7.5 Cuore sportivo 1 Ahvenistolla

Alfoista

Valvoja: Moderators

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Nojoo, oli hiukan epätarkka tuo kommentti. Tarkotin Apparan cup aikoja.

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Pelit ja puinnit alko. Vielä viikko jälkipeleihin :mrgreen:

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Luigi? Kait sprintti on iskussa jotta susta olis edes jotain vastusta :wink:

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

KJS kirjoitti:Toijalan ABC voisi olla sopiva paikka treffata. Tietysti Tampere voi tulla letkassa jo sinne. Toijalasta voitaisiin jatkaa sitten savijon opastamaa reittiä Ahvenistolle.
Toijalan ABC kuullostaa hyvältä. Olisiko lähtö sieltä sitten 11:30? Vai olisiko maisemareitille hyvä varata enemmän aikaa?

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

Jos lähdetään Toijalan ABC:ltä klo 11.00 ajeleen noita maisemateitä niin ei tule kiirus.

Avatar
Ghost
Viestit: 456
Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ghost »

glideslope kirjoitti:...jos nyt sitä nulkkua pissitään niin minusta etuvetoisissa Alfoissa se voima jyllää ennemminkin siellä alamäessä ennen pääsuoraa ja kuskin kyvystä valita oikea ajolinja suoralle tultaessa sekä kantista heittää mutka lämä pohjassa.
Tarkoitinkin juuri sitä koko pätkää mäen päältä pääsuoran jarrutukseen. Tuolla meikäläisen kinnerillä saa vetää urku auki yhtään nostamatta koko välin...

Ja HANU... haaste on otettu vastaan. Joko olet alkanut madaltaa Ducatoa? :mrgreen:

Avatar
Laba
Viestit: 377
Liittynyt: 14 Elo 2005, 14:16
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Laba »

Hitto! Alkaa kyllä houkuttelemaan aika pahasti. Voisin varmaankin lähtee tuohon mutkatieletkaan mukaan. :-D

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Laitetaan nyt kuitenkin...vaikka Turun suunnalta ei taida olla porukkaa tulossa.

Lähtö Liedon Shelliltä klo 10.

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Me Tamperelaiset ja muut tältä suunnalta tulevat voitaisiin tehdä yhteislähtö Lahdesjärven ABC:ltä kohti Toijalaa klo 10:30.

Avatar
SP
Viestit: 957
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 05:21
Car(s): Ducati 748 -01
Ducati Monster 750 -99
BMW D
Paikkakunta: Tampere

apppara

Viesti Kirjoittaja SP »

ehkä onn tulossa , jos hanu ON KUSKINA , JA ei, oo kaameemee krapula siis,eikun krapulöarspula ,no ihan miten vaan ,ja juu mitään en oo ottanu :mrgreen: :mrgreen:
Ex-autonasentaja entisessä elämässä...

Avatar
tumbe
Viestit: 706
Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tumbe »

Ensikertalaisena olis muutama kysymys. Onko tuo maksu auto kohtanen vai per nuppi tuon 10 tai 20? Jos on kaveri kyydissä joka ei kuulu clubiin niin joutuuko maksaan 30e? Ja voiko radalla ajaessa olla kyydissä joku?

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

aikasemmin on ainakin ollu autokohtanen eli jos kuski kuuluu kerhoon niin tuo 20e taitaa olla, kyydissä saa olla. Cupista ei tietoa saako olla kyydissä.
Kypärät vaaditaan jossain vaiheessa kun vauhdit nousevat... vai pitääkö olla nykyään aina? Kerholla on ollut yleensä muutama kypärä lainattavaksi. Vakuutusasiat on hyvä myös tietää etukäteen kaikki yhtiöt eivät korvaa jos mällää radalla.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Amatööriharrastelijana kommentoin tuohon aiemmin heitettyyn "haasteeseen" jotta oman, toistaiseksi vielä melko vähäisen, kokemukseni mukaan Ahveniston radalla tuo 50 heppaa tehoeroa tuntuu lähes yksinomaan juuri radan viimeisestä hitaasta mutkasta lähtiessä suoralle, jossa lähtöruudukko on. Muuten pysyi kisalähdöissä kohtuu hyvin paljon tehokkaampien autojen vauhdissa, mutta tuossa kohdassa ei ollut mitään tehtävissä. Tai sitten en vain osaa sitä tiukkaa mutkaa ajaa kunnolla.

Siviiliautolla en taas tuolla radalla uskalla "kunnolla" ajaa. Ainakin minun vakuutukseni korvaisisi vain 50% vauriosta jos se tulee radalla ajoharjoittelussa. Lisäksi en pidä GTA:n vakioalustasta - sillä ajaminen radalla ei ole kovin mukavaa puuhaa. Tasauspyörästön lukon puuttumien tuolla väännöllä on todella ikävä puute. Ja kun jarrutkin on mitä on... eiköhän näillä selityksillä nyt taas voi ratapäivillekin tulla ;)
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
Luigi
Viestit: 25
Liittynyt: 23 Helmi 2005, 02:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Epezi kirjoitti:Luigi? Kait sprintti on iskussa jotta susta olis edes jotain vastusta :wink:
Sori nyt täytyy sanoo et jää tää kerta väliin ku sprintti ei oo viel kasassa :( .
Mut seuraaville ratapäiville se varmaan on jo kunnossa.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

No höh. Nyt ei päästä kilpaileen kokonaiscupin sijoista :lol:

Lahdesjärven ABC:llä nähdään. Riittääkö puolituntia Lahdesjärveltä Toijalaan?

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Epezi kirjoitti:Riittääkö puolituntia Lahdesjärveltä Toijalaan?
Kyllä riittää. Viimeksi pari viikkoa sitten ajoin Tampereelta nimenomaan Toijalan ABC:lle, ja matkaan taisi mennä n. 20min.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Eli siis siellä nähdään.
Hämeenlinnaan luvattu +22 ja aurinkoa 8) saa nähdä muuttuuko tuo tuosta tulevaisuudessa.

Avatar
savijo-r
Viestit: 1665
Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis
Ducato
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja savijo-r »

KJS kirjoitti:Niinno mäkin voisin fiilistellä mutkatietä Tottijärveltä Toijalaan.
Tuleekos Tottijärven pikataivalta pitkin muita?

Pistin KJS:lle privaa

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Jes. kytkinpaketti saapui. pari pitkää yötä niin saatan itsekkin olla mukana :-D

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

alfa 156 v6 kirjoitti:Jes. kytkinpaketti saapui. pari pitkää yötä niin saatan itsekkin olla mukana :-D
Asiaa, mikäs kykä sinne nyt sitten loppuviimeksi tulee?

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

ihan tälläinen tyhmä kysymys että pitikös tuonne ilmottautua etukäteen??? :roll:
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Ei.

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

KJS kirjoitti:
alfa 156 v6 kirjoitti:Jes. kytkinpaketti saapui. pari pitkää yötä niin saatan itsekkin olla mukana :-D
Asiaa, mikäs kykä sinne nyt sitten loppuviimeksi tulee?
vakio :oops: uusi kylläkin...

Avatar
Midi
Viestit: 817
Liittynyt: 12 Kesä 2005, 17:21
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Midi »

Eipä tuu 75 kuntoon vielä vähään aikaan, joutuu euroopasta asti tilailemaan tiivistesarjaa.
Joona Karimaa
____________

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

America on siellä Jyväskylässä, mutta Tessulla sitten. Jos Tessu laukeaa, niin sitte Ameriikan Daewoolla...

Avatar
Oleino
Viestit: 1780
Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Oleino »

Noniin, nyt sain viimeinkin ryhdistäydyttyä ja liityttyä tänne (omistettuani alfan vasta reilun vuoden... :oops: ) Itse en ole koskaan käynyt radalla ajamassa joten joku voisi varmaan neuvoa hieman; jostain kuulin että autosta pitäisi kaikki irtain mattoja myöten ottaa pois radalle mentäessä, siis onko olemassa paikka johon voi jättää tunkin yms. irtokamat? Subikotelo varmaan kannattaa jättää suosiolla kotiin? Tekisi mieli päästä koettamaan rassia radallakin vaikkei se nyt aivan edutuskunnossa olekaan...

Niin ja onko Jyväskylästä lähtemässä enemmän alfisteja paikalle, kuten ainakin Tampereelta näyttäisi olevan. Jos on niin mistä on lähtö ja milloin?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Ei nyt sentään tarvitse mattoja ottaa mutta rengasraudat sun muut on kivempi jättää vaikka sinne parkkikselle ettei kolise mutkissa. Ja tietenkin turha paino pois kuten subikotelo, matot nyt ei niin paljo paina, kannattaa enemmin käydä pöntöllä aamulla :mrgreen:

JustXL
Viestit: 269
Liittynyt: 08 Elo 2003, 01:39

Viesti Kirjoittaja JustXL »

Onkos varikon kahvilassa tv tai jollain tuunattu tv-näyttö takapakasiin, että näkisi formulakisoja sunnuntaina Hämeenlinnassa?
...car race ends with a victory, thanks to Lambert's somewhat involuntary courage and cunning...

Avatar
Gasolina
Viestit: 4489
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Oleino kirjoitti: Itse en ole koskaan käynyt radalla ajamassa joten joku voisi varmaan neuvoa hieman; jostain kuulin että autosta pitäisi kaikki irtain mattoja myöten ottaa pois radalle mentäessä, siis onko olemassa paikka johon voi jättää tunkin yms. irtokamat? Subikotelo varmaan kannattaa jättää suosiolla kotiin? Tekisi mieli päästä koettamaan rassia radallakin vaikkei se nyt aivan edutuskunnossa olekaan...
Ainakin jarrunesteiden kiehumispiste kannattaa tarkastaa samoin jarrupalat. Myös hiukankin haperat vesiletkut halkeaa helposti eli nekin kannattaa katsoa.

stilo100
Viestit: 35
Liittynyt: 22 Maalis 2005, 13:51
Paikkakunta: Helsinki

Öljyn lämmöt

Viesti Kirjoittaja stilo100 »

Olisi tarkoitus tulla kokeilemaan, kuin lulla kiertää Ahvenistoa (vakioalusta + Pilot Primacy 205/55/16V = merisairaus). Pelkään, että ongelmaksi muodostuu öljyjen lämmöt. Koneessa nyt Teboil Diamond 5w/40, joilla tosin ajettu vain 2 tkm, mutta mutta...

Onko V6:ssa öljynlauhdutinta ja onko koneen öljyn lämpötila todellinen ongelma vaikkapa vain 5 kierroksen pyrähdyksissä? Öljynlämpömittarin puute ihmetyttää.

Varikon kahvilassa on TV, joten formulat näkyvät. Mutta ketä ne kiinnostaa, kun voi seurata Ahveniston tapahtumia livenä?
Fiat GrandePunto 1.4-16V sporty
Saab 96 V4 -77

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Enpä usko että öljyn lämmöistä tulisi ongelmaa.
Viiden kierroksen spurtissa häviää jarrut ennemmin kuin öljyt kuumenee.
Itse olen tuolla kuusnepalla vetänyt maksimissaan kolme nopeaa kierrosta putkeen.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

5 kiekkaa putkeen on kyllä aika paljon. Nopeaa kierrosta en ole ajanut ikinä, mutta kolme rundia on itsellänikin ollut tapana tapana körötellä yhden vedon aikana. Ei kylläkään ikinä CARFin tapahtumassa.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

En kyllä usko että tapahtuman järjestäjä vaikuttaa auton jarruihin ja öljynlämpötiloihin :P

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Joo ja viidellä kierroksella alkaa normirenkaatkin tykkäämään jo huonoa. Toi kolme kierrosta on aikas passeli.

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Mää oon vetäny GTA:lla useita kertoja kymmenen kierrosta ilman mitään ongelmia! Jarrut täytyy jäähdyttää ajamalla ainakin kaksi jarruttamatonta kierrosta ja käsijarrua ei vedetä varikolla päälle eikä seisoteta jarru päällä, ettei mee laikat kieroon tai syty palaan.
Autokaupan ammattilainen

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Öljyn lämmöt

Viesti Kirjoittaja V6 »

stilo100 kirjoitti: Onko V6:ssa öljynlauhdutinta ja onko koneen öljyn lämpötila todellinen ongelma vaikkapa vain 5 kierroksen pyrähdyksissä? Öljynlämpömittarin puute ihmetyttää.
on siellä jäähdytin renkaat tuossa varmaan ekana sulaa.. :wink:
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Oleino
Viestit: 1780
Liittynyt: 04 Touko 2006, 18:58
Car(s): 33 16v
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Oleino »

