Ilmojen lämmetessä tuntuu että tuo tuulilasi menee kohta säpäleiksi sopivaan heittoon ajettaessa, natisee pahan kuuloisesti. Onneksi menee 3 toukokuuta vaihtoon, jospa uusi lasi saataisiin paremmin kiinni.
Muutaman pesun jälkeen olen havainnut sumuvalojen sisään tiivistyneen vettä. Olen tarkkaillut muutamia muita samanlaisia autoja ja niissä en ole huomannut vastaavaa, yksilövika(ko).
Muuten menee kyllä mukavasti...
159:n tuulilasi ja sumuvalot
Valvoja: Moderators
- PeeVee
- Car(s): Alfa Romeo Mito 135 TCT
159:n tuulilasi ja sumuvalot
Tunteella ja huumorilla!
- PeeVee
Tuulilasi
Autossani oli tehtaan jäljiltä tuulilasi irti alareunasta, vaihdettiin Delta-autossa 3.5.2006 uuteen. Narinat loppu ja hetken olin onnellinen. Vaihdon yhteydessä tosin oikealta kulmasta peitelistan kiinnikeet oli rikottu ja peitelista laitettu kiinni silikoonilla tai jollakin muulla tökötillä (tätä ei asiakkaalle kerrottu, eikä myöskään automaattisesti tilattu uutta).
Ilo loppui lyhyeen kun vein auton harjattomaan pesuun toissapäivänä, vettä tuli sisälle tuulilasin yläreunasta koko leveydeltä, voi,voi.
Vasemmalta puolelta kastui A-pilarin verhoilupaneli melkein puoleenväliin saakka.
Ajattelin pitoautoa tästä uudesta ihanasta Alfasta, mutta taitaa käydä toisin. Nyt kun autoon on jo vaihdettu kertaalleen lasi ja vaihdetaan vielä kerran, voi olla mahdollista että auton maalipinta saa siipeensä. Muutaman vuoden päästä maali alkaa lohkeilemaan tuulilasin ympäriltä...
Joo...olihan ne apumiehen puolelta ne sisälokarit uutena irti. Kiinnittivät Deltassa, onnistumisprosentti 50. Takalokari onnistui, mutta etulokarin etupää ruuvattiin kiinni, ei vaan ruuvi osunut vastakapaleeseen. Lokasuoja taipui maantienopeudessa kiini renkaaseen ja meni palasiksi. Nyt on sitten uusi lokari tilattu, toivotaan parasta kiinnityksen suhteen.
Ilo loppui lyhyeen kun vein auton harjattomaan pesuun toissapäivänä, vettä tuli sisälle tuulilasin yläreunasta koko leveydeltä, voi,voi.
Vasemmalta puolelta kastui A-pilarin verhoilupaneli melkein puoleenväliin saakka.
Ajattelin pitoautoa tästä uudesta ihanasta Alfasta, mutta taitaa käydä toisin. Nyt kun autoon on jo vaihdettu kertaalleen lasi ja vaihdetaan vielä kerran, voi olla mahdollista että auton maalipinta saa siipeensä. Muutaman vuoden päästä maali alkaa lohkeilemaan tuulilasin ympäriltä...
Joo...olihan ne apumiehen puolelta ne sisälokarit uutena irti. Kiinnittivät Deltassa, onnistumisprosentti 50. Takalokari onnistui, mutta etulokarin etupää ruuvattiin kiinni, ei vaan ruuvi osunut vastakapaleeseen. Lokasuoja taipui maantienopeudessa kiini renkaaseen ja meni palasiksi. Nyt on sitten uusi lokari tilattu, toivotaan parasta kiinnityksen suhteen.
Tunteella ja huumorilla!
Mulla ei onnex tuulilasi nitise, mut sumareihin kerää kyllä välillä vähän kosteutta...Onx sulla ollu ongelmia öljynlämpötilamittarin kanssa? Mulle tulossa uudet öljyntaso ja öljynlämpötunnistimet. Mittari heiluu kaupunkiajossa edes takasin. Mullaki tuntuu et mun auto on tehty maanantaipäivänä... 
-Kuskin penkistä tullu 2 raudanpätkää läpi
-Tunnistimet paskana
-Stefa vuotaa

-Tunnistimet paskana
-Stefa vuotaa
- PeeVee
On mulla aina välillä kylmäkäynistyksen yhteydessä vilkkunut öljykannun merkkivalo öljynlämpömittarissa. Ei tunnu löytyvän syytä, minkä vuoksi vilkkuu.zeizei kirjoitti:Onx sulla ollu ongelmia öljynlämpötilamittarin kanssa? Mulle tulossa uudet öljyntaso ja öljynlämpötunnistimet. Mittari heiluu kaupunkiajossa edes takasin. Mullaki tuntuu et mun auto on tehty maanantaipäivänä...
-Tunnistimet paskana
-Stefa vuotaa
Lämpötilaa näyttä oikein, viisari ei heilu.
Vaadi Delta-autoa vaihtamaan ne sumarit...eihän sitä uusissa valoissa saa kosteutta näkyä.
Tunteella ja huumorilla!
Re: Tuulilasi
Kuulostaapa justiinsa DA Oulun toiminnalta. Allekirjoittaneelle joutuivat kerran antamaan viikonlopuksi vara-auton käyttöön kun ajoin huollon jälkeen ensimmäiseen risteykseen ja huomasin että etukulma klonksuu ja jostain kuuluu käännettäessä vimmattu rahina. Ei kun takaisin kyselemään että eikö teillä ole tapana koeajaa autot sen jälkeen kun jotain on tehty. Kuulemma pitäisi olla. Itse asentaja oli ehtinyt jo lähteä viikonlopun viettoon, joten huollon asiakaspalveluhenkilö ei voinut kuin pahoitella ja todeta ettei autolla uskalla ajaa, joten antoivat tosiaan pirssin alle (sentään 147 eikä esim Punto, heh) ja maanantaina palattiin asiaan. Ja sitten vielä kerran, kun rahina palasi vaihdettuani kesäkumit alle. Ja joka kerta menee puoli työpäivää hukkaan.
Että asiakaspalvelun puolesta tuo meni ihan OK, mutta ei se poista faktaa että asennus tunaroitiin eikä ollut edes ihan eka kerta. Meinaan, ei ole kovin paljon väliä onko takuu 1 vai 5 vuotta jos takuuhuollossa ei kuitenkaan autoja saada kuntoon.
Että asiakaspalvelun puolesta tuo meni ihan OK, mutta ei se poista faktaa että asennus tunaroitiin eikä ollut edes ihan eka kerta. Meinaan, ei ole kovin paljon väliä onko takuu 1 vai 5 vuotta jos takuuhuollossa ei kuitenkaan autoja saada kuntoon.