävin tänään ajamassa 166 3.0l sporttronic Alfaa.Onhan tuo Ääni maailma kyllä säväytti vaikka putki oli itse rakennettu yhdellä vaimentajalla. Happea en tohtinut kovasti antaa mutta tuntui zf hyvin samalta kuin aw saabin jatkeena. Rauhallisessa ajossa miellyttävän vaivatonta mutta kierroksilla tuskin kovin terävästi mukana.
Sisusta ja muotoilu kyllä miellyttävät kovasti silmää ja tilaa oli myös mukavasti 198cm kuskille
Ei tämä nyt ainakaan kuumetta laske
Sisusta ja muotoilu kyllä miellyttävät kovasti silmää ja tilaa oli myös mukavasti 198cm kuskille
Ei tämä nyt ainakaan kuumetta laske
Only way to feel the noise is when it's good and loud
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
Re: Tietoa 166:sta
Ja yleisesti ottaen 2,5 on manuaalivaihteinen ja 3,0 automaattilaatikolla. Näin siis jos on "suomi auto", muualla on myyty 3,0 manuaalilaatikollakin. Keulankohotuksen yhteydessä tuli vielä valikoimaan 3,2 moottori.
Italiassa on yksi hieno blackline myynnissä: http://www.autoscout24.com/offers/alfa- ... -263886099
Italiassa on yksi hieno blackline myynnissä: http://www.autoscout24.com/offers/alfa- ... -263886099
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
Re: Tietoa 166:sta
Mulla on nyt ollut 2 vuotta 3,0 manuaali vuodelta 2000 mittarissa vähän reilut 150 tkm. Tykkään kovasti, enempi kuin edellisestä 2,5 156:sesta. Välillä mietin, että tykkäänkö enemmän kuin GT:stäni. Arkiajossa 166 vie pidemmän korren. Mun aikana uusittu hammastanko, lämppärin kenno, kaksi tukivartta ja maadoitus kaapelin kiinnitys runkoon. Niin ja jakohihna myös. Mielestäni se on busson huono puoli. Vaihtoväli 3 v/ 60 tkm. Tosi eihän se ole yhtään pidempi twin sparkissakaan. Huollatan autoni luottokorjaamollani, ihan kaikki ei oo innostunut korjailemaan näitä. Osan osista olen tilannut itse, kun eivät ole yhtä helposti saatavissa kuin yleisempiin merkkeihin. Saatavuudessa ei sinänsä ole ollut ongelmaa.
2,5 vs 3,0: Tärkeintä on löytää hyvä yksilö. Isompi vääntää paremmin pienillä kierroksilla. Se siis jos mahdollista.
Viimeiset reilu 100 km maantiellä tuli ajotietokoneen mukaan 8,4 l/100 km. Pitkän ajan kulutus taitaa olla 10,7.
Seuraavaksi autoksi haaveilen - mahdollisimman uutta 166:sta.
2,5 vs 3,0: Tärkeintä on löytää hyvä yksilö. Isompi vääntää paremmin pienillä kierroksilla. Se siis jos mahdollista.
Viimeiset reilu 100 km maantiellä tuli ajotietokoneen mukaan 8,4 l/100 km. Pitkän ajan kulutus taitaa olla 10,7.
Seuraavaksi autoksi haaveilen - mahdollisimman uutta 166:sta.
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Tietoa 166:sta
Tai itsellä FL 166 JTD:nä... tulee meinaan yli 30 tkm vuodessa "käyttismäistä" ajoa tällä hetkellä.Savo kirjoitti:Mulla on nyt ollut 2 vuotta 3,0 manuaali vuodelta 2000 mittarissa vähän reilut 150 tkm. Tykkään kovasti, enempi kuin edellisestä 2,5 156:sesta. Välillä mietin, että tykkäänkö enemmän kuin GT:stäni. Arkiajossa 166 vie pidemmän korren. Mun aikana uusittu hammastanko, lämppärin kenno, kaksi tukivartta ja maadoitus kaapelin kiinnitys runkoon. Niin ja jakohihna myös. Mielestäni se on busson huono puoli. Vaihtoväli 3 v/ 60 tkm. Tosi eihän se ole yhtään pidempi twin sparkissakaan. Huollatan autoni luottokorjaamollani, ihan kaikki ei oo innostunut korjailemaan näitä. Osan osista olen tilannut itse, kun eivät ole yhtä helposti saatavissa kuin yleisempiin merkkeihin. Saatavuudessa ei sinänsä ole ollut ongelmaa.
2,5 vs 3,0: Tärkeintä on löytää hyvä yksilö. Isompi vääntää paremmin pienillä kierroksilla. Se siis jos mahdollista.
Viimeiset reilu 100 km maantiellä tuli ajotietokoneen mukaan 8,4 l/100 km. Pitkän ajan kulutus taitaa olla 10,7.
Seuraavaksi autoksi haaveilen - mahdollisimman uutta 166:sta.
Saksasta ... joskus ehkä Kun tuo 156 Mjet16 on pelannut kuin sveitsiläinen kello niin katellaan. 166 on hieno limusiini.
JT
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
-
- Viestit: 29
- Liittynyt: 02 Touko 2009, 16:31
- Car(s): Giulia 2.2 AT8 Super ex Renault Talisman, AR 166 2.5V6 03
- Paikkakunta: Espoo
Re: Tietoa 166:sta
2.5 V6 2003 on ollut käyttöautona uudesta asti 300 000km. Korjaamotyönä huolto on viime vuosina ollut 2000eur/v, tee se itse mies selviää alle puolella. Kulutus maantiellä 8l, kaupungissa 11. Ei keskuslukitusvikoja, muuten samoja kuin yllä.
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Tietoa 166:sta
Köysti, mitä tuo 2000e/v sisältää? Merkkiliikkeen huollot?
Yritän vaan hahmotella, että miten saa menemään melkein 200euroa kuukaudessa 166:een. Teetettynä tuo menis heittämällä 156:een, kun siinä ei oikeen mikään osa kestä kuin vuoden, mut...
Yritän vaan hahmotella, että miten saa menemään melkein 200euroa kuukaudessa 166:een. Teetettynä tuo menis heittämällä 156:een, kun siinä ei oikeen mikään osa kestä kuin vuoden, mut...
-
- Viestit: 29
- Liittynyt: 02 Touko 2009, 16:31
- Car(s): Giulia 2.2 AT8 Super ex Renault Talisman, AR 166 2.5V6 03
- Paikkakunta: Espoo
Re: Tietoa 166:sta
Jotenkin tähän tapaan viimeinen vuosi: öljynvaihto yms huolto, airbag kontrolleri, vetonivel, pyöränlaakeri, joku alustan nivel, takajarrujen osien vaihto . Asiaan vaikuttaa ajokilometritkin 30 000km/v ja pieni Alfa-korjaamo. Kohta tehtävä jakohihnan vaihto 800eur.
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Tietoa 166:sta
Ei 156:eenkaan ole mennyt noita summia. Ihan tarkkaan en ole senttejä räknännyt, mutta kolmen vuoden ajaltaAquatica kirjoitti:Köysti, mitä tuo 2000e/v sisältää? Merkkiliikkeen huollot?
Yritän vaan hahmotella, että miten saa menemään melkein 200euroa kuukaudessa 166:een. Teetettynä tuo menis heittämällä 156:een, kun siinä ei oikeen mikään osa kestä kuin vuoden, mut...
huollot ( ml. jakopäähuolto ja uudet kesärenkaat) JTD:llä noin 800 eur vuodessa.
Tuo pitää tosin uuden irroitettavan vetokoukun oston ja asennuksen ( n. 800 eur)
sisällään kertaluontoisena. Polttoaine -ja muut kustannukset päälle. Sen verran vähän tulee
km-korvattua työajoa, että korvaukset juuri riittävät kahden Alfan ylläpitoon muttei uuden hankintaan.
Jt
Viimeksi muokannut Jiitee, 27 Elo 2015, 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Tietoa 166:sta
^
Täällä on mennyt jo pelkästään osiin tänä vuonna pari tonnia...
Täällä on mennyt jo pelkästään osiin tänä vuonna pari tonnia...
-
- Viestit: 29
- Liittynyt: 02 Touko 2009, 16:31
- Car(s): Giulia 2.2 AT8 Super ex Renault Talisman, AR 166 2.5V6 03
- Paikkakunta: Espoo
Re: Tietoa 166:sta
Autossa on paljon osia. Nyt 11v ja 300 000km taitaa kaikki vetonivelet ja pyöränlaakerit olla uusittu, alustan nivelet ja jarrujen kulutusosat pariin kertaan. Mutta linjalla: ilma, polttoaine, moottori, pakoputki ei ole tehty vielä mitään eikä jousitukselle, iskunvaimennukselle, jarruille. Tässä vaiheessa auton arvo on maksettava joka vuosi.
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Tietoa 166:sta
Juurikin noin.Kun kulutusosien iso uusintakierros osuu kohdalleköysti kirjoitti:Autossa on paljon osia. Nyt 11v ja 300 000km taitaa kaikki vetonivelet ja pyöränlaakerit olla uusittu, alustan nivelet ja jarrujen kulutusosat pariin kertaan. Mutta linjalla: ilma, polttoaine, moottori, pakoputki ei ole tehty vielä mitään eikä jousitukselle, iskunvaimennukselle, jarruille. Tässä vaiheessa auton arvo on maksettava joka vuosi.
niin tuo parin toimintatonnin vuosikulut on realismia.
Jt
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- -TTY-
- Viestit: 1442
- Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
- Car(s): Y ´96
i30N ´20
968 "CS" ´92
ex:166 2.5 V6 ´02
156 SW 2.0 TwinSpark ´00 - Paikkakunta: Mikkeli
Re: Tietoa 166:sta
^Kytkinremppa AK:lla teetettynä kattaa jo 75% tuosta budjetista, jos osuu tuolle uusintakierrokselle...
Mikä piru sieltä taas on rikki?
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Re: Tietoa 166:sta
niinpä, siinä vaiheessa kun on päässyt "kerääntymään korjausvelkaa" nämä monesti jo siirtyy romumiehelle... kun ei tuo markkina-arvo tai haluttavuus ihan huippu ole.Jiitee kirjoitti:Juurikin noin.Kun kulutusosien iso uusintakierros osuu kohdalleköysti kirjoitti:Autossa on paljon osia. Nyt 11v ja 300 000km taitaa kaikki vetonivelet ja pyöränlaakerit olla uusittu, alustan nivelet ja jarrujen kulutusosat pariin kertaan. Mutta linjalla: ilma, polttoaine, moottori, pakoputki ei ole tehty vielä mitään eikä jousitukselle, iskunvaimennukselle, jarruille. Tässä vaiheessa auton arvo on maksettava joka vuosi.
niin tuo parin toimintatonnin vuosikulut on realismia.
Jt
No näin, kaksmassa vauhtipyörä ja kytkin uusiksi niin aika lailla tuossa mennään.-TTY- kirjoitti:^Kytkinremppa AK:lla teetettynä kattaa jo 75% tuosta budjetista, jos osuu tuolle uusintakierrokselle...
-
- Viestit: 29
- Liittynyt: 02 Touko 2009, 16:31
- Car(s): Giulia 2.2 AT8 Super ex Renault Talisman, AR 166 2.5V6 03
- Paikkakunta: Espoo
Re: Tietoa 166:sta
Huolto huomautti kytkimen kuluneisuudesta, olisi kannattanut vaihtaa heti, niin ei olisi tarvinnut vauhtipyörää.-TTY- kirjoitti:^Kytkinremppa AK:lla teetettynä kattaa jo 75% tuosta budjetista, jos osuu tuolle uusintakierrokselle...
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Tietoa 166:sta
En tiedä, paljonko 166:ssa saa säästettyä ulkomaanostoksilla. Paitsi jos käy samanlainen tuuri kuin itselläni. *huoh*.
Oli kytkinsetti ja 2massavaihtopyörä yhteensä 370 kotiinkannettuna, Italiasta tilattuna. Ricambi Originale-VP ja taisi olla vielä kytkinasetelmakin. Levy ja laakeri Valeota (ei ricambi-paketoitu). Tai jotenkin noin.
Suomesta halvimmillaankin tonnin ois joutunut pulittamaan pelkistä osista o_o Toki mulla kävi huono mäihä ja stefa sano poks, tietenkin. Joten ei se asetelma ja levy kauaa ollu kiinne... (kun ei saa pelkkää levyä, vaan koko sarja).
Oli kytkinsetti ja 2massavaihtopyörä yhteensä 370 kotiinkannettuna, Italiasta tilattuna. Ricambi Originale-VP ja taisi olla vielä kytkinasetelmakin. Levy ja laakeri Valeota (ei ricambi-paketoitu). Tai jotenkin noin.
Suomesta halvimmillaankin tonnin ois joutunut pulittamaan pelkistä osista o_o Toki mulla kävi huono mäihä ja stefa sano poks, tietenkin. Joten ei se asetelma ja levy kauaa ollu kiinne... (kun ei saa pelkkää levyä, vaan koko sarja).
-
- Viestit: 55
- Liittynyt: 25 Elo 2015, 09:48
- Car(s): Alfa Romeo 166 2.0 ts vm99
Re: Tietoa 166:sta
Ei mennyt kuin 3 ja puoli vuotta siitä kun kuumeilin 166:n perään että sain ostettua.
Only way to feel the noise is when it's good and loud