Finest kirjoitti:^Osa toiminnoista vaatii lisenssin ja osa ei.
Nyt ilmeisesti toimii. Scannaamalla ei löytänyt signaalia.
Allied Signal näyttää oikeaa ecunumeroa.
Driver's squib:issa presentti vika
^Pääsen myös kellojousen kanssa puuhastelemaan
Edit:
Tarkemmin katsoin niin lukee ratin bägin teipissä Allied Signal.
Vikavalo myös hävisi
1997 156v6 yhdellä bägillä / allied signal. Vikakoodi: 0B driver's squib on O.C.
Eli olisko kellojousi sökö?
Vanha case (muistin kannalta), mutta kellojousta en ole joutunut vaihtamaan.
Kannattaa mitata siitä vastus, (kontakti)vika voi olla myös liittimissä.
Ja olikohan niin, että häiriköivä liitin oli hanskaslokeron takana ja vaati lokeron irroittamisen
Löytyi laatikoista purkuauton kellojousi, vaihdoin ja MES:illä nollaus -> vikavalo on poissa, eli eikun leimalle
(sisältää tuotesijoittelua)
^ Ei nyt ihan saa selvää, muttei tuo lahtikko ainakaan ole, eikös ne ollut oranssinvärisiä
Mutta tuossa pyörähti uusikeulainen 156 sw pihassa, ja bagin virheeksi jäi " Curtain airbag squib " ja apukuskin puolelta.
Muut herjat nollaantuivat kiltisti, mutta tuo jäi killittelemään.
MIstäs tuon liittimiä kannattaa lähteä metsästämään, kyseessä siis farkkumalli.
^
Kuolleeksinakaan en muista, mutta olisko tuo ollut nimenomaa takakontissa oleva johto? Kolmion muotonen muovilipare oikealla puolella hutlaria. Saattoi toki olla niinkin, että tuo nimenomainen palikka olikin penkin alta löytyvä... Mä en vieläkään muista, kummin.
A Bart kirjoitti:^ Ei nyt ihan saa selvää, muttei tuo lahtikko ainakaan ole, eikös ne ollut oranssinvärisiä
Mutta tuossa pyörähti uusikeulainen 156 sw pihassa, ja bagin virheeksi jäi " Curtain airbag squib " ja apukuskin puolelta.
Muut herjat nollaantuivat kiltisti, mutta tuo jäi killittelemään.
MIstäs tuon liittimiä kannattaa lähteä metsästämään, kyseessä siis farkkumalli.
Viittaa liittimeen juurikin takakontissa oikealla.
Jarkkolainen kirjoitti:Noniin...sainpa valon sammumaan. Tosiaan tuo koodi 22 ei lähtenyt Fiatecuscanilla eikä KWP71:llä. Ratkaisu oli ottaa peräkontista matkustajan sivuverhon piuha irti jonka jälkeen scannerilla kiinni. Scanneri kertoi tuon saman 22 koodin ja lisäksi open circuit virheen. Tässä kohtaa sain resetoitua 22 koodin. Piuhat kiinni ja vielä päälle open circuit herjan resetointi. Ja nyt valo on poissa!
Huom! Akku oli irti bagin johtojen irroittamis/liittämisvaiheissa.
Juu tuossa ykkös-sivullahan tuo kerrotaan, mutta tarkemmat koodit puusilmälle.
Vai onko tuo farkussa jossain piilossa verhoilun takana?
Jarkkolainen kirjoitti:Noniin...sainpa valon sammumaan. Tosiaan tuo koodi 22 ei lähtenyt Fiatecuscanilla eikä KWP71:llä. Ratkaisu oli ottaa peräkontista matkustajan sivuverhon piuha irti jonka jälkeen scannerilla kiinni. Scanneri kertoi tuon saman 22 koodin ja lisäksi open circuit virheen. Tässä kohtaa sain resetoitua 22 koodin. Piuhat kiinni ja vielä päälle open circuit herjan resetointi. Ja nyt valo on poissa!
Huom! Akku oli irti bagin johtojen irroittamis/liittämisvaiheissa.
Juu tuossa ykkös-sivullahan tuo kerrotaan, mutta tarkemmat koodit puusilmälle.
Vai onko tuo farkussa jossain piilossa verhoilun takana?
Sedanissa kolmion muotoinen luukku verhoilussa, farkussa joko myös, tai sivuverhoilu veks, en muista.
-t-