Kattelin tuollaista autoa kakkosautoksi. Mitä olette mieltä?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=297860
Alfa 164 Alfa Romeo 164 V6 24V
Valvoja: Moderators
- Kirkinen
- Viestit: 1026
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
- Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi
Alfa 164 Alfa Romeo 164 V6 24V
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
211 hv on oikea pollemäärä 24 -venaselle. Itsellä ollut kohta pari vuotta vastaava laitos, tosin manuaalina, kakkosautona ja tyytyväinen olen ollut. Kaikki tämänikäiset ovat toki yksilöitä kunnon suhteen mutta ainakin minut yllätti 164:n vähävikaisuus. Ainoastaan joitain niistä miljoonista sisätilan lampuista on joutunut vaihtamaan ja ilmastoinnista katosi talviseisokin aikana freonit pohjoisnavalle.
Pakkaskeleistä eivät lukot tykkää, eikä lämmityslaite lukeudu tehokkaimpiin mutta nämä ovat oikeasti ongelmista pienimipiä kun vastapainona tulee urheilullinen ajoelämys ja hyvä suorituskyky vaikka kyseessä on iso sedan, joka painaa yli puolitoista tonnia.
Supereita valmistettiin suhteellisen vähän verrattuna aiempiin 164:iin mutta suurin osa osista ovat yhtä, paitsi lähinnä moottorin osalta. Hihnanvaihto syö lompakkoa mutta niin syö muissakin veekuutosissa.
Kaikki varaosat tähän mennessä , lukuunottamatta kuskin oven täydellistä lukitusvivustoa olen onnistunut löytämään jostain muualta kuin Deltasta, josta tietysti viime hädässä löytyy kaikki loput, kuuluisaan deltahintaan.
Supereita myytiin suomiautoina vuosina 93-98 mahtavat 1 kpl, mutta tuontiautoina näitä löytyy jo useampi yksilö.
Pakkaskeleistä eivät lukot tykkää, eikä lämmityslaite lukeudu tehokkaimpiin mutta nämä ovat oikeasti ongelmista pienimipiä kun vastapainona tulee urheilullinen ajoelämys ja hyvä suorituskyky vaikka kyseessä on iso sedan, joka painaa yli puolitoista tonnia.
Supereita valmistettiin suhteellisen vähän verrattuna aiempiin 164:iin mutta suurin osa osista ovat yhtä, paitsi lähinnä moottorin osalta. Hihnanvaihto syö lompakkoa mutta niin syö muissakin veekuutosissa.
Kaikki varaosat tähän mennessä , lukuunottamatta kuskin oven täydellistä lukitusvivustoa olen onnistunut löytämään jostain muualta kuin Deltasta, josta tietysti viime hädässä löytyy kaikki loput, kuuluisaan deltahintaan.
Supereita myytiin suomiautoina vuosina 93-98 mahtavat 1 kpl, mutta tuontiautoina näitä löytyy jo useampi yksilö.