Käynnistin aamulla auton ihan normaalisti ja annoin käydä n 2 minuuttia tyhjäkäynnillä ja kun hyppäsin rattiin niin paloi öljypainevalo vaikka painetta oli normaalisti, myös akun valo oli syttyny.
Sammutin koneen mutta silti jokin jäi pyörimään?! tuli pirunmoinen ääni konehuoneesta ja kun avasin konepellin niin se ääni tuli jostai sieltä ilmanputsarin alta, ääni tuli hetken ja loppui yhtäkkiä, sen jälkeen ei toiminu starttimoottori, ihan kuollut..
Muutama minuutti kirosin ja sen jälkee auto lähti käyntiin ihan normaalisti..
Joo mulla teki ihan samalla lailla, jäi startti pyörimään paitsi solenidi ei "vetänyt" vaan pyöri "tyhjää". Vain kerran on tuollai käyny, hieman se häiritsemään ,mutta Italialainen auto...
Solenoidi jumittaa. Joku kaunis kerta se jättää startin päälle kun lähdet ajamaan ja arvaappa mitä käy kun käytät ensimmäisen kerran kierroksia yli kolmentonnin?
Noin kävi omankin 75:n kanssa. Vaihda solenoidi, ei maksa montaa kymppiä. Mulle tosin osui myös uudesta solenoidista rikkinäinen versio, tuli vähän jumpattua sen startin kanssa. Se kun on niin kivassa paikassakin siellä kaasareiden alla.