Alfa 156 Käyttöautossa

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Korjari
Viestit: 8
Liittynyt: 20 Marras 2005, 19:42
Paikkakunta: Seinäjoki

Alfa 156 Käyttöautossa

Viesti Kirjoittaja Korjari »

Hei vaan kaikille, olen uusi täällä foorumilla ja miettimässä Alfan hankintaa. Eniten kiinnostaisi tuo 2,5l V6 -koneella varustettu malli. Kävin koeajamassa Seinäjoen Käyttöautossa olevaa autoa ja se teki kyllä lähtemättömän vaikutuksen. Itku meinas tulla ku mazdan rattiin joutu takas :) Autosta oli maalattu katto ja takaluukku, myyjä sanoi entisellä omistajalla suksiboksin pettäneen ja että molemmat olisi siksi maalattu. Tiedä häntä, oli tuulilasin reunassakin jälkeä alkavasta ruosteesta.

Onkos joku käynyt tutkimassa autoa? jos on niin vinkit ois tarpeen että kannattaako vielä miettiä. Alustaltaan yksilö oli mielestäni kunnossa, ehkä hieman väljää koiranluissa tms. ja iskarit vähän veltot edessä. Pohjaa en vielä tutkinut.

Auto on ollut helsingissä ja delta-autossa oli huollettu säännöllisesti, liekkö sitte hyvä asia :)

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

suksiboksi pettänyt, elikkä ilmeisesti on rysäyttänyt takalasin ja luukun kasaan. Elikkä voi olla että on peltiä vähän kans oijottu, joka voi taas tarkottaa herkkyyttä ruosteeseen.

Kuuluko edestä nitinää töyssyissä?

Korjari
Viestit: 8
Liittynyt: 20 Marras 2005, 19:42
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Korjari »

Ei varsinaisesti nitinää kuulunut mutta välillä sopivasti kuoppaan ajaessa semmoinen pieni loksahdus. Olisiko sittenkin alapallot tai joku muu väljä? Muuten kyllä kulki vakaasti ja ei tuntunut välyksiä ohjauksessa.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Yksi hyvin yleinen kolinan aiheuttaja on kallistuksenvakaajan yhdystangot.

Vastaa Viestiin