Ja sit kuis paljon toi venttilien välys kuuluu olla imu- ja pakopuolilla?

Pitääkö ottaa nokat irti säätölevyjen vaihdon ajaksi?
Saako noita säätölevyjä jostain tarvikeliikkeistä ettei tarvii ainakaan deltasta käydä hakemassa?

Valvoja: Moderators
1. Kylmällä koneellaLuigi kirjoitti: 1.Pitääkö venttilien välykset mitata kuumalla vai kylmällä koneella kuusnepassa?
2. Ja sit kuis paljon toi venttilien välys kuuluu olla imu- ja pakopuolilla?![]()
3. Pitääkö ottaa nokat irti säätölevyjen vaihdon ajaksi?
4. Saako noita säätölevyjä jostain tarvikeliikkeistä ettei tarvii ainakaan deltasta käydä hakemassa?
Kiitokset vinkistä, itse oisin varmaan "kostuttanut" tiivisteen öljyllä tiiviyden parantamiseksi...Abarth kirjoitti: Mikäli aikoo vanhaa tiivistettä liimailla, niin tivarin tulee olla hyvin puhdistettu esim. jarrucliinerillä, että massa tarttuu pahviin. Pahvi kun on kuitenkin imenyt itseensä enemmän tai vähemmän moottoriöljyä.
Mites toi nokkien irrottaminen tapahtuu ketjukoneessa ku en oo koskaan ketjukoneesta noita irrottanu?116 kirjoitti: 3. Kyllä, varo että et pudotat ketjunlukon koneeseen.