Hurja Alfa Romeo 147 1.6

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Pasi
Viestit: 6773
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Hurja Alfa Romeo 147 1.6

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Alfaowner.com forumilla on juttua yhden jäsenen hiukan viritetystä Alfa Romeo 147 1.6:sta... 260 heppaa 1.6 koneesta ei ole ihan huono saavutus...

Muutama video:

http://www.trackdayperformance.com/vide ... nifold.wmv
http://www.trackdayperformance.com/video/Pat-01.wmv


ja linkin takaa löydät Lisää aiheesta ! :shock:
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Eihän toi turbon kanssa mikään kauhea hevosvoimamäärä ole, onhan SP:n Sprintissäkin potkua yli 200 hv ja on 1.5:n!

l151726
Viestit: 92
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 15:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja l151726 »

No 260 HP on kuitenkin 260HP. Maistuis!

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Jos ei muuta niin kivasti hehkui pakosarja.
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
markkul
Viestit: 270
Liittynyt: 14 Heinä 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markkul »

Mistä se leimahdus oikein tulaa, kun keventää? Onko hukkaportin ulostula johdettu suoraan moottoritilaan? Aika hasardia.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Itse epäilisin että säädöt kesken ja kierroksilla katkaisee sytkän mutta ei ruiskutusta niin punaiseen pakosarjaan pääsee syttyvä seos jonka lieskahdus purkautuu tiivisteiden läpi.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

l151726 kirjoitti:No 260 HP on kuitenkin 260HP. Maistuis!
Ei toi 260 heppaa kovin kauaa jaksa innostaa, kokemuksella voin kertoa!

Avatar
Sauer
Viestit: 373
Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sauer »

HANU kirjoitti: Ei toi 260 heppaa kovin kauaa jaksa innostaa, kokemuksella voin kertoa!
GTA taitaakin olla painoltaa vähän eri luokassa...

Tosin ei noi omankaan tehot enää oikein räjäytä.. :wink:

Avatar
Garrett
Viestit: 418
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Garrett »

HANU kirjoitti:
l151726 kirjoitti:No 260 HP on kuitenkin 260HP. Maistuis!
Ei toi 260 heppaa kovin kauaa jaksa innostaa, kokemuksella voin kertoa!
Nii, ei se paljon olekaan, mutta 395 Nm vääntöä on... 8) Se jaksaa aina innostaa. :-D
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Hyvinhän tuo kiesittää. Tulee vaan ikävä aikoja jolloin tuon kokoinen auto painoi 850-950kg.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Sixgear
Viestit: 338
Liittynyt: 28 Maalis 2004, 00:07

Viesti Kirjoittaja Sixgear »


Vastaa Viestiin