Otsikon mukainen menopeli tuli saksasta ostettua ja matkalla suomeen oli sitten kytkimen toiminta loppunut. Viaksi paljastui nesteiden ulostulo työsylinteristä. Asiasta on paljon otsikoita täälläkin, mutta en oikein päässyt jyvälle. Eli kysymykseni teille viisaammille ja kokeneemmille: Minkälainen on työsylinterin vaihtotyö, jos itse alkaisin hommiin?
vm -99 ja kone tosiaan 1,8TS. En tiedä onko laatikoissa/kytkimissä paljonkin eroja eri malleissa..Alkoi vaan pelottamaan, kun yhteyshenkilö joka auton toimitti minulle ilmoitti, että ei sitä saa vaihdettua muuta kuin ottamalla laatikon pois..Pelastakaa nyt yöuneni ja kertokaa jotain muuta!=)
156 1.8TS kytkimen työsylinteri
Valvoja: Moderators
Kiitokset pikaisesta vastauksesta!
Alfa on mulle uus tuttavuus ja sellainen "palikkatietokin" kelpaisi tyyliin: akku pois, alusta irti, ilmanputsari irti, sokka/ruuvit ym. jne..
Kuva tosin jelppasi paljon! Ja yöunet saa nukuttua..
Auton hommasin yhden tutun kautta, joka työasioissa silloin tällöin käy saksassa frankfurtin lähellä..
Alfa on mulle uus tuttavuus ja sellainen "palikkatietokin" kelpaisi tyyliin: akku pois, alusta irti, ilmanputsari irti, sokka/ruuvit ym. jne..
Kuva tosin jelppasi paljon! Ja yöunet saa nukuttua..
Auton hommasin yhden tutun kautta, joka työasioissa silloin tällöin käy saksassa frankfurtin lähellä..