Josko niistä olis jotain hyötyä jollekkin.

Siinä kaikki sisuskaulut.

Tuossa näkyy syylliset käsijarrun huonouteen.

Ja nuin ne mennee paikalesa. Tuotappihan on kunnon terästä toisin kuin tuo vipu ja automaatti säädön matoruuvi.[/url]
Valvoja: Moderators
Onpas 164:ssa vähän tavaraa takasatulan sisuksissa! Räjäytin muutama viikko sitten 155:sen takasatulan ja tulos löytyy albumistani:Carlos kirjoitti:Siinä kaikki sisuskaulut.
155:sessa yksi "lisäsyyllinen" käsijarrun heikkoon tehoon löytyy jarrumännän sisältä. 164:sen takasatulan männän rakenteesta ei ole tietoa, mutta luullakseni se on samaa sukua kuin 155:ssa; "matoruuvin" vastapelurin männän sisällä pitäisi pyöriä, siellä on jopa laakeri pyörintäliikettä varten. Kannattaa siis tsekata myös männän sisukset (em. linkistä löytyvän kuvan vasen alalaita), koska jos männän sisällä oleva matoruuvin "mutteri" ei pyöri vapaasti, ei myöskään automaattisäätö toimi kunnolla, jolloin kässärikään ei pääse toimimaan tehokkaasti takajarrujen jäädessä kauaksi.Carlos kirjoitti:Tuossa näkyy syylliset käsijarrun huonouteen.
Tuo on ihan helppo purkaa.. Ens satula irtipoisEpezi kirjoitti:Loistavaa... sittenkun laitat vielä purku/kasaus järjestyksen/ohjeen ja sitten vielä mitä pitää vaihtaa ja mistä hankkia osat jotta saa käkkärin toimiin, kiitos![]()
Tämä auttaisi monia, ainakin minua...