No niin, nyt se on tehty. Hankin ensimmäisen Alfani (156 1.8 Super vm. 01). Kuvaavaa Alfa-kuumeelle oli, että menin alunperin liikkeeseen katsomaan aivan muuta autoa, mutta tämä kaunotar vei voiton... Niinpä solmit kaupat viikon kuluttua, tosin löysin vielä paremman yksilön...
Olin toki jo viiden vuoden ajan haaveillut Alfasta, mutten uskonut ainakaan lähitulevaisuudessa hankkivani sitä. Mutta auto vei mennessään... Bella.
Tarina oli tutun kuuloinen.. noin oli mullakin. Painin vain hivenen eri hintaluokassa Tosin viikon kuluessa ekan hankinnasta ostin jo toisenkin Noh, siinä oli muut syyt kuin "alfan-nälkä"
No niin, nyt se on tehty. Hankin ensimmäisen Alfani (156 1.8 Super vm. 01). Kuvaavaa Alfa-kuumeelle oli, että menin alunperin liikkeeseen katsomaan aivan muuta autoa, mutta tämä kaunotar vei voiton... Niinpä solmit kaupat viikon kuluttua, tosin löysin vielä paremman yksilön...
Näin kävi itsellenikin että muun merkkisiä autoja lähdin katsomaan ja kotiin tultiin alfan kanssa (kaverit eivät suositelleet alfan hankintaa). Ainakaan vielä en ole katunut ...
Olin aiemminkin tyypännyt 156:sia (mm. Selespeed '00, JTS '02, GTA '03, 2.4 JTD '05) mutten oikein aiemmin syttynyt niihin, jotenkin 147 näytti aina mageemmalta. Mutta tämä hopeanvärinen sedan muutti kaiken - ja lisäksi se kiihtyikin ihan eri lailla kuin etukäteen ajattelin. Mulle kävi siis kuin Hotakaiselle Klassikossa
Ekat 350 kilsaa takana, ja autossa on vai yksi huono puoli: olivat laittaneet liikkeessä nastat alle, vaikka nythän on täys kesä :o
Mut puurattia ei mikään voita...
...totta kai GTA sytytti, muttei mulla ollut siihen varaa, joten se jäi ihan teoria-asteelle. Kun sitten tuli tilaisuus ostaa omaksi Alfa, niin 1.8:kin tuntui ihan tykiltä
Ja sitäpaitsi: älkää pitäkö mua hulluna, mutta Super on oikeesti paremman näköinen kuin GTA. En tykkää noista spoilereista ja helmoista, vaan alkuperäinen 156 on klassisen kaunis...