Pujazuba kirjoitti:Ihan mielipide kysymyksenä kuinka moneen lämpö asteeseen asti plussan puolella väki pitää viimasuojaa. Jos sattuu olemaan päivällä +5C ja jokin matka pääosin taajamaa + ruuhkaa ei tuo täysmaski taida kuulua keulaan.
Tarkkaile moottorin lämpötilaa. Niin kauan kun se pysyy aisoissa, ei viimasuojasta ole juuri haittaa. Kun lämmöt pysyy kurissa, niin mitä nopeammin moottori pääsee käyntilämpötilaan, sitä parempi. Toki välijäähdyttimen ollessa peitossa voi imulämmöt nousta ja sitä myöten huipputehot vähän laskea, mutta tuskin on näillä keleillä perusmallin kaupunkinylkytyksessä siitäkään ongelmaksi asti.
Pujazuba kirjoitti:Aiheesta toiseen. Olisiko neuvoja palaneen kilpivalon vaihtoon ettei tule kylmässä kovettuneita muoveja rasitettu liikaa?
Jos ei tallia ole tarjolla, niin mites parkkihalli? Pariksi tunniksi syömään ja kauppoja kiertelemään, Toki noissa on korjaustoiminta yleisesti kiellettyä, mutta tuskin kukaan kehtaa ulista nopeasta polttimonvaihdosta. Jos löytää hallin johon pääsee ~suoraan pesukoneesta, niin harjaton pikapesu kuivauksella lämmittää koria jonnin verran ulkopuolelta etukäteen.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.