
Kuusnepassa tuo camberin säätäminen tapahtuu irroittamalla alakolmion pultit ja lisäämällä/vähentämällä sinne väliin jääviä prikkoja. Nyt vaan tahtoisin tietää miten perkeleessä nuo pultit saa irti ilman että irrottaa koko moottorin tai jakopyörästön - ne kun ovat edessä niin ettei pultteja saa irti mitenkään. Kummallakin puolella nuo pultit on laitettu rungon lävitse niin ettei niitä saa irti vaan koko alakolmio pitää vetää irti/ulospäin ja poistaa noita prikkoja tuolta välistä. Paitsi rälläkällä.
Onko tämä tosiaan näin vittumainen homma; eihän tuota missään suuntaamolla ruveta tekemään vaan pitää itse repiä puolet renkaan ripustuksista irti ja laittaa säkällä noita prikkoja väliin ja toivoa että kulmat olisivat kohdillaan mittauksessa? Ei taas italialaiset insinöörit jumalauta - ihme keksintöjä. Taas saivat rengaspajan äijät syytä naureskella italian ihmeelle kun tuommosia perkeleen idioottiratkaisuja ovat menneet tekemään. Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta?
Nyt tuumasin että revin kolmion irti, annan rälläkän laulaa noille pulteille ja korvaan ne sellaisilla että saa kummastakin päästä auki ja säädettyä tarvittaessa siellä rengasputkassa...