"Edullinen" jakohihnan vaihto 156:seen

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

"Edullinen" jakohihnan vaihto 156:seen

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Olen kaikki autoni huollattanut Hyvinkään autohuolto E.Jaakolalla ja onnistui se 2.0 T.S:n jakohihnan vaihto

faktat tässä:
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=3293
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=3292

En usko, että noilla osien hinnoilla huoltoa paljoa tuon halvemmaksi saa.
Suosittelen.

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Jaahas, mitä stefoja ne sulle on autoon laittaneet ? (selosteessa mainittu useita). Jakoreleiden vaihdon yhteydessä en vaihtanut stefan stefaa, oliskohan pitänyt ? Mikään ei kyllä vuotanut.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila

Avatar
EdotL
Viestit: 878
Liittynyt: 20 Touko 2004, 09:34
Car(s): 156 V6 -03 ex:156 2.0ts -98
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EdotL »

JiiPee kirjoitti:Jaahas, mitä stefoja ne sulle on autoon laittaneet ?
Itselle ainakin vaihdettiin imu- ja pakonokan stefat ko. huollon yhteydessä. Varmaan tässäkin on kyse niistä.

Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

EdotL kirjoitti:
JiiPee kirjoitti:Jaahas, mitä stefoja ne sulle on autoon laittaneet ?
Itselle ainakin vaihdettiin imu- ja pakonokan stefat ko. huollon yhteydessä. Varmaan tässäkin on kyse niistä.
Jotain niitä ilmeisesti. Olivat kuulemma pirun kalliita, kun niitä ei saanut muualta kuin telttasta.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Joku vois katsoa vanhoista merkit tai mitata sen koon. Voisi löytyä erikoisliikkeistä.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Mk3
Viestit: 116
Liittynyt: 15 Marras 2003, 07:13

Viesti Kirjoittaja Mk3 »

ePer:

30x42x7
55x68x8
30x43x8
30x44x8

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Mk3 kirjoitti:ePer:

30x42x7
55x68x8
30x43x8
30x44x8
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä näistä on mikäkin ? siis stefa, imu / pako ?

Mk3
Viestit: 116
Liittynyt: 15 Marras 2003, 07:13

Viesti Kirjoittaja Mk3 »

30x42x7 = pako
55x68x8 = imu
30x43x8 = tasapaino
30x44x8 = tasapaino

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Kiitos. Nyt vaan sitten ens kerralla laakeriliikkeiden kautta.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Mk3 kirjoitti:30x42x7 = pako
55x68x8 = imu
30x43x8 = tasapaino
30x44x8 = tasapaino
Kiitoksia, nyt alkaa hämärä helpottamaan.

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Pikainen hintatiedustelu puhelimitse Laakeri-Systems Oy:ltä tuotti seuraavan tuloksen edellämainittujen tiivisteiden osalta:

1) Pako, hyllytavaraa, hinta n. 8€ kpl
2) Imu, hyllytavaraa, hinta n. 10 € kpl
3) Tasapainoakseleiden tiivisteet saatavissa tilaamalla, ei hyllyssä, hinta olleen noin 8€ kpl

Eli näitähän löytyy kyllä muualtakin kuin Deltasta.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila

Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Eli deltalla on ollut TAAS katteet kohdillaan :)

Avatar
Nelli
Viestit: 904
Liittynyt: 30 Loka 2003, 04:21
Paikkakunta: Mariefors

Viesti Kirjoittaja Nelli »

Mutta aikas esimerkillinen kuitti.
Mitä hintoihin tulee niin "Elämä on" :wink:
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Joo kuitti ei ole kyllä selkein mitä olen nähnyt. Mutta vissiin tuohon hintaan kunnostivat ajoituksenmuuntimen? Onkohan tuo tasapainoakseleiden stefojen vaihto ihan helppo homma?
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Kannattaa kysyä Tiivistetekniikka Oy:stä
http://www.tiivistetekniikka.fi/

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Kiitos vinkistä Carlos ja tietenkin Jaskasille inputista. Kohta se imunokan tiiviste on haettava kun alkaa korjaussarjan asennus. Pieni raha siitä, että se on valmiina, kun tarvitsee. Viikonloppuna kun osien saaminen on onnenkauppaa.

Auton osissa kyllä säästää maahantuojan hintoihin verrattuna, jos
1) tietää mitä tarvitsee (useinmiten en !, korjaus+parts CD:t auttavat)
2) tietää mistä niitä saa (tämäkin joskus hieman hakusessa)
2) on aikaa etsiskellä ja haeskella (lapset takapenkillä, Great!)
Toki ajot eri paikkoihinkin maksavat nekin, mutta mitäpä sitä ei harrastuksen vuoksi tekisi. :wink:
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila

Avatar
Ghost
Viestit: 456
Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Kyselin Muukkoselta hihnanvaihdon hintaa ja vastaus oli: Jakohihnan vaihtopaketti töineen, osineen olisi 270,00€. En taida sittenkään alkaa itse vaihtamaan.

Edit: Toivottavasti ei ollut kirjoitusvirhe!
Viimeksi muokannut Ghost, 10 Elo 2005, 00:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

No toihan kuulostaa jo sellaselta hinnalta, että kannattais Ähtävälle ajella.
Alfaholismia vuodesta 2001

MarkusK
Viestit: 33
Liittynyt: 06 Heinä 2005, 00:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja MarkusK »

jaskas kirjoitti:Eli deltalla on ollut TAAS katteet kohdillaan :)
Kauppa sen joka kannattaa :wink:

MarkusK
Viestit: 33
Liittynyt: 06 Heinä 2005, 00:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja MarkusK »

Ghost kirjoitti:Kyselin Muukkoselta hihnanvaihdon hintaa ja vastaus oli: Jakohihnan vaihtopaketti töineen, osineen olisi 270,00€. En taida sittenkään alkaa itse vaihtamaan.
Tuon hinnan ja Teltta-auton hinnan välirahallahan viettää muutaman päivän hotelliloman siellä rantaruottalaisten kulmilla. :)

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Ghost kirjoitti:Kyselin Muukkoselta hihnanvaihdon hintaa ja vastaus oli: Jakohihnan vaihtopaketti töineen, osineen olisi 270,00€. En taida sittenkään alkaa itse vaihtamaan.
Mtäh? Hankin itse osat motonetista ja Muukkoselta, ja jos oikein muistan niin kyllä mulla tuo raha meni pelkästään jo osiin (siis moniura-, tasapainotus- ja jakohihnat + kikkulat ja mokkulat). Sisälsikö tuo 270€ VAIN jakohihnat+kiristimen ?
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila

jokihai
Viestit: 67
Liittynyt: 13 Huhti 2005, 07:46
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jokihai »

Soitin 5min sitten Muukkoselle ja kysyin hintaa V6:sen hihnanvaihdolle. Normaali 120 000 huolto + jakohihnan vaihto 700 - 800 Euroa. Aamusta jos aloittavat, iltapäivästä saa auton takaisin.

Voi olla että joutuu joku syyskuun viikko päräyttämään sinne, vaikka onkin "vähän" matkaa :)

Avatar
Ghost
Viestit: 456
Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ghost »

JiiPee kirjoitti: Mtäh? Hankin itse osat motonetista ja Muukkoselta, ja jos oikein muistan niin kyllä mulla tuo raha meni pelkästään jo osiin (siis moniura-, tasapainotus- ja jakohihnat + kikkulat ja mokkulat). Sisälsikö tuo 270€ VAIN jakohihnat+kiristimen ?
Copypastesin tämän rivin suoraan sähköpostista:
Jakohihnan vaihtopaketti töineen, osineen olisi 270,00€.

Ei sisällä apulaitehihnaa.

Haisee se kyllä niin halvalta, että kysykääpä nyt joku muukin, niin nähdään saadaanko sama hinta

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Mullakin meni 273 euroa pelkkiin osiin, että asiallinen vaihtotarjous :mrgreen:

Avatar
Hesem
Viestit: 521
Liittynyt: 15 Heinä 2003, 02:48
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Hesem »

Ghost kirjoitti:
Haisee se kyllä niin halvalta, että kysykääpä nyt joku muukin, niin nähdään saadaanko sama hinta
Minä kysyin hihnahuollon hintaa pari kk sitten kun tilasin tavaraa, hinta oli 400 ja 500 välillä.

jokihai
Viestit: 67
Liittynyt: 13 Huhti 2005, 07:46
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jokihai »

Ghost kirjoitti:
JiiPee kirjoitti: Mtäh? Hankin itse osat motonetista ja Muukkoselta, ja jos oikein muistan niin kyllä mulla tuo raha meni pelkästään jo osiin (siis moniura-, tasapainotus- ja jakohihnat + kikkulat ja mokkulat). Sisälsikö tuo 270€ VAIN jakohihnat+kiristimen ?
Copypastesin tämän rivin suoraan sähköpostista:
Jakohihnan vaihtopaketti töineen, osineen olisi 270,00€.

Ei sisällä apulaitehihnaa.

Haisee se kyllä niin halvalta, että kysykääpä nyt joku muukin, niin nähdään saadaanko sama hinta

Ei vissiin ollut V6:seen tuo hihnanvaihto ?

Avatar
mipo
Viestit: 793
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 11:03
Car(s): Peugeot ja Primera
Paikkakunta: Koskenkylä

Viesti Kirjoittaja mipo »

Ghost kirjoitti:Haisee se kyllä niin halvalta, että kysykääpä nyt joku muukin, niin nähdään saadaanko sama hinta
Ite kysyin muukkoselta 156 dieseliin jakohihnan vaihtoa ja hinta töineen olisi 350euroa+tarvittaessa vesipumppu 75e...
Deltan hinta samasta hommasta 1200euroa.
Itsekkin ihmettelen hiukan....

Avatar
late04
Viestit: 235
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 05:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja late04 »

Onhan tuo outoa jos jakohihna vaihdetaan Alfaan normaalihintaan ilman Alfalisiä :wink:

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Onko Ghost sun Alfas millä koneella? Ehkä 1.8 ymmärtäis ilman vesipumpun vaihtoa. Tietty sitten työtä vastaanottaessa sen vaihtoa suositeltais. :)
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Ghost
Viestit: 456
Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Kone on 2.0. En usko, että tuohon kuuluu vesipumppua, tuskin kuuluu Deltan tai F40:n hintoihinkaan. Eihän se pumppu montaa kymppiä maksa, kannattanee vaihtaa ainakin joka toisessa remminvaihdossa..

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

No remontti on kyllä halvaksi hinnoiteltu. :shock:
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Tässä ketjussa on ollut puhetta tiivisteiden hinnoista. Hain eilen imu- ja pakonokka-akselien tiivisteet Tiivistekeskuksesta Vantaalta. Hintaa kertyi kokonaisuudessaan 14 euroa veroineen ! Huimaa, eikö? Toisaalta tuolle paketille olisi voinut tulla hintaa jopa yli 80 euroa samasta paikasta.:crazyeyes:

Muistaakseni pienempi tiiviste (pako) maksoi vajaat 5 euroa NITRIILI-kumisena ja sama VITON-kumisena noin 40 euroa !!!!!!! (huom! Viton on DuPontin tavaramerkki, mutta myös eri kumiseos). Kumpaakohan Alfassa käytetään alkuperäisenä tiivisteenä ? Soimattiinkohan DA:n hintoja tässä turhaan ?

Näiden kumien erot ovat lämmönkestossa ja haurastumisessa. Jos oikein muistan niin
1) Nitriili, +120 astetta, jatkuvassa yli 80 asteessa alkaa hiljalleen kovettua ja haurastua
2) Viton, +200 astetta,

Muuta en näistä tiedä, mutta kieltämättä olin hölmistynyt. Lompakko antoi periksi vain noihin halvempiin. Kestäähän nekin kannessa aikansa, toivottavasti. Jos ei tiivisteiden lisäksi muuta käteen jäänyt niin ainakin ristiriitaiset fiilikset.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila

Avatar
Zenery
Viestit: 420
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 09:40
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Zenery »

Noiden eri kumiseosten kanssa olen joutunut työasioissa tappelemaan.
Jotkut kun kovettuvat ja murenevat tosi nopeasti vedessä ja toiset eivät sitten kestä ollenkaan muita aineita.

Muistaakseni eräässä laitteistossa(jossa jäähdytys hoidetaan kierrättämällä kylmää vettä lauhduttimessa kiertovesipumpulla) meillä oli paljon ongelmia nitriilisten juoksupyörien kanssa,kun ne murenivat ja ongelmasta päästiin vasta kun ne vaihdettiin neopreenisiin.

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Kyllä se Nitriilikummitiiviste piisa.
Alkuperäinenkin on varmasti nitriilikumitiiviste.

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Dodiin,

Ajoituksen muuntimen korjaussarja laitettu paikoilleen. Eikä raksuttele enää käynnistettäessä. Muutenkin tuntuu siltä, että muutkin ..hmmm.. rapinat jäivät pois - luulenkohan vain ? Kiitokset rasvanäpille työpanoksesta ja asiantuntemuksesta. Vajaat 6 tuntia siinä vierähti.

Asiaan eli siihen tiivisteeseen vielä. Vanhassa tiivisteessä, jolla oli jo 100 tkm takana, oli merkintojä sen kyljessä. Muusta en kyllä mitään ymmärtänyt, mutta siinä oli merkintä 180c astetta ja väriltään tiiviste oli ruskeahko. Asteluku viitannee siihen, että tässä on kyse jostain muusta kuin nitriilikumista - olenko oikealla polulla ? Peijooni sentään. Toivoa sopii, että nyt laitettu nitriilikumitiiviste pitää.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Tuosta remontista ois kiva saada seikkaperäinen selostus, itsellä ja varmaan muillakin tuo homma edessä.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Alfistipohjoosesta kirjoitti:Tuosta remontista ois kiva saada seikkaperäinen selostus, itsellä ja varmaan muillakin tuo homma edessä.
Pahus, kun en tohkeissani älynnyt ottaa kameralla kuvia. Jos saisi jostakin vaikkapa käytöstä poistetun muuntimen niin siitähän sitten voisi kuvat nasauttaa. Selostus voidaan jossakin vaiheessa kirjootella, kunhan aikaa löytyy. Täytyypä jutella rasvanäpin kanssa asiasta, ellei hän ole jo tuota kirjoottelemassa.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Mulla ei taida olla ainakaan ihan muutamaan iltaan aikaa kirjoitella, mutta jos JiiPee ryhdyt hommaan niin yritän antaa taustatukea mahdollisuuksien mukaan. Tai jos sullakin on kiirettä niin voin minäkin vääntää sen tekstin vähän myöhemmin.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin