Käyntihäikkää

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
ItaliaRomeo6V

Käyntihäikkää

Viesti Kirjoittaja ItaliaRomeo6V »

Ystävä Alfistit, Alfani koettelee uskoani :? !? Pari kuukautta sitten oli remminvaihto ja samalla laitettiin uusi Ilmi. Ongelmat alkoi muutama viikko tästä, aamuisin jolloin käynti huonoa eikä saanut kierroksia eikä ottanut liikkeelle lähdettyä oikein kuormaa. Hetken ajon jälkeen ongelma hävisi. Sittemmin ajaessa moottoritiellä tasaisesti kutosvaihteella alkoi kone nykimään, vaihettaessa pienemm'älle ja kierrosten noustessa hävisi taas häikkä. Nyt nykii jatkuvalla sykkeellä ja ei ota kuormaa vaan paukkuu pakoputkessa. Mikähän mahtaa olla? Autolla 156V6 ajettu 105tkm ja tulpat ovat vielä vanhat, siinäkö pulman avain vaiko Ilmi?...vaikkakin uusi Ilmi kiinni!?!

Maho

Viesti Kirjoittaja Maho »

Sanoohan tuon jo manuaalikin, että 100tkm. pitäisi tulpat vaihtaa. Siitä olisi hyvä lähteä. Eiköhän tuo vikakin löydy sytytyspuolelta jos pakoputki paukkuu.
Ei enää Alfaa... eipä

Black Label

Viesti Kirjoittaja Black Label »

Terve!

Omalla 156 V6:lla ajettu 97tkm, eli tulppienvaihdon aika.

Em. syystä olen itse tekemässä viikon sisällä tulppatilausta firmasta www.spark-plugs.co.uk .

Kyseessä alkuperäiset NGK/PFR6B-tulpat.

Hinta yhdelle setille (kuusi tulppaa + postikulut) päivän kurssilla = 73,86€

Eli perhanan paljon huokeammalla kuin Suomesta saa mistään.

Voin samalla tilata useammankin setin (kimppatilaus = postikuluissa ainakin säästäisi...)?

T: Musta-Leima

ItaliaRomeo6V

Viesti Kirjoittaja ItaliaRomeo6V »

Olen itse menossa Enklantiin käymään ja ajattelin ensin itse ostaa sieltä suoraan...Murphyn lakien mukaisesti se ei kuitenkaan ole niin helppoa!?!
Jos olet tilaamassa tulppia niin laitetaanko samaan tilaukseen meikäläiselle kanssa uudet tulpat? Laitetaan postituskulut sitten puoliksi.

Black Label

Viesti Kirjoittaja Black Label »

Sopii erittäin hyvin.

Laitan yksityisviestinä yhteystietoni.

Jos on muita kiinnostuneita tulpantilaajia, niin laitan tilauksen lähtemään ma 11.7.-05 klo 18.00 mennessä.

T:Musta-Leima

Rasvis
Spiderman
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Oliko se vaihto-ILMI alkuperäistyyppinen boschilainen vai mallia harakiri? Ainakin Motonetin myymissä tarviketökkeleissä on ollut murheita.
- Epäkelpokeräilijä -

Maunu
Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006

Viesti Kirjoittaja Maunu »

Mulla tekee V6:nen kostealla kelillä startatessa sytytyshäiriöitä eikä ota kierroksia, yleensä vika ilmee aina jos autolla ei ole ajettu muutamaan päivään. Itse epäilen että joku ruiskuista vuotaa hiukan bensaa auton seistessä. Nämä on taas niitä henkipuolen vikoja joita on vaikea paikallistaa. Toisaalta jokin hydraulinenventtiilinnostinkin voi vuotaa :?
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.

Antieko
Car(s): ex:156 v6 2,5 24v -98

Viesti Kirjoittaja Antieko »

Black Label kirjoitti:Sopii erittäin hyvin.

Laitan yksityisviestinä yhteystietoni.

Jos on muita kiinnostuneita tulpantilaajia, niin laitan tilauksen lähtemään ma 11.7.-05 klo 18.00 mennessä.

T:Musta-Leima
Moi! Tarviin kanssa tulpat 2,5 V6 een. Laita tietosi tai soita.
juha.pehkonen@kanetti.fi
040-5062129

t. Juha/ antieko

Vastaa Viestiin