Alfa Romeo 159

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Vittorio Jano kirjoitti:Englannissa hinnat tulevat nousemaan 2-10%. Tarkoittaakohan tuo sitä, että hinnat nousevat tuolla haitarilla mallista riippuen, vaiko sitä, että kaikkien mallien hinnat nousevat samalla %:lla, joka on jotakin välillä 2-10? Kymmenen prossaa kuulostaa isolta korotukselta, kaksi kohtuulliselta.
kasvaa se autokin 22cm.....ja tekniikka on omaa luokkaansa....159 maksaa vain hitusen vahemman kuin 3-sarja, mutta varustelu on parempi

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Onko missään nähtävillä teknisiä tietoja etenkin painoja ?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Mirafiori kirjoitti:159 maksaa vain hitusen vahemman kuin 3-sarja, mutta varustelu on parempi
Missä? Ja millä koneilla vertailtuna? Mitä varusteita on vakiona?

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Kuva

?
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Curva Grande kirjoitti:Onko missään nähtävillä teknisiä tietoja etenkin painoja ?
pituus 466cm
leveys 183cm

paino 1480-1580 moottorista ja vetotavasta riipuen

159 pohjalevyn vaantojaykkyys on n 32.000nm

3 sarjan noin 22 tuhatta

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Rolle kirjoitti:
Mirafiori kirjoitti:159 maksaa vain hitusen vahemman kuin 3-sarja, mutta varustelu on parempi
Missä? Ja millä koneilla vertailtuna? Mitä varusteita on vakiona?
no kaikkialla tietenkin....

1,9jts 160hv vs 318
2,2jts 185hv vs 320
3,2jts 260hv vs 330 258hv

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

1480 kilon painolla tarvitsee n 210hv että olisi lähellä 156V6sen suorituskykyä. 2.2JTSnen tuolla painolla on n 8 sekunnin peli ei hyvä
:twisted: välistä puuttuu 1 tehoversio
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Painot pyörii odotetuissa numeroissa. Kyllä se sitä 2,8 V6:sta kaipaisi.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

V6 kirjoitti:1480 kilon painolla tarvitsee n 210hv että olisi lähellä 156V6sen suorituskykyä.
156 SW V6 painaa 1480 kg. 230 km/h, 7.4 s. nollasta sataan. Valehteleeko tehdas?

Taloudelliset realiteetit pakottavat allekirjoittaneen vilkuilemaan tuonne tehoskaalan alkupäähän joka tapauksessa.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Mirafiori kirjoitti:no kaikkialla tietenkin..
Ok, en tiennyt että Suomen hinnat on jo selvillä. GT:n hinta muissa maissa verrattuna 156:seen ei taida olla ihan linjassa Suomen kanssa.

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

156V6 vanha versio painaa 1320 tai 1375 lähteestä riippuen, no onhan uudemmassa SWssä 2 hevosta enemmän ja sata kiloa painoa lisää :mrgreen:
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Rolle kirjoitti:
Mirafiori kirjoitti:no kaikkialla tietenkin..
Ok, en tiennyt että Suomen hinnat on jo selvillä. GT:n hinta muissa maissa verrattuna 156:seen ei taida olla ihan linjassa Suomen kanssa.
ehm en tarkoittanut suomea :shock:

joka tapauksessa hintaero pienenee....se lienee selva kaikille :wink:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Jees, sen takia kysyin että missä?

330i maksaa 53k euroa, GTA maksoi 50k. Ei saa hinnat paljoa nousta tuolle 3.2 159:lle.

EDIT: Nyt kun on paino, pituus ja jopa vääntöjäykkyys selvillä niin miten kävi sen akselivälin kanssa? Bemarissa näytti olevan 276cm jos oikein näin.

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Hieman OT täällä mutta miten tällainen Fiatpomojen juttuihin perustuva lausunto pitäisi tulkita "Meanwhile, Alfa Romeo's new separation from Fiat..."? Miten Alfan asema Fiiattia kohden on nyt sitten muuttunu oikeastaan?
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

166 kirjoitti:Hieman OT täällä mutta miten tällainen Fiatpomojen juttuihin perustuva lausunto pitäisi tulkita "Meanwhile, Alfa Romeo's new separation from Fiat..."? Miten Alfan asema Fiiattia kohden on nyt sitten muuttunu oikeastaan?
ei viela mitenkaan
Kalpfell on toistaiseksi erikseen Maseratin Tj ja Fiat Auton alaisuuteen kuuluvan alfa romeon brand&commercial johtaja

Fiat auton Tj maaraa viela

Avatar
ärrä
Viestit: 751
Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ärrä »

Rolle kirjoitti:EDIT: Nyt kun on paino, pituus ja jopa vääntöjäykkyys selvillä niin miten kävi sen akselivälin kanssa? Bemarissa näytti olevan 276cm jos oikein näin.
270 cm.

Turinaa ja teknisiä tietoja 159:stä:
http://www.autocar.co.uk/News_Article.asp?NA_ID=213866

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

2TS kirjoitti:
Rolle kirjoitti:EDIT: Nyt kun on paino, pituus ja jopa vääntöjäykkyys selvillä niin miten kävi sen akselivälin kanssa? Bemarissa näytti olevan 276cm jos oikein näin.
270 cm.

Turinaa ja teknisiä tietoja 159:stä:
http://www.autocar.co.uk/News_Article.asp?NA_ID=213866
280cm.

Avatar
ärrä
Viestit: 751
Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ärrä »

"The 159 has similar overall dimensions to a Vauxhall Vectra and shares its 2700mm wheelbase"

...ja minä kun uskoin tuota artikkelia :-D

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

2TS kirjoitti:"The 159 has similar overall dimensions to a Vauxhall Vectra and shares its 2700mm wheelbase"

...ja minä kun uskoin tuota artikkelia :-D
joo mutta kun 159:lla ei ole mitaan yhteista vectran kanssa!

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Nyt se 2700 mm akseliväli on tehtaan sivuillakin.

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Italiaspeed.com: "The new model is roomier than the 156, and more comfortable, a strong point that is confirmed by its generous dimensions: it is 4,660 mm long, 1,828 mm wide and 1,417 mm high, with a wheelbase of 2,700 millimetres."

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Curva Grande kirjoitti:Nyt se 2700 mm akseliväli on tehtaan sivuillakin.
Once a liar, always a liar, eikös tuossa aikaisemmin väitetty että kaikissa pressijulkaisuissakin olisi valehdeltu?

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

koneista sen verran että kaveri tuolla 156.netissä sanoi.

"Unless they changed something in the last months (not likely, I guess), all the new engines have chains, 4 and 6 cylinders. Diesels remain with belts."


lisäksi

"There is far too much chromed plastic!"


"There is no chromed plastic - that center console is made of real aluminum."
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

V6 kirjoitti: "Unless they changed something in the last months (not likely, I guess), all the new engines have chains, 4 and 6 cylinders. Diesels remain with belts."

lisäksi

"There is no chromed plastic - that center console is made of real aluminum."
Molempiin kohtiin: asiaa!
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Vittorio tuossa jo sanoi sen oleellisimman.
V6 kirjoitti:Diesels remain with belts.
Eli tässä sitten vastaus niille ketkä ihmetteli millä se dieselin jakopää pyörii.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

:wink: Kuva

Avatar
J. Saari
Viestit: 398
Liittynyt: 21 Syys 2004, 21:33
Car(s): 75, Ritmo

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

Vaikka näitä kuvia kojelaudasta onkin jo ihmetelty...

Kuva

Ja minä kun kerkesin jo ajatella tovin että tuo kabiini ei ole kovin hieno... Glad to be proven wrong 8)

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Miten tuo ratti näyttää niin tutulta?

Versio

Roots, bloody roots...
- Epäkelpokeräilijä -

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Miten tuo ratti näyttää niin tutulta?

Versio

Roots, bloody roots...
nimenomaan tuohon rattiin se inspiroituu :wink:

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Mirafiori kirjoitti:
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Miten tuo ratti näyttää niin tutulta?

Versio

Roots, bloody roots...
nimenomaan tuohon rattiin se inspiroituu :wink:
Juu, yhteys entiseen oli selvä. Näkihän sen jo ratin halkaisijasta joka on 280 mm...vai oliko se 270...ei kun 280...vai sittenkin 270...annas kun mittaan...Oh well, God will tell.
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

166 kirjoitti:
Mirafiori kirjoitti:
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Miten tuo ratti näyttää niin tutulta?

Versio

Roots, bloody roots...
nimenomaan tuohon rattiin se inspiroituu :wink:
Juu, yhteys entiseen oli selvä. Näkihän sen jo ratin halkaisijasta joka on 280 mm...vai oliko se 270...ei kun 280...vai sittenkin 270...annas kun mittaan...Oh well, God will tell.
:shock: :lol:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

166 kirjoitti:..annas kun mittaan..
Tästä tulee seuraava farssi autokaupassa.

"Moi, olisin kiinnostunut tuosta uudesta 159:stä"

- Aha

"Oisko mahdollista koeajaa?"

- Sitten kun kaupat on tehty niin ehdit ajamaan

"Okei, entäs mittoja, mikähän mahtaa olla akseliväli?"

- Hei jätkä, osta nyt se auto niin voit sitten mitata rauhassa!

"Etkö tiedä mikä on akseliväli?!"

- Miten voisin kun tehdaskaan ei tiedä..

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Ei vissy, onhan se hieno sisältäkin. Tässä jo kuumeisena odotellaan Suomen esittelya, että pääsisi taas Deltaan syömään mozzarellapalloja.

Kuvia
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

hinnat italiassa ennakkotietojeni mukaan...

159
progression/distinctive/luxury
1.9JTDm 120hv 29.000/31.000/36.000
1.9JTDm 150hv 30.500/32.500/37.500
1.9JTS 29.000/31.000/36.000
2.2JTS 30.500/32.500/37.500
2.4JTDm 34.000/36.000/41.000
2.4JTDm Q4 36.500/38.500/43.500
3.2JTS Q4 39.500/41.500/46.500

varautukaa siis maksamaan 159 sta saman verran kuin A4 sta..... :wink:

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

jos hinnat eivät jää alle vastaavan bemun tai audin voipi olla aika hiljaista myynti muille kuin alfisteille, tai sitten ominaisuudet pitää olla reilusti paremmat samaan rahaan.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Hinnat Italiassa: :shock:

Täytyykin ihan tosissaan alka säästämään. Suomen hinnat taitavat lähteä Italian Luxury-tasosta. Saavat myyjätkin alkaa tekemään hommia ihan tosissaan.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Jukka
Viestit: 26
Liittynyt: 12 Maalis 2005, 15:35
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Mikä on lähteesi noille hinnoille? Ihan vertailun vuoksi tiedätkö mitä ovat 156:n hinnat Italiassa? Jos mainitsemasi hinnat pitävät paikkaansa, niin 159 taitaa jäädä haaveeksi. :(

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Juu voi olla aika hiljaista tuon myynnin kanssa Suomessa, jos alkaen hinta on 200 000 mummoa.
Alfaholismia vuodesta 2001

Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

Ja oma entinen Alfa on sitten "ongelmajätettä", jolla ei ole mitään vaihtoarvoa ja uutta pitäisi vain kaupata. Ei käy kateeksi Deltan "poikia" :lol:
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

alfa italian sivuilta 156 hintoja

1.9 JTD 16V M-JET 150 CV Classic 28.594
1.9 JTD 16V M-JET 150 CV Exclusive 31.044
1.9 JTD 16V 150 CV TI 32.694
2.0 JTS 16V Exclusive 30.044
2.0 JTS 16V TI 31.694
2.4 JTD 20V M-JET Exclusive 33.544
2.4 JTD 20V TI 35.194

GTA 43.941
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

156 2.0 JTS 16V Exclusive 30.044
159 2.2JTS 30.500
No jaa, eihän tuo taas sitten pahalta vaikuta.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Juu ei todellakaan jos bensa Q4 irtoo reippaasti halvemmalla kuin GTA.

Jukka
Viestit: 26
Liittynyt: 12 Maalis 2005, 15:35
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Ovatkohan nuo mallit, joiden hintoja esitit vertailukelpoisia varustelujen suhteen? Joka tapauksessa laskin, että että Italiassa 159 1.9JTS on 2%-13% kalliimpi 156 2.0 JTS:n verrattuna ja 159 2.2 JTS 7%-18% 156 2.0 JTS:n verrattuna. Mikä mahtaa olla maahantuojan hinnoittelu sitten Suomessa? Ehkä minullakin on varaa ainakin johonkin 159:n karvalakkimalliin. :-D

Avatar
azzurro fantasia
Viestit: 36
Liittynyt: 06 Helmi 2005, 21:21

Viesti Kirjoittaja azzurro fantasia »

Seuraavassa TM:ssä on juttua 159:stä, ilmestyy 28.3

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

azzurro fantasia kirjoitti:Seuraavassa TM:ssä on juttua 159:stä, ilmestyy 28.3
159 esitellaan lehdistolle muutaman paivan paasta, silloin julkistetaan yksityiskohtaisempia tietoja autosta, myos se kuuluista akselivali

Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

On tuo avain vähän siistimmin Alfan kojelaudassa kuin tuolla

http://www.bmw.fi/bilde.asp?id=3348

Toivottavasti hinnat ovat inhimilliset, sillä autossa on potentiaalia ainakin kuvien perusteella ja se on todellinen sakemanni killer. :lol:
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI

Avatar
Saimaannorppa
Viestit: 37
Liittynyt: 05 Elo 2003, 21:28
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Saimaannorppa »

Jokos kukaan on käynyt tiedustelemassa Teltta-autossa josko milloin 159 rantautuu Suomeen? Ehtiikö edes tänä vuonna...

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Saimaannorppa kirjoitti:Jokos kukaan on käynyt tiedustelemassa Teltta-autossa josko milloin 159 rantautuu Suomeen? Ehtiikö edes tänä vuonna...
Veikkaanpa, että vastaus on: ai mikä ihmeen 159?

Varmaankin esittely menee vuoden 2006 puolelle.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Jukka kirjoitti:Ovatkohan nuo mallit, joiden hintoja esitit vertailukelpoisia varustelujen suhteen? Joka tapauksessa laskin, että että Italiassa 159 1.9JTS on 2%-13% kalliimpi 156 2.0 JTS:n verrattuna ja 159 2.2 JTS 7%-18% 156 2.0 JTS:n verrattuna. Mikä mahtaa olla maahantuojan hinnoittelu sitten Suomessa? Ehkä minullakin on varaa ainakin johonkin 159:n karvalakkimalliin. :-D
Eli hintojen ei pitäisi nousta kuin muutaman prosentin! Haha, näkis vaan suomessa! Eli 159 2.2 alle 35000... voisin ostaakin. Jos se on 44000, niin ei tule kauppoja

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Mirafiori kirjoitti:159 esitellaan lehdistolle muutaman paivan paasta, silloin julkistetaan yksityiskohtaisempia tietoja autosta, myos se kuuluista akselivali
Miksi ihmeessä en ole saanut kutsua, olenhan kiinnostunut? :roll:
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”

Vastaa Viestiin