156:n ylätukivarret ja koiranluut

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
teuhka
Viestit: 239
Liittynyt: 05 Joulu 2003, 23:38
Paikkakunta: Imatra

156:n ylätukivarret ja koiranluut

Viesti Kirjoittaja teuhka »

Tässä tiedoksi kokeilemani saksalainen varaosamyyjä http://www.axel-augustin.de/

Osa tavaroista vaikuttaa edullisilta.

Etusivun vasemmasta palkista "farhzeugauswahl".

Itse ostin etupään ylätukivarret (Dreieckslenker) ja koiranluut (Stabilisatorkoppelstange) molemmille puolille, toimituskuluineen € 137 kotiovelle (GLS/Transpoint). (Toimituskulut määräytyvät GLS:ssä paketin ulkomittojen mukaan 40 kg:aan saakka ja ovat todella kilpailukykyiset)

Sivusto on saksaksi ja itse tulin toimeen tuolla kielellä, mutta oletan myös englannin taipuvan.

Jos minulla olisi ollut jakopäänhihnaremontti vuoden sisällä niin olisin tilannut paketin samoilla toimituskuluilla (Zahnriemensatz mit 3 Umlenkrollen 2 Riemen €165)

Ja toinen artikkeli, joka kiinnitti huomiota oli Imasaf-sporttiputki €169. Tässä rahti on noin €34, mutta samaan pakettiin saa sitten mahdutettua muutakin tarvittavaa. En kysellyt tarkempia tietoja tuosta äänenvaimentimesta kun ei ole itsellä ajankohtainen muutamaan vuoteen.

Asiointi teki minuun täsmällisyydellään vaikutuksen, joten suosittelen. Firma sijaitsee Pohjois-Saksassa aivan Tanskan rajalla eli oletan heidän myyvän Skandinaviaan tavaraa runsaahkosti.

Ennakkomaksu.

Jk. Ja sitten noista tilaamistani tavaroista; Saattaisi onnistua itseltäkin tuo vaihtohomma, mutta eikös ole niin, että pyöräkulmat tulee taas säätää tuon homman jälkeen eli taidan turvautua suoraan Vianor`iin. Osien vaihto n. 60 tkm:ssä ja syynä se, että vasemmasta kulmasta alkoi kuulua kolinaa. Tarkastuksessa havaitsin ylätukivarren pallonivelen kumin rikkonaiseksi. Synteettinen vaseliini poisti kolinan hetkeksi. Samalla siis vaihdatan molemmat ja nuo koiranluut siksi, että madalluksen yhteydessä irrotuksessa saivat siipeensä sen helvetillisen kuusiokolopultin vuoksi.
Näissä uusissa koiranluissa näyttääkin kuusiokolo korvatun viisaammalla tartunnalla.

Vastaa Viestiin