

Valvoja: Moderators
En moisesta tiennytkään.. Missäpäin näitä huoltamoita olis ja onko kuin tyyristä hommaa?sämpy kirjoitti:Entäs jos huollattaisi ne Konit kuntoon? Ei niitä kannata ainakaan hävittää, kun tuollainen palvelu on kumminkin saatavilla.
Tänään todettu, että näihin saa aina laakista leiman.doublesix kirjoitti:Vuoden 2014 hylkäysprosenteissa kärkipaikkaa pitävä 300C laakista läpi inssin erityismaininnalla "seisontajarrukin pitää,ihme."
Eipä siinä muuta, mutta koska alfa toimii ainoana autona, niin vähän nihkeä odotella. Ajoa kumminkin sen verran paljon.uniiq kirjoitti:^^^Tuskin välimatka on ongelma, sen voi lähettää vaikka Postin välityksellä sinne ja takas.
Postilla kulkee. Bilsteinin huolto maksoi 110e/iskari, luulisi että Koni on about sama. Hyvä vaihtoehto uuden hankinnalle.Jones Lucky kirjoitti:En moisesta tiennytkään.. Missäpäin näitä huoltamoita olis ja onko kuin tyyristä hommaa?sämpy kirjoitti:Entäs jos huollattaisi ne Konit kuntoon? Ei niitä kannata ainakaan hävittää, kun tuollainen palvelu on kumminkin saatavilla.
Ainakaan äkkiseltään ei googlesta löytynyt muutakuin helsingistä ja se on mulle vähän turhan kaukana.
Kyllä nyt hävettää, pitäisköhän sitä vaihtaa merkkiä..Jiitee kirjoitti:Normi- epistolaa nämä A-katsastuksen Alfa-tilastot:
156:nen 2003 toiseksi viimeinen hylkyprosentilla 43,55%.
https://www.a-katsastus.fi/documents/10 ... dd89fd111f
Sehän on sitten sama kuin meikäläisen Corollassa, vaikka siinä on kaikki alustan osat kunnossaVainio kirjoitti:Toisaalta ihan hyvä ettei tullut kiirettä korjauksille, mutta ajettavuudeltaan kyseinen rinkeli alkaa jo muistuttaa kyykäärmettä.
Helvetin huono vaihtoehtoLVA kirjoitti: Bilsteinin huolto maksoi 110e/iskari, luulisi että Koni on about sama. Hyvä vaihtoehto uuden hankinnalle.
Joo, kunhan katsastusaika on etukäteen varattu.Macela kirjoitti:Varmaan voi ihan vapaasti ajaa sinne myöhemminkin kunhan ei tässä välissä ajele muita ajoja?
Ainii voi v**tu, 2h päästä ummessa, ei taida paljoo olla konttoreita auki enää.Moritz kirjoitti:Tosin jos leima on ummessa niin menee ajokieltoon asap... Järkevämpää siis hakea ajoissa se vikalista ja kuukausi ajoaikaa
No juuri siksi, että me ollaan niin vitun hitaita hämäläisiä... Veroehdotus tehdään viimeisenä päivänä, laskut maksetaan viimeisenä päivänä, töissä tai koulussa se deadline tarkoittaa sitä, että viimeiseen päivään asti on aikaa... Vittuakos sitä höntyilemään kun ei ole kiire minnekäänkurppa kirjoitti:Minkähän takia jotkut automallit ja -merkit ovat näyttävästi esillä vuosittain julkaistavassa "missä autossa eniten hylkäyksiä katsastuskonttorilla?" Valitettavasti henkilöt, jotka hakevat katsatuskonttorilta vikalistan, eivät ainakaan omalta osaltaan lisää ko. merkin yleistä arvostusta.
Sehän on jo ajokiellossa, kun ei ole katsastettu määräajassa eli ei siinä mielessä ole mitään hävittävää. Mut korjaa nyt se kässäri, koska toimimaton on varma hylsy. Ja jos käy niin, että tulee hylsy niin aina saa ajaa suorinta reittiä huoltoon, säilytyspaikalle ja katsastukseen.Macela kirjoitti:Ainii voi v**tu, 2h päästä ummessa, ei taida paljoo olla konttoreita auki enää.Moritz kirjoitti:Tosin jos leima on ummessa niin menee ajokieltoon asap... Järkevämpää siis hakea ajoissa se vikalista ja kuukausi ajoaikaa
Macela kirjoitti:Ja äsken vaihdoin kesärenkaat alle, kässäri niin helvetin 110% päällä ja hanttarin takapyörä pyörii kuin ei mitään, eli ilmeisesti tulis instant hylsy.
Näyttää kovasti nyt siltä että saa kitua Primeralla taas jonkin aikaa...![]()
Noh, kävimpähä ajaa Alfasta vielä kesäpyörillä tankin tyhjäks niin että V6 laulo kuin viimestä päivää, oli kivaa.
Ei.Garmund kirjoitti:Macela kirjoitti:Ja äsken vaihdoin kesärenkaat alle, kässäri niin helvetin 110% päällä ja hanttarin takapyörä pyörii kuin ei mitään, eli ilmeisesti tulis instant hylsy.
Näyttää kovasti nyt siltä että saa kitua Primeralla taas jonkin aikaa...![]()
Noh, kävimpähä ajaa Alfasta vielä kesäpyörillä tankin tyhjäks niin että V6 laulo kuin viimestä päivää, oli kivaa.
Siis takajarru jumissa vaikka ei ole käsijarru/jarru päällä? Ei sillä kannata silloin kauheasti ajella. Kuumenee jarru, mikä voi rikkoa jarrun tiivisteet ja pyöränlaakerin.