155:sen löysä kori
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
155:sen löysä kori
No vihdoinkin sain tuon oman alfan ja pääsen kertomaan mielipiteitäni tänne. Olisiko kellään mitään tieoa mietn 155 koria saisi jäykemmäksi, koska autossani on aika jäykkä alusta joten korin natinat tuntuu koko ajan pahenevan. Saakohan tuohon autoon poikittaistukea konehuoneseen.
-----
Jos ei ole kerrottavaa, vaan kysyttävää niin pysytään tässä foorumissa. - Rolle
-----
Jos ei ole kerrottavaa, vaan kysyttävää niin pysytään tässä foorumissa. - Rolle
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Far Out -ratkaisuja
Tämä on vähän kaukaa haettu, mutta koska et varmaankaan aio repiä autoa pelille ja hitsata saumoja uudestaan (kuten ralliautoissa), niin miten olisi vaikka rosterista tehty turvakaari sisälle...
Vitsi vitsi, vain minä voin olla niin tyhmä, että kaavailen sellaisen laittamista autooni.
Halpahalli-ratkaisu > osta silikonia ja tee täsmäkäsittelyjä. Ei niitä natinakohtia ehkä ole montaakaan.
Vitsi vitsi, vain minä voin olla niin tyhmä, että kaavailen sellaisen laittamista autooni.
Halpahalli-ratkaisu > osta silikonia ja tee täsmäkäsittelyjä. Ei niitä natinakohtia ehkä ole montaakaan.
Minulla oli aikoinaan "kotona" Sparcon tuki, joka ei sitten käynytkään 16v -malliin, vaikka maahantuoja vakuutti sen olevan 16v -mallin tuki. Jarrutehostimen täyttösäiliö oli edessä.Abarth kirjoitti:Mm. Omp ja Sparco valmistaa moottoritilan poikkitukia 155:een.
Saattaa saada muiltakin, mutta nämä nyt ainakin.
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki