Aquatica kirjoitti:Maahantuojaa ei kiinnosta -> myyjiä ei kiinnosta. Mun mielestä aika selkee?

No pakkohan sitä puolustaa, kyllä myyjänä kiinnostaa ja paljon! Varsinaisellä myyjällä on hirveän vähä tekemistä asiassa mikäli ostajia ei löydy... Huono myyjä olen meidän muiden merkkien suhteen kun yritän änkee sitä alfaa jokaisen kurkusta alas.
Kysymys on miten saadaan sen Alfan huonon maineen pois, kun perus vastaukset asiakkailta on: "nämä hajoo" tai "huonon laatuisia" Ei hajoo, kyseiseen tuotteeseen on satsattu yli miljardin tuotanto vaiheessa ja parasta osaamista Italiasta on ollut tätä autoa rakentamassa/suunnitelemassa. "no katsotaan kun muutama vuoden päästä". Ja toyota sutii pihalta pois
Tämä on uusi tuote ja sitä ennakkoluuloa on havaittavissa, harmittavan paljon. Tämä on hidas prosessi nousuun mutta sinne kyllä päästään ja varsinkin tällä maahantuojalla. Sielä sykkii monella punaista Alfa verta! Tiedän että tässä foorumissa on uskoa tuotetta kohtaan, sen voi havaita tuosta foorumin nimestä pelkästään

Mutta se ei ole niin yksi selitteistä sanoa vaan että jälleenmyyjät on paskoja, maahantuoja on paska jne. Alfa on ollut kauan pois tästä segemntistä ja ei ikinä ole ollutkaan tulevan Stelvion kanssa. Tässä tarvitsee kärsivällisyyttä kun aika monen Saksan merkin fanin tarvitsee takin kääntää, olemme loppujen lopussa tapojemme orjia. Harmittavan vähän on kysyntää ollut, viimeisen 2 kuukauden aikana olen saanut tasan 0 yhteydenottoa Giuliasta.
Onneksi suomessa on juurikin TE! Te innokaat Alfistit ketä pitää merkin mainetta yllä, te ketä maahantuoja kehui että sielä sitä osaamista on, sielä on sitä intoa. Siksi minä täälä olen, lueskelemassa ihmiste huoleista, harmista, välittämässä infoa eteenpäin ja toki yrittämässä saada mahdollisia Giulia ostajia.
Jos asiakas on astunut meidän liikkeeseen eikä ole saanut hyvää palvelua, niin tästä asiasta tulee pisto suoraan sydämmeen. Pahoittelut jos joku on kokenut palvelun olevan huonoa. Siihen panostetaan ja palaute menee eteenpäin! Kesä on tulossa ja uusi Stelvio on iiihan just täällä. Pistetään saksan poikien takin kääntymään vielä!
Terveisin,
ALFA myyjä (en ole Vaunulan myyjä, se on pelkkä toimipiste mistä teen töitä)