Tuli tuossa kesärenkaat vaihdettua alle ja ajattelin katsoa että missä se abs-anturi on, eipä löytynyt. Eli missä se luuraa, pyöränlaakerin yhteydessä vai? Mistä siihen johto menee?
Onko tämä anturi/johto joka menee jarrusylinterin päähän niin jarrupalojen kuluneisuudesta kertova anturi? Takana niitä ei taida olla?
156sessa se on pyöränlaakerissa, johto menee lokarin läpi, vanhemmissa on liitin johdossa lokarin sisäpuolella ja uudemmissa taitaa mennä läpi asti ja liitin vasta konehuoneen puolella
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
156 se on siinä jarru kilvessä kiinni... mulla menee sitä iskarin tolppaa pitkin se johto ylös, just kävin muutama viikko sitten rumppaamassa sitä, voin ottaa sulle muutaman kuvan siitä kunhan vaihdan noi kesä gummit!!!
KauGoH kirjoitti:156 se on siinä jarru kilvessä kiinni...
Kyllä se siinä navassa kiinni. Yhdellä pultilla varmistettu, tarpeeton siksi ettei se irto ehjänä. Anturi "katselee" veto-akselissa olevaan magneetinpalaa(?) josta sitten päättelee mitä tehdä. Itse anturi on prässättyä muovia, sisällä pieni mikrosiru.
KauGoH kirjoitti:156 se on siinä jarru kilvessä kiinni...
Kyllä se siinä navassa kiinni. Yhdellä pultilla varmistettu, tarpeeton siksi ettei se irto ehjänä. Anturi "katselee" veto-akselissa olevaan magneetinpalaa(?) josta sitten päättelee mitä tehdä. Itse anturi on prässättyä muovia, sisällä pieni mikrosiru.
aivan... navassapa tietysti taas ollut vissiin huulenheitto päällä, mutta siinä kilvessä taitaa olla reikä sitä varten???