Radiomoduulin vaihtoyritys huollossa, osa... 5... ? Alan seota laskuissa.
Ei onnistunut
Ei saatu konffattua, ei jätetty paikalleen, koska odometer vilkkui -> proxi viturallaan. Laittoivat vanhan takaisin. Nyt sitten odotellaan, että mitä seuraavaksi. Ilmeisesti maahantuojalta tikettiä Alfalle, mutta maahantuojaa ei tuontiauto kiinnosta.... ja intter netti kertoi, että moduulin koodaukseen tarvitaan suora linkki Italiaan, jotta aktivointikoodi saadaan riipaistua sisään. Enpä tiedä, onko tehty. Odotellaan.
No mutta. Auto meni sisään 2 vian kanssa ja poistui sieltä 2 vian kanssa, joista 1 uusi.
Vetoakselit vaihdettu: check.
Radiomoduuli ei vaihdettu.
Cruise lakkasi toimimasta.
Arvelin, että proxissa jotain vikaa. Ajo Lohjalta Espooseen, auto parkkiin ja tunnin päästä läppärin kanssa takaisin. Ihmettelin hallissa kuuluvaa huminaa, ja auton flekti pyöri omiaan! No, virta päälle ja KAIKKI maailman vikakoodit tauluun, radio huutaa täysillä, mikään ei tottele. Virtoja ei saa pois napista. Peräkontille ja akkukaapeli irti.
Sen jälkeen virrat takaisin ja proxi alignmentia tekemään. Selvisi, että auto on nollautunut perusasetuksiin, jollaisena se minulle tuli. Maakoodina Sweden, normicruise ja ei automaattivaloja. Proxi läpi ja homma selvä.
Vähän väsyttävää touhua, mutta ainakaan ei rutise keula niin pahasti enää.