Gasolina kirjoitti:Ainakin jarrunesteiden kiehumispiste kannattaa tarkastaa samoin jarrupalat. Myös hiukankin haperat vesiletkut halkeaa helposti eli nekin kannattaa katsoa.
Noista ei pitäisi olla ongelmaa. Huonoimpia vesiletkuja vaihdettu jonkinlainen määrä vuosi takaperin kun kone oli tallin lattialla, paloissa pintaa kun vaihdoin kesäpallot alle ja jarrunesteiksi vaihdettu pari viikkoa sitten DOT5.1 :wink: Eiköhän näillä eväillä uskalla jo radalle lähteä 8)

Avatar
OL
Viestit: 848
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

Jaahas, mun lähtösuunnitelmat kariutui :( Ottakaa sitten reilusti kuvia, että pääsee edes jotenkin osalliseksi :roll:

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Oltiin tänään kaverin Escortilla huimistelemassa Ahvenistolla. Rata tuntui yllättävän pitävältä näin alkukaudesta. Pari kaideihottuma tapaustakin oli. Yksi drifteri veti tosi rumasti etukulma edellä varikon kaiteen päähän. Onneksi ei käynnyt kuskille & kyytiläiselle mitään. Parilla kuvaajalla tais mennä housut vaihtoon, kun olivat valinneet niinkin loistavan kuvauspaikan... Olivat siinä kaiteen päässä olleiden rengasnippujen takana. Juoksivat kuulema yllättävän kovaa kun 200SX lähti tulemaan kohti!

:drinking: Terassille!
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
virtti
Viestit: 248
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 13:47
Car(s): 159 SW 2.4 JTDm
ex 156 SW 2.5
ex 156 2.0 TS
Paikkakunta: Toijala

ei pääse...

Viesti Kirjoittaja virtti »

hitto, mun aikataulu ei anna periks lähtee mutta savijo-r pitää "akaalaisten" mainetta yllä... :mrgreen:
- kaurapuuro ei ole ruokaa, piika ei ole ihminen ja ford ei ole auto -

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Sen verran maltilla vedetään sitten että ei käy näin

Kuva

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

en pääse tulemaan, eilen illalla varmistui tämäkin, mittasin kuumeen 38.5c, eikä yöllä saanut nukuttua, klo 3 jälkeen yöllä ajatti vessaan ja siellä istuttiinkin sitten hyvä tovi!!!

alkaa vaan tuntua että en pääse ikinää tuonne radalle :agrue:

noh, pakko tyytyä ajatukseen että seuraavan kerran sitten :roll:
pitäkäähän muut hauskaa, itse menen potemaan sängyn pohjalle!
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
liekki
Viestit: 1079
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Mitoc TCT 135hv
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Ettei vain olisi hämeenlinnan oma poika kyseessä tuon nissanin kanssa. Sen verran tutunnäköiset vanteet ainakin. Muistaakseni samalla kaverilla hajosi viime vuonna laatikko ja kytkin ratapäivillä.Kai. :roll:

No se offtopicista...ilmeisesti tulen paremman puoliskon kanssa käymään ahvenistolla. Toivottavasti joku tulee GTllä paikalle niin voin näyttää millaisen auton hankin sitten joskus isona. :wink:

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

liekki kirjoitti:Ettei vain olisi hämeenlinnan oma poika kyseessä tuon nissanin kanssa.
Sama jätkä.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Minkäslaisia kierrosaikoja tuolla ajettiin? Piti lähteä litomaan ennen Alfacupin alkua.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Täällä on oma kuvakansio, jonne halukkaat voivat uploadata omia otoksiaan. Yyveellä saat (yllätävän) salasanan. Itse tuli lauottua niin sairaasti, että pitää vähän suorittaa esikarsintaa. Huomenna saan ehkä jotain näkyville.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Minkäslaisia kierrosaikoja tuolla ajettiin?
Mitä aikoja haluat tietää? Nopein Garrett 1.39.13, toiseksi nopein GTJ 1300 1.41.25, SP Sprintilla muutaman kymmenyksen hitaampi (sutii sutii). Pari huomionarvoista, Ghost 1.42.94 156 TS, Epezi 1.46.09 kuusnepalla, AuliJ (taas) nopein nainen 1.56.5 :-D

Nim. Toinen ajanottaja

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Oikeastihan nopein oli tietenkin tämä.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Vittorio Jano kirjoitti:Oikeastihan nopein oli tietenkin tämä.
En tiedä oliko nopein diesel, mutta ainakin nopein pakettiauto. :lol:

Vastaa Viestiin