Tyhjäkäynti kylmänä 164:ssa

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
killeri
Viestit: 25
Liittynyt: 23 Syys 2005, 08:55
Paikkakunta: Härmälandia

Tyhjäkäynti kylmänä 164:ssa

Viesti Kirjoittaja killeri »

-Onko normaalia kun kiekat n: 1500-1700 rpm/min heti käynnistämisen jälj. V6 3.0 12V, lämpimänä OK!!

Onko ruisku tässä mallissa näin tyypillisesti toimiva?
ALFA THE ROADRUNNER

k i l l e r i

Avatar
MrKirby
Viestit: 604
Liittynyt: 20 Helmi 2005, 13:21
Car(s): 166 3.2
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja MrKirby »

Kyllähän noi taitaa alussa vähän korkeampia kiekkoja kylmänä ja sitten kohta tiputtaa alemmas. En kyllä ole kattonut, miten korkeita, tuskin ihan noin ylhäällä mulla. Eri kone tosin mulla.

OT: voisit kuitenkin vaihtaa ton avatarin...sotken sut aina ricambiin...

Avatar
Nelli
Viestit: 904
Liittynyt: 30 Loka 2003, 04:21
Paikkakunta: Mariefors

Viesti Kirjoittaja Nelli »

Mulla ne on kylmänä siinä 1000:ssa hetken ja putoaa sitten normaaliin.
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16

Monza
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Monza »

Lämpimästä tallista kun käynnistää, niin pitää muutaman sekunnin jonkin verran yli 1000 rpm. Kylmemmästä startatessa sitten vastaavasti enemmän kierroksia ja pidemmän aikaa.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Joo, siinä tuhannen huitteilla sen pitäisi kylmällä koneella olla.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin