Aika HC vaikutelma - ei takapenkkiä ja monipistevyöt... Lieköhän tolle linjalle ollaan lähdössä90 kirjoitti:eihän tuota pitänyt tulla vai pitikö..
Uutisia Alfa Romeosta
Valvoja: Moderators
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
^Noin siitä voi pyytää lisää rahaa, kun on oikeasti GTA, eikä mikään luxusvarusteita rönsyilevä pikku pullukka, jossa kaikki teho menee varusteiden liikuttamiseen.
Luulisi tuosta kyllä sitten olevan kaksi versiota, enemmän RACE ja sitten siviilipainos.
Luulisi tuosta kyllä sitten olevan kaksi versiota, enemmän RACE ja sitten siviilipainos.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Fiat Groupin tulevaisuuden suunnitelmissa on heikosti uusia alfoja
- Liitteet
-
- big_PianoGruppoFiatDicembre2009_10.JPG
- (31.62 KiB) Tiedosto ladattu 11334 kertaa
tuo johtuu taas siitä, että alfan strategiaa ollaan jälleen kerran miettimässä uudelleen. lisäksi asiaan vaikuttaa esim. crysler-yhteistyö
uusia alfoja saadaan varmasti vielä tulevaisuudessakin, en usko että uusi malli vuonna 2011 (159:n seuraaja) olisi vielä mahdoton asia, vaikka sitä ei tuossa luekaan.
uusia alfoja saadaan varmasti vielä tulevaisuudessakin, en usko että uusi malli vuonna 2011 (159:n seuraaja) olisi vielä mahdoton asia, vaikka sitä ei tuossa luekaan.
alfaowner.comissa olevan linkin mukaan Geneven näyttelyssä maaliskuussa nähtäisiin 3 konseptiautoa 159:n ja ilmeisesti Breran/GT:n ja Spiderin seuraajiksi: Giugiaron piirtämä sedan, Bertonen coupe ja Pininfarinan avomalli. Kuulostaa kaikkien viime aikaisten masentavienkin uutisten jälkeen jo huomattavasti paremmalta Vaikka 100 v-juhlien kunniaksi jotakin tällaista olisi voinut odottaa, onkohan tämä kuitenkin vaan jonkun toiveunta...
http://www.alfaowner.com/Forum/general- ... -show.html
http://www.alfaowner.com/Forum/general- ... -show.html
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Alfa Romeon uudeksi CEO:ksi Harald J Wester, joka hyörii tällä hetkellä Maseratin ja Abarthin pomona. Tarkoituksena ehkä yhdistää Alfa Romeo (jälleen) samaan yksikköön Maseratin kanssa. Edellinen liitto kesti puoli vuotta.
Hyvä uutinen, varsinkin kun muutama viikko sitten merkkiä oltiin jo mahdollisesti hiljaa hautaamassa (ei uusia malleja Giuliettan jälkeen) tai yhdistämässä teknisesti Chrysleriin.
Hyvä uutinen, varsinkin kun muutama viikko sitten merkkiä oltiin jo mahdollisesti hiljaa hautaamassa (ei uusia malleja Giuliettan jälkeen) tai yhdistämässä teknisesti Chrysleriin.
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Taitaa olla tämä italiaspeed.com teksti lähteenä: "It will be just the latest juggling for the Alfa Romeo division within the Fiat Group since the Italian carmaker bought the brand in 1986 to prevent Ford from completing a takeover. Previously Alfa Romeo was tied together with Lancia, but this was unpicked to allow it to standalone. In the spring of 2005 the then Alfa Romeo CEO Karl-Heinz Kalbfell took over at Maserati as well but this arrangement latest barely six months before he was dumped from his Alfa Romeo duties although for a short while he technically assumed responsibility for the 'sporting pole' of both divisions before eventually leaving the Group".V6 kirjoitti:mistä tommonen tieto on peräisin?
En ole varma, kun olen lukenut viime aikoina paljon Alfa Romeosta kaiken maailman artikkeleita netistä. Tuollainen tieto tai "tieto" päähän jostain jäi. Joku vuosi sitten kohkattiin hetki kuinka Alfa Romeo on samaa yksikköä Maseratin kanssa ja sitten se unohtui. Jostain löytyy varmasti faktaa aiheesta.
- juuuso
- Viestit: 781
- Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
- Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937 - Paikkakunta: Lappeenranta
Alfa Romeon uuden pomon Harald Westerin mukaan Alfalla on kaksi vaihtoehtoa:
1. 159:n ja 166:n korvaajien rakentaminen Chryslerin pohjalevyille ja Amerikan valloitus.
