Onko kenelläkään kokemuksia tuon keskiputken kiinnikkeen pettämisestä? Saako irtiruostuneen hitsattua takaisin kiinni, vai onko nyt sitten rosteriputken hankinnalle otollinen hetki?

Ensi viikolla pitäisi kyllä käydä Tiittasella poistelemassa etuputken sirinää, joten samalla ne varmaan hitsaa tuonkin paikalleen jos se vaan on tehtävissä..? Osa näytti tosiaan siltä että se oli vain ruostunut irti, mitään pultinreikiä en huomannut, joten lienee kuulunut itse putkeen? Kai sen niin päin pitäisi mennä että se tukirauta on kiinni putkessa ja kiinnitetään sitten autoon siihen kumisysteemiin...
Osaako joku muuten kokemuksesta sanoa minkä hintaisia nuo putkistot (vaikkapa katista taaksepäin) ovat 156 2.0 TS:ään? Esim. siis Novitec, Supersprint, Remus tai jonkun pajan vääntämä rosteriputki..?