33en suotatin ja tulpat

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
jarvay
Viestit: 238
Liittynyt: 27 Syys 2005, 17:23
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

33en suotatin ja tulpat

Viesti Kirjoittaja jarvay »

Passaako 33:een tuo motonetin Boschin polttoainesuodatin? eli onkos se kierreppäillä. Ei ole tullut katsottua ja ajattelin tilata tuossa kun muutakin tilaamista on. Ruisku on ainakin tuo Boscihn jetronic. Ja onko nuo samaisen valmistajan tulpat hyvät? Näyttää olevan erillaiset tulpat ennen 4-92 valmistetuissa ja sen jälkeen. Itsellä kun on käyttöönottopäivä ainakin 5-92 nii olisiko se jälempi, vai voiko sitä tietää tarkimmin mistään?

Avatar
Boxer33
Viestit: 552
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 18:03
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Boxer33 »

Ainakin 16V malliin passasi hyvin tuo motonetin suodatin samoin kuin tulpatkin. Täältä voit varmistaa Boschin osien sopivuuden.
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!

Pepperoni
Viestit: 917
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 10:58
Car(s): 159 2.0 JTDm SW -11, Giulietta 2.0 JTDm -12
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Pepperoni »

Ostin joskus Deltasta polttoainesuodattimen kun ei juuri siihen hätään muualta saanut (hintakin oli poikkeuksellisesti OK), ja se oli Boschin tekele. Voisi kuvitella että sama tuote kyseessä. Jos kierrepää tarkoittaa banjoliittimiä niin pitäisi sopia. Mutta kannattaa ehkä kurkata omasta autostasi, suodatin muistaakseni näkyy kuskin puolen pyöränkotelon kautta, tai sitten auton alta.

Itse olen ajanut vain Lodgen tulpilla (25HL), joten muista en osaa sanoa. Samat tulpat mielestäni käy kaikkiin 8V boksereihin (korjatkaa jos olen väärässä), joten en osaa arvata mitä eroa noissa Boschin kynttilöissä olisi.

E: jahass, olin taas hidas :lol:

vanadoo
Viestit: 74
Liittynyt: 23 Syys 2004, 02:55

Viesti Kirjoittaja vanadoo »

Motonetin bensasuodatin käy.
Ihmeellistä kyllä, ainakin Tampereen Motonetissä myydään 33 Alfaan öljynsuodatinta, jossa ei ole takaiskuventtiiliä, joten tarkkana näiden kanssa saa aina olla.
Bosch monikärkitulppia olen käyttänyt omissa Alfoissani ilman ongelmia.

Vastaa Viestiin