Saa onnitella/sääliä...
Valvoja: Moderators
- TommiS
- Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Saa onnitella/sääliä...
Pitkäaikainen haaveeni otti sitten perjantaina sen viimeisen askeleen, ja pihaan ilmaantui -03 mallinen punainen 156 V6.
Toistakymmentä vuotta Fiatin ohjaimissa, ja pari viimeisintä Italian reissua lienevät syynä loppulliseen sekoamiseen.
Hyvä ystäväni, ankara automies, otti ja syynäsi ajokin vielä viimeisen päälle ennen kaupantekoa, ja hän, joka on vannoutunut Bemarikuski, sai koeajolla kyllä sellaisen Alfa-annoksen, että auton kehumisesta ei meinannut loppua tulla.
Vaimoani lainatakseni ; "eiköhän lähdetä taas ajelemaan, kun se on niin mukavaa".....
Toistakymmentä vuotta Fiatin ohjaimissa, ja pari viimeisintä Italian reissua lienevät syynä loppulliseen sekoamiseen.
Hyvä ystäväni, ankara automies, otti ja syynäsi ajokin vielä viimeisen päälle ennen kaupantekoa, ja hän, joka on vannoutunut Bemarikuski, sai koeajolla kyllä sellaisen Alfa-annoksen, että auton kehumisesta ei meinannut loppua tulla.
Vaimoani lainatakseni ; "eiköhän lähdetä taas ajelemaan, kun se on niin mukavaa".....
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
-
- Car(s): Volvo S40 T5
- Viesti:
- silverine
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Omankin veekutosen valinnalle antoi siunauksensa
bemarikuski...
(ota nyt noista selvää)
bemarikuski...
(ota nyt noista selvää)
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- Peltoperkele
..
Onnea uuden hankinnan johdosta, kyseessä on hieno pirssi. Ostin itse samanmoisen, mutta vanhemman vähän ajetun ja hyvin pidetyn. Kuukauden aikana ei yllätyksiä ole tullut, joten en voi puhua kokemuksesta. Pari koomista seikkaa ilmeni ensimmäisten pakkaskelien yhteydessä, pissapojan täyttöaukko on todellakin poikien täyttöaukko, reikään sopii suunnilleen etusormi. Myös etuvalojen pesurien toiminta on minulle edelleen mysteeri. Lämppäri (automaatti-ilmastointi) toimii hyvinkin loogisesti, kunhan ensin perehtyy toimintaan manuaalin ja käytön kautta. Logiikka on niin sanotusti sumeaa.
Auto on ollut upea ajaa ja kulutus pysyy alle kympin matka-ajossa. Isäni ei aluksi suostunut edes katsomaan autoa, mutta ajettuaan hetken ylisanoja riitti. Itse arvostan Alfassa sen tiettyä vaatimattomuutta, ja hienoja ajo-ominaisuuksia. Tosin täytyy myöntää että V6 on keulapainoinen, mutta käytös on silti neutraalia, eli yleensä perä lähtee suunnilleen samaan aikaan luistoon kuin keulakin. Nämä kokemukset ovat sateelta.
Auto on ollut upea ajaa ja kulutus pysyy alle kympin matka-ajossa. Isäni ei aluksi suostunut edes katsomaan autoa, mutta ajettuaan hetken ylisanoja riitti. Itse arvostan Alfassa sen tiettyä vaatimattomuutta, ja hienoja ajo-ominaisuuksia. Tosin täytyy myöntää että V6 on keulapainoinen, mutta käytös on silti neutraalia, eli yleensä perä lähtee suunnilleen samaan aikaan luistoon kuin keulakin. Nämä kokemukset ovat sateelta.
Viimeksi muokannut Peltoperkele, 24 Helmi 2008, 18:49. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
- Peltoperkele
Onnea uudelle autolle.
Mulla ei ole mennyt yhtään sen enempää rahaa Alfojen kun minkään muunkaan merkin kanssa.
Olen tosin huomannut, että useat tällä sivustolla kirjoittelevat ovat varsinaisia rakentelijoita - eli alustasarjaa, tuunausta etc. , joten saahan sitä rahaa poltettua, jos haluaa.
Meillä on autot vaan jokapäiväisinä käyttöautoina lähinnä miellyttävien ajo-ominaisuuksien takia niin ja vaimon mielestä sen auto on niin hyvän värinen ulkoa ja sisältä ja se on niiiin hyvän näköinen ja mahtava ajaa.
Mulla ei ole mennyt yhtään sen enempää rahaa Alfojen kun minkään muunkaan merkin kanssa.
Olen tosin huomannut, että useat tällä sivustolla kirjoittelevat ovat varsinaisia rakentelijoita - eli alustasarjaa, tuunausta etc. , joten saahan sitä rahaa poltettua, jos haluaa.
Meillä on autot vaan jokapäiväisinä käyttöautoina lähinnä miellyttävien ajo-ominaisuuksien takia niin ja vaimon mielestä sen auto on niin hyvän värinen ulkoa ja sisältä ja se on niiiin hyvän näköinen ja mahtava ajaa.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Tervetuloa porukkaan.
Aika usein Alfaan näytetään siirtyneen Fiatin puikoista, mutta olihan tässä taannoin myös Bemaristia jne. Kyllä se niin hyvä auto oikeasti on, että sydämen menetys yllättäen on aika tavallinen tarina.
Osaa se kyllä olla aika hankalakin välillä. Varsinkin jos joutuu asioimaan anopin kanssa siellä keltaisen kyltin talossa.
Aika usein Alfaan näytetään siirtyneen Fiatin puikoista, mutta olihan tässä taannoin myös Bemaristia jne. Kyllä se niin hyvä auto oikeasti on, että sydämen menetys yllättäen on aika tavallinen tarina.
Osaa se kyllä olla aika hankalakin välillä. Varsinkin jos joutuu asioimaan anopin kanssa siellä keltaisen kyltin talossa.
Minä vaihdoin ooppelin alfaan =) Tervetuloa porukkaan munkin puolesta!alfista kirjoitti:Tervetuloa porukkaan.
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään
Allekirjoitan tämän. Helposti Fiudesta siirtyy seuraavaan italaialaiseen merkkiin, Alfaan. Tosin, nyt Alfa on tallissa odottamassa kevässä ja fiude lumisateessa ja ajossa. Niin, no. Onhan se fiudeki vaivasesti 14 vuotta uudempikin vaikka ei sekään enää uusi ole.alfista kirjoitti: Aika usein Alfaan näytetään siirtyneen Fiatin puikoista, mutta olihan tässä taannoin myös Bemaristia jne.
- J
Yhdyn täysin mielipiteeseen veekuutosesta, puolisen vuotta jakso ajella TS:llä sit oli pakko vaihtaa... Vaikkei tuokaan ole täysissä voimissaan enää, 350tkm mittaris ja nokat melkee loppuunkuluneet... ois kiva käyä mittaamas paljo on hävinny hevosia uuteen koneeseen verrattuna... Harmittaa vaan kun suomen lainsäädäntö on turhan tiukka, muuten ois Sprintinkin keulalle menossa veekuutonen...