2. Alfan myyminen pelkästään Euroopassa kahden mallisarjan (Mito ja Giulietta?) voimin.
Linkki
1. 159:n ja 166:n korvaajien rakentaminen Chryslerin pohjalevyille ja Amerikan valloitus.
2. Alfan myyminen pelkästään Euroopassa kahden mallisarjan (Mito ja Giulietta?) voimin.
Linkki
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Amerikan markkinat tarkoittaa Alfoja amerikkalaiseen makuun eli...ei kiitos.
Chryslerin pohjalevyillä tarkoittaa painon lisääntymistä entisestään.
Jälkimmäinen vaihtoehto ei tietysti ole hyvä sekään. Mikään merkki ei elä kahden mallin voimin varsinkaan jos omaa tuotekehittelyä tai suunnittelua ei ole ollenkaan. Centro Stilen tilanne ennakoi jo tulevaa...
Chryslerin pohjalevyillä tarkoittaa painon lisääntymistä entisestään.
Jälkimmäinen vaihtoehto ei tietysti ole hyvä sekään. Mikään merkki ei elä kahden mallin voimin varsinkaan jos omaa tuotekehittelyä tai suunnittelua ei ole ollenkaan. Centro Stilen tilanne ennakoi jo tulevaa...
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Äläs ny. Onhan siellä edelleen pieni mutta sitkeä harrastajajoukko joka fiilistelee niitä Spidereitä, Milanoita ja 164:sia jotka sinne on viimeksi viety.AlfaTom kirjoitti:Amerikan markkinat tarkoittaa Alfoja amerikkalaiseen makuun eli...ei kiitos.
Ei Ison Veden takanakaan joka jannu tahdo ajaa kromatulla hetekalla, myyhän BMW:kin hyvin.
- Epäkelpokeräilijä -
On se kumma miten nykyään pohjalevy vanhenee viidessä vuodessa, kun se 70-luvulla kesti 20 vuotta. Tuon uuden pitäisi kuitenkin olla CAD:lla piirretty ja laskettu ja kaikin puolin parempi. Toisekseen en ymmärrä, miten se on juuri pohjalevy, mikä auton suunnittelussa maksaa, kun kori on kuitenkin itsekantava. Tipo4-autoissakin oli huimat erot korin tukevuudessa. Muistaakseni 159:n pohjalevylle piti mahtua V8 miten päin vaan ja sillä piti vallata Amerikka. No ei sen neloskoneen ympärilläkään sitten ole yhtään liikaa tilaa. Eikä akselivälikään taida riittää "isoluisten" ihmisten rahtaamiseen marketista pikaruokapaikkaan.
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Toki Amerikassa on samanlaisia harrastajia kuin Euroopassa, ja Jenkeissä harrastaminen on usein halvempaa ja helpompaa---isojen markkinoiden hyvä puoli.Rasvis kirjoitti:Äläs ny. Onhan siellä edelleen pieni mutta sitkeä harrastajajoukko joka fiilistelee niitä Spidereitä, Milanoita ja 164:sia jotka sinne on viimeksi viety.AlfaTom kirjoitti:Amerikan markkinat tarkoittaa Alfoja amerikkalaiseen makuun eli...ei kiitos.
Ei Ison Veden takanakaan joka jannu tahdo ajaa kromatulla hetekalla, myyhän BMW:kin hyvin.
Mutta se suurin ostava kansanosa ei tajua italialaisen auton päälle paljoakaan. Japseja ja jenkkipirssejä menee kyllä kaupaksi.
Ja sitten niitä Euro-Premium merkkejä, joiden markkinoita Alfalla (Fiatin johdolla) kai olisi kova halu päästä jakamaan.
Fiatin 500 voi olla kovinkin haluttu jenkkimarkkinoilla, aina joku erikoisuus mahtuu sekaan.
Alfa joutui lähtemään aika nololla tavalla viimeksi Jenkeistä, paluu ei ole helppoa. Tuotteen on oltava jenkkimarkkinoille sopiva eli ei kovin eurooppalainen ainakaan ajoltaan.
Se pieni osa joka haluaa eurooppalaisen auton ajo-ominaisuudet, on juuri näitä harrastajia ja erilaisia pajoja kyllä riittää...
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
jepVittorio Jano kirjoitti:Genevessä esiteltävä konsepti?
http://www.pininfarina.com/index/eventi ... Motor-Show
joidenkin tietojen mukaan siellä pitäisi olla yhteensä 3 eri Alfa konseptia
Fiat esitteli myös tarkemmat suunnitelmat koskien Fiatia ja Lanciaa vuosille 2011-2012:Mirafiori kirjoitti:Vag eli VW group on ilmaissut virallisen kiinnostuksensa ostaa Fiat groupilta Alfa Romeo-merkki. Fiat on aikaisemmin kieltänyt Alfan myyntiaikeet, mutta viimeisimmän jälkeen kommentteja ei ole vielä kuultu.
Fiat-mallit
Jo tämän vuoden puolella tulee Dodge Nitro restyling jota aletaan myymään Fiatina.
2011 saapuvat
uusi Panda
uusi Ulysse-tila-auto (entinen Dodge Journey uudistettuna)
uusi Idea
uusi Multipla
Lancia-mallit
2011
uusi Ypsilon
2012
uusi Lybra (d-segmentti, chysler-sebring uusittuna joka muuttu lanciaksi)
uusi Thesis (e-segmentti, 300-c uusittuna)
uusi Phedra (tila-auto, uusittu Chrysler Voyager)
Samalla Marchionne vahvisti että lukkoon lyötyjä uusia investointeja Alfa Romeolle ei ole, ja ne tulevat aikaisintaan kaudelle 2012-2014, mikä pahimmillaan tarkoittaa sitä, että 159 ja Brera eivät tule saamaan seuraajia.
Kyllä, Bertone (nykyään Fiatin omistuksessa), Giugiaro ja Pininfarina tuovat kukin yhden konseptin Alfan 100-vuotisjuhlien kunniaksi.V6 kirjoitti:jepVittorio Jano kirjoitti:Genevessä esiteltävä konsepti?
http://www.pininfarina.com/index/eventi ... Motor-Show
joidenkin tietojen mukaan siellä pitäisi olla yhteensä 3 eri Alfa konseptia
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Mistäs tällästä on kuultu? pitäneen myydä Alfa jos käy toteen, mä en aja millään alfalla missä on edes polon vaihdekepin nuppi!Mirafiori kirjoitti:Vag eli VW group on ilmaissut virallisen kiinnostuksensa ostaa Fiat groupilta Alfa Romeo-merkki. Fiat on aikaisemmin kieltänyt Alfan myyntiaikeet, mutta viimeisimmän jälkeen kommentteja ei ole vielä kuultu.
Toisaalta, vaikka nykyisillä alfoilla ei ole mitään tekemistä sotkien, istuinten tai kansanvaunujen kanssa, niin hinta lappuun voisilaittaa V.A.G lisän
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
http://www.motorauthority.com/blog/1042 ... omeo-coupe
Tuolla on pininfarinan piirroksen ohella tiiseri bertonen konseptista...
Tuolla on pininfarinan piirroksen ohella tiiseri bertonen konseptista...
- Formula-Masa
- Viestit: 91
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 00:58
Alfa Romeota ei myydä "missään olosuhteissa" sanoo Luca di Montezemolo
http://www.4wheelsnews.com/alfa-romeo-i ... ntezemolo/
http://www.4wheelsnews.com/alfa-romeo-i ... ntezemolo/
Tällaisilla lausunnoilla on kolme tulkintaa vähintään.Alfa Romeota ei myydä "missään olosuhteissa" sanoo Luca di Montezemolo
1.On kyllä myynnissä, mutta näin voi korottaa hintaa.
2. Myydään heti kun ostaja ilmaantuu.
3. Ei ole myynnissä, koska ulosmittattavaa on tulossa.
Vertaa lausuntoa: Henkilöstö on meidän tärkein voimavara.
Tämä lienee tuttu monelle nykyään Suomessakin.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Iso-M on antanut viime aikoina sen verran monta, varsin levottomuutta herättävää, lausuntoa, että veikkaisin niissä olevan kyse konsernin sisäisestä politiikasta. Sinänsä kyllä vähän ihmettelen, mitä VAG Alfalla tekisi, kun niillä kuitenkin on jo periaatteessa sen kanssa kilpaileva rinkelipussi. Korvaaja Seatille, joka ei oikein ole kunnolla lähtenyt missään vaiheessa vetämään? M on pelimies, ei sen lausuntoja pidä mennä kirjaimellisesti ottamaan.
Edit: Ja Isolla-M:llä viittaan siis Marchionneen.
Edit: Ja Isolla-M:llä viittaan siis Marchionneen.
- Formula-Masa
- Viestit: 91
- Liittynyt: 24 Syys 2009, 00:58
Totta... ja "Montezuma" on tunnetusti lausuntoautomaatti jolta tulee vaikka mitä kommenttia, se jo F1 puolellakin on huomattu.Laku kirjoitti:Tällaisilla lausunnoilla on kolme tulkintaa vähintään.Alfa Romeota ei myydä "missään olosuhteissa" sanoo Luca di Montezemolo
1.On kyllä myynnissä, mutta näin voi korottaa hintaa.
2. Myydään heti kun ostaja ilmaantuu.
3. Ei ole myynnissä, koska ulosmittattavaa on tulossa.
Vertaa lausuntoa: Henkilöstö on meidän tärkein voimavara.
Tämä lienee tuttu monelle nykyään Suomessakin.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Daimler-Benz älysi hankkiutua eroon Chrysleristä ennen kuin oli liian myöhäistä. Nyt Fiat iski kätensä samaa pas.. haasteeseen (nykyään on valitettavan muodikasta sanoa haaste joka asiasta).
Oma näkemys on, että Fiatin Chrysler-osaomistajuus oli Fiatin merkkien harrastajille huonoin uutinen koskaan. Chrysler on käenpoika ja se tulee Fiat-pesässä kasvaessaan heittelemään poikaset (Lancia & Alfa Romeo) ulos.
Oma näkemys on, että Fiatin Chrysler-osaomistajuus oli Fiatin merkkien harrastajille huonoin uutinen koskaan. Chrysler on käenpoika ja se tulee Fiat-pesässä kasvaessaan heittelemään poikaset (Lancia & Alfa Romeo) ulos.
kyllä tämä tarjoaa esim Lancialle aivan uudet mahdollisuudet. tulevaisuudessa merkillä on mallisto joka on laajempi kuin koskaan. alfan kohtalo on mietinnässä koska se on hieman erilainen merkki muiden joukossa, ja synergioita on vaikea saada siinä mittakaavassa mikä olisi järkevää. Marchionne on muun muassa sanonut että dodge ja alfa ovat liian erilaisia syvempään yhteistyöhön.155156 kirjoitti:Daimler-Benz älysi hankkiutua eroon Chrysleristä ennen kuin oli liian myöhäistä. Nyt Fiat iski kätensä samaa pas.. haasteeseen (nykyään on valitettavan muodikasta sanoa haaste joka asiasta).
Oma näkemys on, että Fiatin Chrysler-osaomistajuus oli Fiatin merkkien harrastajille huonoin uutinen koskaan. Chrysler on käenpoika ja se tulee Fiat-pesässä kasvaessaan heittelemään poikaset (Lancia & Alfa Romeo) ulos.
Mirafiori kirjoitti:kyllä tämä tarjoaa esim Lancialle aivan uudet mahdollisuudet. tulevaisuudessa merkillä on mallisto joka on laajempi kuin koskaan. alfan kohtalo on mietinnässä koska se on hieman erilainen merkki muiden joukossa, ja synergioita on vaikea saada siinä mittakaavassa mikä olisi järkevää. Marchionne on muun muassa sanonut että dodge ja alfa ovat liian erilaisia syvempään yhteistyöhön.155156 kirjoitti:Daimler-Benz älysi hankkiutua eroon Chrysleristä ennen kuin oli liian myöhäistä. Nyt Fiat iski kätensä samaa pas.. haasteeseen (nykyään on valitettavan muodikasta sanoa haaste joka asiasta).
Oma näkemys on, että Fiatin Chrysler-osaomistajuus oli Fiatin merkkien harrastajille huonoin uutinen koskaan. Chrysler on käenpoika ja se tulee Fiat-pesässä kasvaessaan heittelemään poikaset (Lancia & Alfa Romeo) ulos.
Mutta jos Lancia Deltaa saadaan myytyä Hyrslerin tuotemerkillä Amerikkaan 500 000 kpl., nii se pitänee Lancian elävien kirjoissa.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Niin, se riippuu siitä, miten homma toteutetaan. Saisihan Lancian "pidettyä hengissä" vaikka myymällä merkki kiinalaisille, jotka sitten myisivät kilpilogoisia foliolaatikoita ympäri kolmannen maailman. Lancian vahva asema Italiassa antaa toivoa, ei siellä mitään rebadge-Sebringejä tultaisi hyväksymään.Vittorio Jano kirjoitti:Vähän niinkuin vihanneksen hengityskoneessa.Jönsson kirjoitti:Mutta jos Lancia Deltaa saadaan myytyä Hyrslerin tuotemerkillä Amerikkaan 500 000 kpl., nii se pitänee Lancian elävien kirjoissa.
Se "Chrysler Delta" oli kyllä aika karmea viritelmä. Jos niiden tarkoitus on pyrkiä siihen, että oikeasti markkinoille tulevat mallit ovat iloinen yllätys ennakko-odotuksien jälkeen, niin tuo oli paras mahdollinen siirto.
Alfa Romeo PandionPRO kirjoitti:http://www.motorauthority.com/blog/1042 ... omeo-coupe
Tuolla on pininfarinan piirroksen ohella tiiseri bertonen konseptista...
http://www.quattroruote.it/auto_novita/ ... ice=231651
onkohan tämä se kolmas konsepti??
http://logingeneva.com/link.php?url=--- ... h-four-doo
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
Osattiin sitä Genevessä 1995. Upeita linjoja!V6 kirjoitti:Alfa Romeo PandionPRO kirjoitti:http://www.motorauthority.com/blog/1042 ... omeo-coupe
Tuolla on pininfarinan piirroksen ohella tiiseri bertonen konseptista...
http://home.kpn.nl/evdbeek/szcastagna.html
Lumiauramainen keula ja etulokasuojien muotoilu toteutuivat sitten 159:ssä.Raimo Miettinen kirjoitti:Osattiin sitä Genevessä 1995. Upeita linjoja!V6 kirjoitti:Alfa Romeo PandionPRO kirjoitti:http://www.motorauthority.com/blog/1042 ... omeo-coupe
Tuolla on pininfarinan piirroksen ohella tiiseri bertonen konseptista...
http://home.kpn.nl/evdbeek/szcastagna.html
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Uusi Caliber onkin Alffa...
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/uusi ... akenteelle
Miten mitolle kävi saman lehden talvi testissä? ihan en kerenny lukea kassa jonossa...
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/uusi ... akenteelle
Miten mitolle kävi saman lehden talvi testissä? ihan en kerenny lukea kassa jonossa...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Aika paljon yksinkertaisempaa kuin esim 156/147/GT
- Liitteet
-
- Giulietta takapää.JPG
- (14.51 KiB) Tiedosto ladattu 7063 kertaa
-
- Giulietta etupää.JPG
- (18.06 KiB) Tiedosto ladattu 7063 kertaa
Alfa Genevessä
*24 HP
*Giulietta.
*Mito DDCT automatic transmission and the “Blue&Me–TomTom” portable satellite navigation system
*8C Spider
http://www.alfaromeopress.com/index.php ... rmat=print
*24 HP
*Giulietta.
*Mito DDCT automatic transmission and the “Blue&Me–TomTom” portable satellite navigation system
*8C Spider
http://www.alfaromeopress.com/index.php ... rmat=print
^ Tuossa se jo tulikin, eli pitkään odotettu vaihteistouutuus Mitoon. Kaksoiskytkimellä varustettu robottivaihteisto, joka on ollut kilpailijoilla kiusallisen pitkään myynnissä.
Muun muassa täältä lisää:
http://www.autoblog.it/categoria/alfa
Vaihteiston väännön sieto (max350nm) riittää juuri ja juuri 159 1750 TBi:lle
1750 TBi
200 hv
1742 cm3
320 Nm / 1400 kierr./min
Muun muassa täältä lisää:
http://www.autoblog.it/categoria/alfa
Vaihteiston väännön sieto (max350nm) riittää juuri ja juuri 159 1750 TBi:lle
1750 TBi
200 hv
1742 cm3
320 Nm / 1400 kierr./min
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
http://www.italiaspeed.com/2010/motor_s ... /2602.htmlalfista kirjoitti:^ Tuossa se jo tulikin, eli pitkään odotettu vaihteistouutuus Mitoon. Kaksoiskytkimellä varustettu robottivaihteisto, joka on ollut kilpailijoilla kiusallisen pitkään myynnissä.
Alfa Romeo Spider by Pininfarina
http://www.pininfarina.it
http://www.italiaspeed.com/2010/cars/ot ... /2802.html
http://www.pininfarina.it
http://www.italiaspeed.com/2010/cars/ot ... /2802.html