Kyseinen liitin löytyy konehuoneesta heti syylarin takapuolelta hyvin läheltä konepeltiä, relenipun vierestä. Auto on 164 TS -89... Toisesta löytyy, toisesta ei...
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=3929
Mikä tämä on?
Valvoja: Moderators
Se on se ruiskun diagnoosi pistoke.
Lue lisää tässä: http://www.sanderfamily.com/alfa/tester_t2.html
/Kaj
Lue lisää tässä: http://www.sanderfamily.com/alfa/tester_t2.html
/Kaj
Eli se on siis vastaava liitinkö..? Tuo linkkihän oli 33:lle (ja liitinkin erimallinen). Mistähän johtuu että mulla toisessa 164:ssa on pelkkä teline tuolle liittimelle olemassa?
Ja luultavasti tulossa vielä monenmonta tyhmää kysymystä liittyen noihin ruiskuvehkeisiin.. kun taitaa olla ensimmäinen auto jossa mulla on ruisku.. (siis auto jota innostaa laittaa ) Kun tähän mennessä kaikessa harrastelaitteissa on ollut kaasaria vain.....
Ja luultavasti tulossa vielä monenmonta tyhmää kysymystä liittyen noihin ruiskuvehkeisiin.. kun taitaa olla ensimmäinen auto jossa mulla on ruisku.. (siis auto jota innostaa laittaa ) Kun tähän mennessä kaikessa harrastelaitteissa on ollut kaasaria vain.....
- gtvaj
- Viestit: 1320
- Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
- Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
- Paikkakunta: Kangasala
Autonvalmistajat tekevät yleensä yhden johtosarjan autoon ja siinä on kaikki optiot mukana. Monissa autoissa siis jää ylimääräisiä pistokkeita vapaaksi, koska kaikkia varusteita ei ole asenneltu. Tässä yksi syy tyhjiin pistokkeisiin, toki erilaisia testipistokkeitakin löytyy osa voi olla käytössä jopa vain tehtaallakin, auton kasaamis vaiheessa.
Tietty jos sille löytyy irtonainen vastapelurikin niin kannattaa huolestua pikkuisen
Tietty jos sille löytyy irtonainen vastapelurikin niin kannattaa huolestua pikkuisen
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi