Alfoista
Valvoja: Moderators
niko76
Viestit: 92 Liittynyt: 29 Marras 2004, 09:09
Paikkakunta: kaarina
Viesti
Kirjoittaja niko76 » 24 Marras 2005, 23:30
Nyt olis apu tarpeen. Kun pakkanen loppui ja tuli kosteus alkoi pätkiminen . Ikäänkuin "tukehtuu" kun matalilla kierroksilla painaa kaasun pohjaan
. Värisee ja nykii. Olisiko kosteus??
156 Super 1.8 vm.2000
Kona 2005
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 24 Marras 2005, 23:43
Jaa'a, en tiedä miten ILMI oireilee 1,8:ssa, mutta ei ainakaan kuutosessa tolla tavalla vittuillut.
niko76
Viestit: 92 Liittynyt: 29 Marras 2004, 09:09
Paikkakunta: kaarina
Viesti
Kirjoittaja niko76 » 25 Marras 2005, 01:01
Jakohihna ok... kerrokset antaa nostaa rajoittimeen asti. Tehot tallella . Ja pakkasella ei nyi...
tasa kaasulla ei nyi.... mitäs vielä ???
156 Super 1.8 vm.2000
Kona 2005
Cuore Sportivo
Viestit: 5754 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916 (ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja Cuore Sportivo » 25 Marras 2005, 01:02
Paha kyllä sanoa.
Varmasti joku viisas osaa kertoa, mutta ILMI:n voi kyllä melkein rajata pois vaihtoehdoista.
ärrä
Viestit: 751 Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ärrä » 25 Marras 2005, 07:09
Mulla käyttäytyi 164 TS noin, kun moottoripesun yhteydessä meni vettä ILMIn sähköliittimeen. Liittimen avauksen yhteydessä tuli sieltä "teelusikallinen" vettä. Kuivauksen jälkeen pelas taas hienosti. Tehoja ei kuitenkaan ollut juuri tallella ongelman aikana, mutta olipa piuhat moisen vesimäärän takia ihan oikosessakin.
mattijus
Viestit: 5098 Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja mattijus » 25 Marras 2005, 07:53
Tarjotaan vielä vettä tulpankolo(i)ssa.
VMP
Wile E. Coyote
Viestit: 4112 Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996 käyttöauto:turbo traktori 156 V6 Q2 2000 "in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski
Viesti
Kirjoittaja Wile E. Coyote » 25 Marras 2005, 08:21
Laita nyt ainakin kontakti spraytä kaikkiin konehuoneen liittimiin. Ei ainakaan haittaa. Ja jos vielä avaat, suihkutat, suljet-avaat-suljet. On ainakin suljettu pois se vaihtoehto. Samalla huomaat jos jostain liitimestä on piuha löystynyt. Kuulostaa kovasti kosteudelta kuten itsekin sanoit. ILMIä ei ehkä täysin voi pois sulkea, mut olis kyllä sitten hajonnut aika kummallisella tavalla. Missäs ne aivot sijaitsee 1.8? Konehuoneessa vai sisällä?
Ayrton Senna da Silva forever
mchammeri
Viestit: 126 Liittynyt: 16 Kesä 2005, 12:18
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja mchammeri » 25 Marras 2005, 08:51
Voisko olla kondensoitunut vettä bensatankkiin..?
Tuon pitäisi kyllä kai korjaantua itsestään... (jos siis on tuosta kyse)
Olli79
Viestit: 387 Liittynyt: 13 Heinä 2003, 17:04
Paikkakunta: Toijala
Viesti
Kirjoittaja Olli79 » 25 Marras 2005, 08:55
mattijus kirjoitti: Tarjotaan vielä vettä tulpankolo(i)ssa.
Samaa mieltä!
Kaalipata
Viestit: 1422 Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic ex E46 330da Touring RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Kaalipata » 25 Marras 2005, 09:15
Olli79 kirjoitti: mattijus kirjoitti: Tarjotaan vielä vettä tulpankolo(i)ssa.
Samaa mieltä!
Ääni tälle myös. Samat oireet oli aikanaan mulla.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
puuha
Viestit: 1889 Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja puuha » 25 Marras 2005, 09:29
Tai vielä parempaa, öljyä tulpankoloissa.
Mulla oli 156 ykköspytyn molemmat kolot täynnä öljyä.
Ja nykyisessä 147 oli 1- ja 2-pytyn kolot (4kpl) täynnä öljyä. Syynä venakopan tiiviste.
jaskas
Viestit: 615 Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jaskas » 25 Marras 2005, 10:38
puuha kirjoitti: Tai vielä parempaa, öljyä tulpankoloissa.
Mulla oli 156 ykköspytyn molemmat kolot täynnä öljyä.
Syynä venakopan tiiviste.
Kuten myös!
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 25 Marras 2005, 16:33
Sytkämurheilta se minustakin kuulostaa. Tutki ne ehdotetut tulpankolot ja lisäksi tulpanhattujen eristeet.
- Epäkelpokeräilijä -