164 keskuslukko

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
iski
Viestit: 22
Liittynyt: 08 Touko 2005, 10:05
Paikkakunta: Espoo / Lahti

164 keskuslukko

Viesti Kirjoittaja iski »

Apuva! Nyt ois sellanen probleema, että ei keskuslukko oikeen pelitä. Auto on 164 ts -89 ja kaikki lukot kylläkin aukee avaimella käännettäessä, mutta kiinni kun koittaa laittaa, niin lukot käy alhaalla, mutta pompsahtaa saman tien ylös takaisin. Sisänappulasta sulkiessa lukot kyllä pysyy kiinni. Missä the vika piilee? Vitsit loppuu kohta ja ajan ton jollekkin shamaanille korjattavaks :|
########################
#Maailma on erilainen alffistin silmin#
########################

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ne lukot pomppaavat auki jos joku keskuslukitusmoottori ei mielestään ajanut itseään kiinni asti. Aika erikoista kyllä jos nappulasta toimii ja kuskin lukosta ei. Toimiiko apparin lukosta?
- Epäkelpokeräilijä -

iski
Viestit: 22
Liittynyt: 08 Touko 2005, 10:05
Paikkakunta: Espoo / Lahti

Viesti Kirjoittaja iski »

Ei toimi apukuskin puoleltakaan :cry:
########################
#Maailma on erilainen alffistin silmin#
########################

luigilitti
Viestit: 136
Liittynyt: 13 Loka 2003, 18:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja luigilitti »

:crazyeyes: Rassaa sitä keskikonsolin katkasijaa, mulla pelleili samalla tavalla.
Kojetaulun valohan näyttää, jos joku ovi on "olevinaan" auki.
Kokemuksen kolmannella äänellä.......se osaa "lukitakkin" ovet ihan issesseen, vara-avain on mulla aina lompuukissa. :-D
164ts-89 400tkm

iski
Viestit: 22
Liittynyt: 08 Touko 2005, 10:05
Paikkakunta: Espoo / Lahti

Viesti Kirjoittaja iski »

Ei toi rassailu vaikuttanu mitenkään. Kojetaulu ei näytä, että ovet olisi edes olevinaan auki. Todennäköisesti vika on kuskin lukossa, koska sitä on eniten käytetty. Löytyskö ideoita mitä sille vois tehä?
########################
#Maailma on erilainen alffistin silmin#
########################

luigilitti
Viestit: 136
Liittynyt: 13 Loka 2003, 18:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja luigilitti »

Jos majailet Lahdessa, niin voitais kokeilla vaihtaa se keskikonsulin härpäke, ois yks vika poistettu pelistä.
Pistä mulle mailia, jos ko. temppu kiinnostaa.
164ts-89 400tkm

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Sen lukituksen pitäisi muuten toimia ilman keskikonsolin katkaisijaakin. Eli jos sen kunto epäilyttää niin liitin irti vaan.
- Epäkelpokeräilijä -

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Mun lansiassa sillointällöin sama juttu ja syy: mekanismi liian jäykkä. ovipahvi pois, herkistelyä rasvistelua. tässä yksi juttu.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Sedanisti
Viestit: 12
Liittynyt: 02 Elo 2005, 23:53
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sedanisti »

Mulla kans meinaa keijoilla tuo keskuslukko.
Aukaistaessa vaan pomppaa takaisin kiinni (Erittäin mukavaa ajanvietettä vaikkapa marketeiden parkkipaikalla) . :)
Ja jos sattuu jäämään ylös niin kuskinoven nuppi jää monesti liian alas eikä ovi aukea.
Monesti on kyllä semmosia päiviä, että toimii ihan ok.
Eli taitaa vika olla kuskinoven moottorissa tai lähitienoilla?
Pitääpä purkaa pahvi ja informoida jos jotain saan selville.

Avatar
Terzius
Viestit: 214
Liittynyt: 05 Heinä 2005, 13:41
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Terzius »

Sedanisti kirjoitti:Mulla kans meinaa keijoilla tuo keskuslukko.
Aukaistaessa vaan pomppaa takaisin kiinni (Erittäin mukavaa ajanvietettä vaikkapa marketeiden parkkipaikalla) . :)
Joo, kivaa ja näyttävää askarrella keskulukon kanssa kun nupit jumppaavat takaisin alas vaikka sisään pitäisi päästä. Mulla rauhoittui tuo sen jälkeen kun öljysin ovien lukkopesät. Tiedä on sillä yhteyttä asiaan.
Kaikki kuluu mikä hemppuu.

Vastaa Viestiin