GTV vai Fiat Coupe? :)

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
hxe
Viestit: 7
Liittynyt: 23 Huhti 2004, 22:12

GTV vai Fiat Coupe? :)

Viesti Kirjoittaja hxe »

Nyt alkaisi minulla olla ajankohtaista uuden auton hankkiminen, joten kysyisin teiltä kokemuksia GTV:stä. Olen tätä foorumia selaillut jo pidemmän aikaan, ja jossain todettiinkin GTV:n ylläpitokustannusten ja varaosien olevan kallista.

Olen miettinyt kolmea vaihtoehtoa:
-Fiat Coupe Turbo 20V vm. 99
-GTV 3.0 V6 vm. 99
-GTV 2.0 Turbo

Voitteko luetella GTV 2.0 ja 3.0 hyviä ja huonoja puolia? Tuota 2.0 tuntuu saavan jopa 2000 vuosimallisena Saksasta.

Tässä nyt vain olen hieman kallistunut Fiatiin päin, koska jotenkin olen saanut sellaisen kuvan, että GTV:ssä on enemmän pientä vikaa ja ylläpitokustannukset ovat suuremmat.

Toisaalta Alfa houkuttelee merkillään, joten pistäkää ihmeessä kehuja ja faktaa miksi ja kumpi kannattaisi hankkia:
2.0 turbo vai 3.0 V6

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Lyhyen koeajon perusteella tuo 2.0 Turbo ei vakuuttanut yhtään, ja kolmelitrasen äänet kuulleena uskon ettei tarvitsisi noiden kahden välillä kauaa miettiä..

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

3.0 V6 :-D

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

3.0... 8)

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

jos meinaa suht koht vakiona pitää niin 3.0 olisi valinta ,)
noitahan vertailtiin vuonna 98 auto magazinessa nissan oli kolmantena mukana.

tossa 0-100 mitatut arvot

200sx 200hv? 7,5--->6,86sek
Fiat 20V 220hv 6,5--->7,08sek
Alfa 220hv 6,7--->7,19sek
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Hyllystä kaivoin ams Testjahrbuchin vuodelta ´88, jossa oli 3-l. GTV vs. Coupé Turbo. Nuikka voitto Fiatille, joka voitti tilojen, ajomukavuuden, turvallisuuden ja ylläpitokustannusten osiot. Alfa oli parempi moottorin ja ajo-ominaisuuksien kohdalla. Eli noiden perusteella valinnan tekeminen ei kai ole vaikeaa. Itsekin kallistuisin Alfan puoleen, mutta olisi varmaan erittäin tyytyväinen Fiatinkin omistajana.

Ja pannaan nyt ne pakolliset tulokset tästäkin lehdestä:

0-100 km/h GTV: 6,7 Coupé 6,2
0-1000 m GTV 26,9 Coupé 26,5
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

V6 Turbon vahvuuksia:

- läppätyyppinen ilmamäärämittari, ei juuri hajoa toisin kuin 24v:ssä
- jakohihnarakenne vähemmän arka, hihnoja ei kai ole juuri lauennut. Ainakin vanhemmissa 24-tappisissa hihnat ovat kriittisemmät.
- viripotentiaalia ainakin periaatteessa, kattilaa pystyy valmiilla palikoilla suurentamaan aina 3,8 litraan asti ja puhallin ei ainakaan pahenna tilannetta
- kone on vanhempaa sukupolvea, tarvikeosaa saattaa löytää vähän paremmin
- vakuutusmaksut litratilavuudesta johtuen pienemmät?

3.0 24v:n vahvuuksia:

- 6-vaihteinen laatikko, pitäisi olla nöyrempi käyttää kuin vanha 5-pykäläinen
- isot Brembon jarrut
- moottori luonteeltaan vakioturboa hienompi, vetää iloisesti koko rekisterin läpi
- hydraulinen venttiilinsäätö, ei tarvitse rassata tosin kuin Turbon keinuvipuhässäkkää
- ÄÄNET!
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Annetaan nyt yks ääni 2.0 turbollekkin. Ei tosiaan vakiona hirveästi säväytä, moottorin luonne lähinnä saabimainen. Lastulla ja putkistolla + vaparilla korjaantuu jo kovasti enemmän alfamaiseen suuntaan :twisted:

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: - vakuutusmaksut litratilavuudesta johtuen pienemmät?
Ei ole, Turbo nostaa ne suoraan ylimpään (?) luokkaan.

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

Eikös joskus taannoin ollut juttua että 2.0 V6 turbossa ei ole hirveetä viripotentiaalia...ja mm konehuoneessa riittää lämpöä vähän liikaa kun on ahdasta ja umpinainen keula...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

alfa 156 v6 kirjoitti:Turbo nostaa ne suoraan ylimpään (?) luokkaan.
Nostaa vai? Tapiolan laskurilla kokeilin, eikä se minusta mistään turbosta kysellyt, litratilavuudesta vain. Järjetöntähän se kyllä on jos maksu tulee pelkän tilavuuden mukaan.
- Epäkelpokeräilijä -

JRA
Viestit: 144
Liittynyt: 18 Elo 2004, 17:52
Paikkakunta: PK-seutu

Viesti Kirjoittaja JRA »

Varauduthan sitten myös siihen, että ainakin 3.0V6 juo aikamoisen reippaasti polttoainetta... Sitä kautta vaikutusta välittömiin käyttökustannuksiin.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Squadran lastu siinä autossa oli ja en tiedä kenen putkisto. Ei taida toi mooseksenaikainen turbo olla mikään helmi. Mutta kaikki on suhteellista ja makuasioita joista ei voi kiistellä kuin täällä ja punkalaituimen essolla.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Vittorio Jano kirjoitti:Hyllystä kaivoin ams Testjahrbuchin vuodelta ´88, jossa oli 3-l. GTV vs. Coupé Turbo.
olisko ollut -98 vuodelta tuo lehti..
Viimeksi muokannut 90, 22 Heinä 2005, 15:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

90 kirjoitti:olisko ollut -98 vuodelta tuo lehti..
Voisko..eei millään voi..vai olisko..eii kai, tai..ei nyt kyllä juxaat!!

:drinking:

Il Mostro
Viestit: 353
Liittynyt: 29 Heinä 2004, 06:13
Car(s): GLC 300e
Coupe Fiat
9-3 Aero
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Il Mostro »

Siinä mielessä Fiat olisi kyllä hyvä vaihtoehto että siinä olisi Brembon "superjarrut" sekä tasauspyörästönlukko vakiona. Erittäin hyvä virittämistä silmälläpitäen. Kaiken lisäksi 20v turbo on vakionakin erittäin nopea. Esimerkiksi VM testissä alitti tuon 6,5 sekkaa joka vedolla erittäin helposti. Parhaat ihan kuuden sekan pintaan. Vitosen äänikin on varsinkin viritettynä tosi räyhä. 99 tehtaalta ulos tulleet ovat käsittääkseni kaikki 6 lovisella lodjulla. Muotoilultaan tietenkin (mielestäni!) hiukan Alfalle häviää, poislukien takavalot, jotka ovat Fiatissa hienommat. Vähän ihmetyttää ettei GTV/Spider saanut ikinä faceliftiä perään? Alfassa on ehdottamasti hienompi/mielenkiintoisempi (parempi?) takapyöräntuenta. Fiatissa sama kuin esim. Tipossa. Itse hankkisin fiuden vaikka Alfamies olenkin :mrgreen:
Viljan tar fram det som inte fanns.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

90 kirjoitti:olisko ollut -98 vuodelta tuo lehti..
Hyvin paljon mahdollista...
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Sauer
Viestit: 373
Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sauer »

Voin suositella Coupea lämpimästi.. Itselläni on tuo 16VT malli..

Plussia:
+Suoritusarvot
+Virityspotenttiaali
+Pieni kulutus

-Hihnanvaihto 20VT malliin maksaa mansikoita..(jotkut irrottavat koneen sitä varten, mutta onnistuu kuulemma irrottamattakin..)

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
alfa 156 v6 kirjoitti:Turbo nostaa ne suoraan ylimpään (?) luokkaan.
Nostaa vai? Tapiolan laskurilla kokeilin, eikä se minusta mistään turbosta kysellyt, litratilavuudesta vain. Järjetöntähän se kyllä on jos maksu tulee pelkän tilavuuden mukaan.
Ainakin If tekee näin.

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Rolle kirjoitti:Mutta kaikki on suhteellista ja makuasioita joista ei voi kiistellä kuin täällä ja punkalaituimen essolla.
Aivan, mutta on se myönnettävä että 24-tappisessa on kyllä enemmän sitä "jotain"... eikä se ihan pelkkä ääni ole :roll:

kuulemma sopii 24V kansi tuohon 12 tappisen paikalle, saas näkee :P

edit: ei sovi. oli puhdasta essonbaaria mikä osoittautu vääräks hetken selaamisen perusteella :cry: sääli sinänsä...
Viimeksi muokannut alfa 156 v6, 23 Heinä 2005, 10:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

3.0:ssa suurempi poraus? -> 24v kannessa suuremmat palotilat?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Entäs 2,5-litraisen 24v-kannet, onkohan niissä tarpeeksi pienet palotilat? Vai eikö sovi jostain muusta syystä?
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Entäs 2,5-litraisen 24v-kannet, onkohan niissä tarpeeksi pienet palotilat? Vai eikö sovi jostain muusta syystä?
Mikähän siinä on männän halkasija? Turbossa 88 ja isku 66.2 mm
3.0 24V:ssä 93mm ja isku 72.6 mm. Tuo 5mm ainakin liikaa kansipahvin keston kannalta :roll:

Öljy- ja muut kanavat luulis olevan samanlaiset(?) jos luigi on ne samalla periaatteella tehnyt kun esimerkiks Fiatin TC 8v ja 16v koneet.

hxe
Viestit: 7
Liittynyt: 23 Huhti 2004, 22:12

Viesti Kirjoittaja hxe »

Tännehän oli tullut läjä vastauksia viikonlopun aikana. Kiitos niistä!

Auto tulee minulle todennäköisesti ympärivuotiseen käyttöön, joten eiköhän kaksilitraiset olisi taloudellisempi vaihtoehto. Saahan sitä kyllä bensaa kulumaan niilläkin... Turbo viehättää siinä mielessä, että lastulla saisi helposti muutaman hepan lisää.

Varmaankaan tuo 3.0 V6 ei tule kysymykseen, koska syö kyllä enemmän bensaa. Minullekin on jäänyt sellainen kuva, että myös vakuutusmaksut olisivat kolmilitraisella kovemmat. Pitää tarkistaa vielä omalta yhtiöltä.

Pitäisi melkein päästä koeajamaan jokaista vaihtoehtoa ennen ostopäätöksen tekemistä :) Luulen kyllä, että tulen olemaan tyytyväinen päädyinpä mihin tahansa näistä kolmesta :-D

Taitaa kyllä olla niin, että Fiat vie voiton. Onhan siinä parempaa/uudempaa? tekniikkaa ja viritys onnistuu helposti lastulla. Eikä sitä voi ainakaan hitaaksi haukkua... :)

Avatar
vvr
Viestit: 19
Liittynyt: 13 Huhti 2005, 16:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja vvr »

. Osta Alfa tai STFU :-D

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

Alfoille sydämensä menettäneenä en voi muuta kuin suositella Alfaa. Järkisyyt sitten erikseen... :crazyeyes:
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no jos tuota ympärivuotista käyttöä ajatellaan niin ei tuo fiude ole ollenkaan huonompi vaihtoehto.. :wink:

Avatar
Sauer
Viestit: 373
Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sauer »

90 kirjoitti:no jos tuota ympärivuotista käyttöä ajatellaan niin ei tuo fiude ole ollenkaan huonompi vaihtoehto.. :wink:
No, kaikkihan on suhteellista... Tuossa omassa on lämmöt kesällä 60-70 normaali ajossa.. Oikein, kun antaa jengaa niin saattaa nousta sinne kehdeksaankymppiin :?

Eli tästä voikin sitten päätellä mitä ne on -25 pakkasilla.. :wink:

Tuo sattuu olemaan ihan tyyppivika ainakin 16VT coupessa, eikä deltastakaan saa, kuin sitä yhtä ja samaa termaria..

Avatar
GiuliaSuper
Viestit: 1109
Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja GiuliaSuper »

Eipä kuulosta kauhean lämpimältä talvella...Ootko käyttäny keulassa pahvia talvisin?

Fiiu vaikuttaa aika kivalta lelulta...no eipä GTV:ään yhtään pahempi olisi, paha kahdesta kivasta valita...Saksanmaalta kumpiakin saa suht edukkaasti, mut veikkaisin et fiiulla pienemmät verot? en ole mitenkään varma.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Sauer kirjoitti:No, kaikkihan on suhteellista... Tuossa omassa on lämmöt kesällä 60-70 normaali ajossa.. Oikein, kun antaa jengaa niin saattaa nousta sinne kehdeksaankymppiin :?

Eli tästä voikin sitten päätellä mitä ne on -25 pakkasilla.. :wink:

Tuo sattuu olemaan ihan tyyppivika ainakin 16VT coupessa, eikä deltastakaan saa, kuin sitä yhtä ja samaa termaria..
no kyllä ne lämmöt saa jollain konstilla ylemmäksi, vaikkapa pistämällä keulaan pahvin tai vaihtamalla hieman korkeammalla aukeavan termostaatin.

vosi luulla että lämmöt on -25C kelillä max 60C jolloin kyllä vaikuttaa jo melkoisesti bensan kulutukseen ja koneen kulumiseen.

Avatar
Sauer
Viestit: 373
Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sauer »

Ei oo tullu ajettu tuolla oikeastaan yhtään talvella...
Kuten tuossa jo mainitsin, niin termostaattia ei saa kuin yhdenlaista.. :?

Pahvin kanssa ei oikein houkuttele ruveta leikkimään, ja siksipä auto jääkin seisomaan lämpimään talliin talveksi :wink:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jos kerta kuumempaa termostaattia ei saa niin olisko mahdollista että termostaatti on juuttunut auki, jotenkin vain tuntuu siltä että kyllä sen lämpötilan pitäisi siellä päälle kahdeksassakympissä olla ainakin allekrijoittaneen alfassa näyttää matkassakin päälle 80C.

taikka samapa tuolle jos asia ei teikäläistä vaivaa.. :wink:

no juu eipä sillä pahvilla ole mitään merkitystä jos seisotat autoa talvet mutta mikäs siinä pahvissa on huonoa? ihan yleinen konsti jota on sovellettu suomessa jo iät ja ajat..

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Sauer kirjoitti:Tuo sattuu olemaan ihan tyyppivika ainakin 16VT coupessa
Eikös tuossa ole sama scheisse pata kuin Q4:ssakin? Kyllä sillä tarkeni kesät talvet.

IMO Alfa antaa sen verran autoilun ohella että se jo vaikuttaa valintaan vaikka fiiu olisikin tehokkaampi ja helpompi virittää.

Avatar
Sauer
Viestit: 373
Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sauer »

90 kirjoitti:mutta mikäs siinä pahvissa on huonoa? ihan yleinen konsti jota on sovellettu suomessa jo iät ja ajat..
Voi olla että termostaatti ei aukea, kesällä on ihan sopivat lämmöt kun siellä 70 ovat..

Noi pahvit jätän omaan arvoonsa... Tais olla osasyynä kun 33:ta korkkas vesipumppu :wink:

Avatar
Sauer
Viestit: 373
Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sauer »

Rolle kirjoitti: Eikös tuossa ole sama scheisse pata kuin Q4:ssakin? Kyllä sillä tarkeni kesät talvet.
Kai se periaatteessa on sama, mutta käytännössä noi termarit jne..
On kyllä eri kamaa.. :?

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Sauer kirjoitti:Noi pahvit jätän omaan arvoonsa... Tais olla osasyynä kun 33:ta korkkas vesipumppu :wink:
no jos olet sitä mieltä, itse aion tukkia keulan vastaisuudessakin pahvilla talvisin jos ei lämmöt muuten nouse, mutta ööö miten se pahvi siihen vesipumpun korkkaamiseen vaikuttaa..

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

90 kirjoitti: mutta ööö miten se pahvi siihen vesipumpun korkkaamiseen vaikuttaa..
:lol:

Avatar
Sauer
Viestit: 373
Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sauer »

90 kirjoitti:mutta ööö miten se pahvi siihen vesipumpun korkkaamiseen vaikuttaa..
Lämpes vähän liikaakin :oops:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no joo kuullostaa kyllä aika koomiselta :lol:

Vastaa Viestiin