156:n alatukivarret
Valvoja: Moderators
- jaskas
- Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
- Viesti:
156:n alatukivarret
Ostin tuossa kesällä uudet ala ja ylä tukivarret. Alatukivarret tuli autoazurrosta tuusulasta, (olin ostamassa sieltä ylätukivarsia, mutta kun lykkäsivät ylätukivarsien hinnalla mulle käteen alatukivarret, niin kävelin (silloin) tyytyväisenä kaupasta pois. Tilasin sitten ylä tukivarret muukkoselta.
Katsastuksessa kun sainoivat alatukivarsien alapallon olevan hieman väljät, niin vaihdoinpa uudet varret sitten paikoilleen. ( Olisko ollut elokuussa )
Nyt auto on huollossa ja pyysin etsimään mistä perkeleestä se kolina taas kuuluu. Olivat paikantaneet kolinan etu-alatukivarsien iskarin kiinnitys puslaan!!! Eli se kuminen pusla johon iskarin alapää tulee pultilla kiinni.
Nämä azurron tukvarret alkoivat sitten kolisemaan jo melkein uutena, eli jo elokuussa. Annoin sitten vaan kolista, kun en jaksanut itse alkaa vikaa etsimään.
Eli kysymys kuuluu siis, olisko toi iskarin kiinnitys pusla mahdollista vaihtaa, ilman että vaihtaa koko tukivartta? Eikös näitä kaiken maailman uretaanipusla sarjoja ole saatavana?
Katsastuksessa kun sainoivat alatukivarsien alapallon olevan hieman väljät, niin vaihdoinpa uudet varret sitten paikoilleen. ( Olisko ollut elokuussa )
Nyt auto on huollossa ja pyysin etsimään mistä perkeleestä se kolina taas kuuluu. Olivat paikantaneet kolinan etu-alatukivarsien iskarin kiinnitys puslaan!!! Eli se kuminen pusla johon iskarin alapää tulee pultilla kiinni.
Nämä azurron tukvarret alkoivat sitten kolisemaan jo melkein uutena, eli jo elokuussa. Annoin sitten vaan kolista, kun en jaksanut itse alkaa vikaa etsimään.
Eli kysymys kuuluu siis, olisko toi iskarin kiinnitys pusla mahdollista vaihtaa, ilman että vaihtaa koko tukivartta? Eikös näitä kaiken maailman uretaanipusla sarjoja ole saatavana?
- Ruokoton
- Car(s): 159 SW 2.0JTDm ti -10 & Suzuki SJ413 LWB -87
ex: 156 SW 2.0JTS -06,
156 SW 1.8TS -00 - Paikkakunta: Oulu
Vaiko peräti sorvaamaan - Täältä löytyi jotain aiheesta (niukasti): http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/cg ... =000938;p=
Merkistä huolimatta vinkit pätenevät
Merkistä huolimatta vinkit pätenevät

- JiiPee
- Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98 - Paikkakunta: Vantaa
Noniin Jaskas, sittenhän sä käyt hakemassa tätä hommaa varten Motonetista pienoismetallisorvin hintaan vähän alle 600 euroa. Sopinee juuri tuollaisiin pieniin hommiin rc-kamojen sorvailujen ohella. Mä voin sitten ostaa sen sulta vähän käytettynä halpaan hintaan, jooko ?jaskas kirjoitti:Juu, tota sorvausta on tullut ennenkin harrastettua....

Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila