Kytkinkö menossa?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Kytkinkö menossa?

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

No nytkö ne suuremmat ongelmat sitten alkoivat... :?

Yhtäkkiä ja varoituksetta alkoi nimittäin kytkinpoljin tuntuvasti täristä. Se tärisee yläasennossa tai puoliväliin painettuna moottorin kierrosnopeuden tahtiin. Tärinää säestää myös tyhjäkäynnillä auton ulkopuolelle kuuluva kalkatus. Alas polkaistuna sekä tärinä että ääni häviävät. Kytkin kuitenkin toimii normaalisti ja kaikki vaihteetkin sujahtavat silmään yhtä liukkaasti kuin ennenkin. Jotain on kuitenkin vialla? :(

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Mulla teki 156 2,5:ssa ihan samaa. Eikä aikaakaan, kun kytkin oli käyttökelvoton. :(

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Cuore Sportivo kirjoitti:Mulla teki 156 2,5:ssa ihan samaa. Eikä aikaakaan, kun kytkin oli käyttökelvoton. :(
Löysinkin sun tarinasi heti, kun foorumi lakkasi jumittamasta. :) Oireet vaikuttaa kovin samanlaisilta. Selvisit tosiaan kytkinremontista Muukkosella 600 eurolla kokonaisuudessaan? Tuohan vaikuttaa peräti "kohtuulliselta" siihen nähden, mihin jo tässä henkisesti valmistauduin.

Pitänee metsästää edullisin kytkinpaketti ja kysellä vielä lähipajojen hinta-arvioita. Kyllä tuo joka tapauksessa aika selvältä tapaukselta näyttää. Ei siitä varmaan millään "vähän CRC:tä sinne-tänne" -tyyppisellä toivottomuudella miksikään parane.

PSS
Viestit: 425
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 16:51
Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PSS »

Mitäs vuosimallia ja paljon ajettu ne teidän 156:t on?

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

PH: Jees, 600€ Muukkosella.
Jos en ihan väärin muista, niin Telttassa olisi pelkät osat maksaneet melkein kuutisensataa. :crazyeyes:

PSS: Mun auto taisi olla runsas neljä vuotta vanha, ja kilometrejä n. 90tkm.

Avatar
tmv
Viestit: 487
Liittynyt: 03 Kesä 2005, 16:33
Car(s): BMW 328i (ex Giulietta MA -11, 159 2.4 JTDm -08, 156 2.5 V6 -04 ja -98)
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja tmv »

Meteliä rupesi omakin kytkin tuossa hetken aikaa sitten pitämään. Pikkaisen kun painoi kytkintä alaspäin kuului räminää/kolinaa. Kytkin oli myös todella jäykkä verrattuna nyt vaihdettuun uuteen.

Ajokilsoja oli takana vähän vajaa 117tkm ennen vaihtoa omassani.
Alfa Romeo - immagine di bellezza

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Mun auto on nyt reilu 8v vanha, ajettu 130tkm.

Heikalta kyselin kytkinpaketteja ja Delphin (Borg & Beck) paketti maksaisi 280€. Melko edullista. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisen valmistajan kytkimistä?

Avatar
gtvaj
Viestit: 1320
Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja gtvaj »

Ihan vaan kokemuksen tuomana vinkkinä, halvin tarvikepaketti ei aina ole se edullisin vaihtoehto. Se alkaa viimeistään siinä vaiheessa tuntua kalliilta kun teettää saman homman uudelleen paremmilla osilla.
Älkää tuhlatko väärässä paikassa....

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

toisesta topicista lainattua
90 kirjoitti:vinkkinä vielä että kestävin paketti alfaan on Bork&Beck..muut ovat vähän niin ja näin
edit: tuossa topicci http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=4 ... =borg+beck

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

alkuperäinen taitaa olla valeo, yritin ettiä tuota Bork&Beckiä muilta foorumeilta muttei oikein löytynyt mitään.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

V6 kirjoitti:alkuperäinen taitaa olla valeo, yritin ettiä tuota Bork&Beckiä muilta foorumeilta muttei oikein löytynyt mitään.
Tuskin tuo Borg&Beck ainakaan huonompi voi olla kuin alkuperäinen! ;) Tilasin sen Heikalta. Vielä pitäisi löytää sopiva paja. Muukkonen tekisi duunin edullisesti, mutta säästöt kuluvat kyllä valtavaan ajomatkaan, jonka aikana voi vielä kytkin nolosti tehdä täyden tenän. Nokian Autotalo ei aivan yhtä edullisesti luvannut, mutta se olisi ainakin lähempänä...

Onkohan tuo kytkimen vaihto jotain rakettitiedettä, vai pystyykö siihen mikä nyrkkipaja vain?

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Hilvola & Salminen Sammonkadulla on ainaskin joskus moisen operaation suorittanut, kantsii kysellä sieltäkin...
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Kaalipata kirjoitti:Hilvola & Salminen Sammonkadulla on ainaskin joskus moisen operaation suorittanut, kantsii kysellä sieltäkin...
Ei suostunu Hilvola ottaan moista projektia. Kuulemma kakslitrasenkin kytkinremppa on niin kivulias... ;)

Edit: Taisivat muuten joskus kieltäytyä myös V6:n jakopääremontista.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Bork & Beck kytkimet ovat nykyään Delphi merkkisiä.. :wink:

valmistajan sivut: http://pss.delphi.com/

suomen maahantuojan sivut: http://www.hlgroup.fi/

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

ja minun sachs merkkisessä luki että made by b&b. Samaa kamaa ne on kaikki :wink:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no sitten uskaltaa ostaa ainakin sacshin... löytyyhän noita B&b.n tekemiä varmaan monen merkin takaa kun kerta emofirma delphi mainostaa itseään maailman suurimmaksi aftermarket osien valmistajaksi..
Viimeksi muokannut 90, 30 Touko 2006, 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Pablo Honey
Edit: Taisivat muuten joskus kieltäytyä myös V6:n jakopääremontista.
Kyselin alustavasti - tosin matkaa vielä jäljellä - eivät ota V6 jakopäätä tehtäväksi, on kuulemma liian työläs.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Laku kirjoitti:Kyselin alustavasti - tosin matkaa vielä jäljellä - eivät ota V6 jakopäätä tehtäväksi, on kuulemma liian työläs.
Samaa sanoi tuosta kytkinrempasta. Toisaalta hyvä, että kieltäytyvät heti alkuunsa, jos vaihtoehtona on se, että homma menee pieleen, tai että siihen tuhrautuu päiväkaupalla aikaa.

Ensi viikolla nähdään, miten Delphin/Borg&Beckin kytkin pelaa. Viikon tässä joutuu kärvisteleen ilman autoa. :(

Antero
Viestit: 5
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 12:16

Viesti Kirjoittaja Antero »

Missä Pablo kävit kytkinremontin teettämässä?

Omassa 156 2.0 TS -99 n. 115 tkm ajetussa Alfassani kytkin tärisee :crazyeyes: , kun sen painaa pohjaan. Taitaa olla myös kytkínremontti tulossa.

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Antero kirjoitti:Missä Pablo kävit kytkinremontin teettämässä?
Omassa 156 2.0 TS -99 n. 115 tkm ajetussa Alfassani kytkin tärisee :crazyeyes: , kun sen painaa pohjaan. Taitaa olla myös kytkínremontti tulossa.
Tällä viikolla vien auton Nokian autotaloon.

Sulla siis kytkin tärisee pohjassa, mulla ylhäällä. :o Toimiiko kytkin muuten normaalisti, irroittaako kokonaan? Entä täriseekö yhtään yläasennossa?

Antero
Viestit: 5
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 12:16

Viesti Kirjoittaja Antero »

Joo, eli kun kytkimen painaa pohjaan ja vapauttaa, niin ylösnousun aikana kytkin tärisee jalkaa vasten. Ei tärise yhtään yläasennossa. Kytkimessä on kyllä "tyhjää" yläasennossa.

Lisäksi viime talvena ilmeisesti kytkimen painelaakeri varoitteli itsestään vinkumalla kovalla pakkasella ja kylmällä koneella.

Kytkin toimii muuten normaalisti mutta tuo tärinä häiritsee. Ehdin jo kysyä paikallisesta autovaraosaliikkeestä kytkinpaketin hintaa, 250 euroa.

Kuinka paljon Nokian Autotalo veloittaa ko. remontista?

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Antero kirjoitti:Lisäksi viime talvena ilmeisesti kytkimen painelaakeri varoitteli itsestään vinkumalla kovalla pakkasella ja kylmällä koneella.
Uskaltaisin väittää että vinkujana oli ohjaustehostimen pumppu, eikä painelaakeri.

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Antero kirjoitti:Joo, eli kun kytkimen painaa pohjaan ja vapauttaa, niin ylösnousun aikana kytkin tärisee jalkaa vasten. Ei tärise yhtään yläasennossa. Kytkimessä on kyllä "tyhjää" yläasennossa.

Kytkin toimii muuten normaalisti mutta tuo tärinä häiritsee. Ehdin jo kysyä paikallisesta autovaraosaliikkeestä kytkinpaketin hintaa, 250 euroa.

Kuinka paljon Nokian Autotalo veloittaa ko. remontista?
Eli kytkin tärisee nimenomaan luistattaessa? Mullakin oli jonkinlaista ravistusta havaittavissa ryömitellessä ennen, kuin jatkuva tärinä alkoi.

Kannattaa kysyä kytkinpakettia myös Ricambi Heikalta. Ainakin kutoskoneiseen kytkin irtosi sieltä varsin siedettävään hintaan.

Tarkan hinnan rempalle saan vasta ylihuomenna, kun tuntiveloituksella kuitenkin mennään. Nopeiten homman on luvannut tehdä Muukkonen (5-6 tuntia), mutta useimmat (kuten Nokian autotalo) ovat puhuneet ennemminkin 7-8 tunnista, kun kyseessä on V6:n kytkin. Olisko TS:ään homma vähän helpompi?

Antero
Viestit: 5
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 12:16

Viesti Kirjoittaja Antero »

Uskaltaisin väittää että vinkujana oli ohjaustehostimen pumppu, eikä painelaakeri
Ko. vinkuminen ilmeni kun kytkimen painoi pohjaan.
Eli kytkin tärisee nimenomaan luistattaessa? Mullakin oli jonkinlaista ravistusta havaittavissa ryömitellessä ennen, kuin jatkuva tärinä alkoi.
Juuri näin. Se tärinä ei ole isoa, mutta sen huomaa ja sitä ei ole ennen ollut.

Korjataan kytkinpaketin hinnaksi n. 340 euroa sisältäen painelaakerin :-D .

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Nyt se kytkin on sitten vaihdettu. On kuin eri autosta! Ihan hillittömästi entistä kevyempi, vaikkei sentään ihan mikään japsiletku. ;) Laatikon ihmeellinen kalkatuskin tuntui vaimenneen uusien öljyjen (Tutela Matryx) myötä, mutta sitä pitänee vielä tarkkailla. Kalliiksi tuli, mutta nyt taas jo hieman jaksaa hymyilyttää...

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Kerros nyt kokemukset Nokian Autotalosta

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Epezi kirjoitti:Kerros nyt kokemukset Nokian Autotalosta
Palvelun laatuun ja työn tulokseen olen ainakin oikein tyytyväinen. Kolme kertaa olen siellä tähän mennessä autoani käyttänyt, ja aina on jäänyt ihan luottavainen fiilis siitä, että homma hoituu. Osaamista siis löytyy. Mutta täytyy kyllä myös sanoa, että eihän tuo mikään maailman halvin paja ole - ainakin jos tällaisista isoista, ei ihan rutiininomaisista remonteista puhutaan. Toisaalta, halvempi se on kuin DA, ja lähempänä kuin Muukkonen...

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Vähän samat kokemukset. Tietääkseni hakevat ison osan varaosista deltasta joten arvatakin saattaa että hintaa saattaa tulla.

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Epezi kirjoitti:Vähän samat kokemukset. Tietääkseni hakevat ison osan varaosista deltasta joten arvatakin saattaa että hintaa saattaa tulla.
Niin vissiin tekevät. Mä tosin vein sinne lähes kaiken tarvittavan itse, joten tässä tapauksessa hinta muodostui lähinnä työstä + pikkutilpehööristä. Vähän turhan kauan mielestäni sitä kytkintä räpläsivät, jos vertaa esimerkiksi siihen, miten nopeasti Muukkonen lupasi homman hoitaa. Toisaalta, eivät he alkujaankaan luvanneet sitä yhtä nopeasti tehdä.

Joka tapauksessa olen nyt ihan tyytyväinen ja varmastikin aion asioida siellä jatkossakin. Mukavia ja osaavia sällejä ovat kumminkin. :)

Edit: Siellä näytti olevan autoani pois hakemassa toinenkin hopeinen 156, messevät vanteet ja kaikki. Olikohan foorumilaisia?
Viimeksi muokannut Pablo Honey, 09 Kesä 2006, 12:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Kauas siinä sit meni?
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Kaalipata kirjoitti:Kauas siinä sit meni?
Aikaa ei ollut eritelty kuitissa, enkä sitä tarkemmin kysellyt, mutta veikkaisin, että 8-9 tuntia.

Avatar
Laba
Viestit: 377
Liittynyt: 14 Elo 2005, 14:16
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Laba »

Mä olen kans kolmesti kyseisessä puljussa asioinut. Kahdella kerralla ihan tyytyväinen olen ollut. Sillä yhdellä kerralla vaihdattivat termarin turhaan kun koneessa oli lämpenemisongelmaa. Eihän se vika siinä ollu kuten itsekin epäilin. Tosiaan hakevat DA:sta osia, joten kannattaa itse hommata tarvittavat osat jostain ennen kuin vie autonsa sinne.

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

Pablo Honey kirjoitti:Heikalta kyselin kytkinpaketteja ja Delphin (Borg & Beck) paketti maksaisi 280€...Nyt se kytkin on sitten vaihdettu.
Mites toi on pelannu?
Ois itelläkin kohta edessä kytkimen vaihto. Tietääkös joku miten Heikan ja Muukkosen (428e) kytkinpaketit eroavat toisistaan muuten kuin hinnan suhteen?

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

hamppi kirjoitti:Mites toi on pelannu?
Tosi hyvän tuntuinen tuo Delphin kytkin on. Kestosta ei tietenkään voi sanoa mitää, mutta tällä kokemuksella suosittelen.

Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

Vaihdettiinko asetelma+levy+painelaakeri? Soitin eilen Milanoon ja sieltä väitettiin, että painelaakeria ei saa erillisenä, vaan joutuu vaihtamaan työsylinterin+laakerin hintaan 200 €. Tästähän tulisi jo huomatava lisä tuohon remppaan....
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI

Avatar
Pablo Honey
Viestit: 662
Liittynyt: 15 Huhti 2005, 20:20
Car(s): Ex 156 2.5 V6
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pablo Honey »

Kirkinen kirjoitti:Vaihdettiinko asetelma+levy+painelaakeri? Soitin eilen Milanoon ja sieltä väitettiin, että painelaakeria ei saa erillisenä, vaan joutuu vaihtamaan työsylinterin+laakerin hintaan 200 €. Tästähän tulisi jo huomatava lisä tuohon remppaan....
Minulle kyllä vaihdettiin vain tuo kytkinpaketti. Tiedä sitten onko 147:n kytkimen kanssa jotain omia erikoisvaatimuksia. Kannattanee kysellä jostain muualtakin (esim. Muukkoselta).

aannttii
Viestit: 299
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:57
Paikkakunta: Alajärvi

Viesti Kirjoittaja aannttii »

vitunvittu:(.... ny alko täristämään aika lailla... auto ostettu kuukausi sitten (156 v6) liikkeestä, onko liikkeellä jotain vastuuta asiasta?

Ei ainakaan osto hetkellä tärissyt, vaan ihan tänään vai eilen alkoi :(...

Avatar
Ciancarlo
Viestit: 1935
Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Ciancarlo »

Kyllä on liikkeellä vastuu, mene sinne vain kertomaan asiasta ennen kuin korjautat auton.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!

Vastaa Viestiin