gtv:n huolto-osat

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
alfa164
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)

gtv:n huolto-osat

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Onko kellään kokemusta kyseisestä firmasta nimeltä osanet?muukkonen on lomalla ja sähköpostiinkaan ei ole vastausta kuulunut :cry: Eli tarttisin gtv v6turboon uudet hihnat,paitsi jakopää sekä tulpat.korjaamo aika olis ensi perjantaina ja lupasin itse hommata tarvittavat osat.Uskaltaako tuolta ostaa tulpat?vai onko tuo kone tarkka tulppien suhteen?osanet tarjoaa beru ultra x:ää 4,44e kpl,onko hyvät tulpat?Olisko noita hihnoja vaikea vaihtaa itse?millainen venttili säätö tossa koneessa on?mitkä välykset?

alfa164
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

vielä unohtui..vaihteistoöljyt vois vaihdattaa samalla.mitä öljyä suosittelette?

MarcusV
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Osta sellaset tulpat mitä tohon suositellaan.. Mielellään Iridium tai platina..
Hihnat vaikee vaihtaa jos ei ole pelehtinyt vastaavia ennen.. Venat 20 tonnin välein, välyksiä en muista.. Tulppien vaihto itse vaikeaa, tarkka siinä jos on vanhat tulpat niin kone menee ihan sekasin..
Hyvää täyssynteettistä lootaöljyä, turhan takia ei kande vaihdella. Vmäinen homma.

Vastaa Viestiin