Jonkun kymmenen toimimattomaksi muuttunutta avainta olen yrittänyt koodata takaisin konsernin tuotteisiin, mutta onnistumisaste on ollut pyöreä nolla. Eli eipä nämä ajoneston paritusta noin vain hukkaa. Tosin T.E.G. avaimia en ole yrittänyt muistaakseni kuin kerran, ehkä kahdesti. Kannattaahan sitä toki koittaa koodata takaisin, jos koodikortti on tallessa ja löytyy toimiva testeri. Itse en kuitenkaan kovin montaa euroa olisi valmis maksamaan yrityksestä. En tiedä korjaako näitä joku, mutta kahdesti olen saanut toisessa merkissä avaimen heräämään eloon ns. "uudelleen paistamalla" elektroniikan. Niissä oli kyllä selkeää kosteudesta johtuvaa korroosiota nähtävissä.Ruokoton kirjoitti:Kun avaimista on puhetta, niin miten lähtisin selvittelemään auton vara-avaimen toimimattomuutta? Patterit vaihtamalla lähti lukituksen ohjaus toimimaan, mutta kun avaimen tyrkkää virtalukkoon, auto ei sitä tunnista. Resu? Korjattavissa? Pitää ohjelmoida uudelleen?
Koodattaessa tarvii tosiaan koodata kaikki avaimet kerralla, kuten Aquatica edellä huomautti.