GTV:n sähköantenni jumittui!
Valvoja: Moderators
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
GTV:n sähköantenni jumittui!
Antenni alkoi vittuilemaan jo viime syksynä, eli se ei laskeutunut automaattisesti ilman pientä alkuvauhtia (tökkäisyä alaspäin).
Nyt se sitten jumiutui tallissa viime yönä lopullisesti. Olin siivoilemassa paikkoja, ja laitoin Gayteeveen radion pauhaamaan. Siivous-session jälkeen antenni ei enää suostunut laskeutumaan tökkäykselläkään. Suostuu liikkumaan muutaman sentin alaspäin. Ei enempää.
Vittu, olisi nyt mielummin jumiutunut alas. On se niin jäätävän näköinen.
Mitähän siellä mahtaa olla paskana? Antennin "moottori" surraa kyllä normaalisti, mutta mitään ei tapahdu. Saisi nyt edes sen alas.
Nyt se sitten jumiutui tallissa viime yönä lopullisesti. Olin siivoilemassa paikkoja, ja laitoin Gayteeveen radion pauhaamaan. Siivous-session jälkeen antenni ei enää suostunut laskeutumaan tökkäykselläkään. Suostuu liikkumaan muutaman sentin alaspäin. Ei enempää.
Vittu, olisi nyt mielummin jumiutunut alas. On se niin jäätävän näköinen.
Mitähän siellä mahtaa olla paskana? Antennin "moottori" surraa kyllä normaalisti, mutta mitään ei tapahdu. Saisi nyt edes sen alas.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Mulla oli Jaggessa myös sähköpiiska ja siihen tuli vaihdettua piiskaosa.Siinä piiskassa on muovinen hammastettu käikäle mikä liikuttaa sitä ylös ja alas.Ei sitä käsin painamalla saa sisään.Mulla katkes se muovikäytin minkätakia piiska piti vaihtaa.Ainoa kunnon voiteluaine siihen oli silikoonispray.Muut vaan kerää paskaa...
T:Jukka
T:Jukka
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Otin omastani tuon liittimen irti sieltä takarontista ja pidän piiskaa vain 1/3 matkaa nostettuna, häiriöttä kuuluu ja on "hieman" paremman näköinen
..niin mulla moottori surisi mutta piiska ei hievahtanutkaan.
Aivan tarpeeton värkki koko moottori mielestäni jos et seisota kärryäs ravitsemusliikkeen edessä pe iltaisin
..niin mulla moottori surisi mutta piiska ei hievahtanutkaan.
Aivan tarpeeton värkki koko moottori mielestäni jos et seisota kärryäs ravitsemusliikkeen edessä pe iltaisin
- Alfaholic -
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori