155:sen löysä kori

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

155:sen löysä kori

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

No vihdoinkin sain tuon oman alfan ja pääsen kertomaan mielipiteitäni tänne. Olisiko kellään mitään tieoa mietn 155 koria saisi jäykemmäksi, koska autossani on aika jäykkä alusta joten korin natinat tuntuu koko ajan pahenevan. Saakohan tuohon autoon poikittaistukea konehuoneseen.



-----

Jos ei ole kerrottavaa, vaan kysyttävää niin pysytään tässä foorumissa. - Rolle

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Mm. Omp ja Sparco valmistaa moottoritilan poikkitukia 155:een.
Saattaa saada muiltakin, mutta nämä nyt ainakin.

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Far Out -ratkaisuja

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Tämä on vähän kaukaa haettu, mutta koska et varmaankaan aio repiä autoa pelille ja hitsata saumoja uudestaan (kuten ralliautoissa), niin miten olisi vaikka rosterista tehty turvakaari sisälle...

Vitsi vitsi, vain minä voin olla niin tyhmä, että kaavailen sellaisen laittamista autooni.

Halpahalli-ratkaisu > osta silikonia ja tee täsmäkäsittelyjä. Ei niitä natinakohtia ehkä ole montaakaan.

JustXL
Viestit: 269
Liittynyt: 08 Elo 2003, 01:39

Viesti Kirjoittaja JustXL »

Abarth kirjoitti:Mm. Omp ja Sparco valmistaa moottoritilan poikkitukia 155:een.
Saattaa saada muiltakin, mutta nämä nyt ainakin.
Minulla oli aikoinaan "kotona" Sparcon tuki, joka ei sitten käynytkään 16v -malliin, vaikka maahantuoja vakuutti sen olevan 16v -mallin tuki. Jarrutehostimen täyttösäiliö oli edessä.

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

"Sataviisviidellä" on käsittääkseni 8v.

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Joo minulla on 8v.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Isot pojat sanoneet että poikittaistuki auttaa kiitettävästi. Esim. Q4:ssa pitää EGR poistaa jotta sopii, mutta ei liity tähän tapaukseen.

Mutta ei tuo poikittaistuki mitään nitinöitä poista..

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Natinat lähtee varmaan ruuveja kiristämällä.

Onkos muilla 155 kuskeilla lasienhuurteen poisto ongelmia. Minulla ei meinaa millään puhdistua kostealla ilmalla. Sama vika oli meidän edell.155:ssa.

Avatar
Visconti
Viestit: 146
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 16:58
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Visconti »

Ootkos vaihtanut raitisilmasuodattimen?
Mulla suodattimen vaihto ainakin paransi huurteenpoistoa merkittävästi, huollossa sanottiin että n. kerran vuodessa olisi tuo hyvä vaihtaa
Citroen DS5 + Victory Hammer S

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Kannattaa myös poistella kaikki turha moska sieltä ritilöiden alta/päältä mm. kosteet lehdet huurruttaa lasin todella lahjakkaasti. Näin ainakin 156:ssa. Kun vähän tonki ylimäärästä moskaa pois niin huurteet katoaa samantien.
Ei enää Alfaa... eipä

Vastaa Viestiin