Epezi kirjoitti:Tinaamalla? Kaippa se silläkin onnistuu, mutta miksi ei hitsata uutta peltiä?

Valvoja: Moderators
Täällä on innokkaita kohtuuhintaisia itämaisia hitsaajia, hintaa kannattaa sopia etukäteen ja sopia tekeekö vain sellasen paikan minkä välttämättä tarvii vai oikeén siistin ja kunnolla pohjamaalaten ym...Paikan päällikön nimi on Mao.Tampereen Autoklinikka
Polunmäenkatu 15 A, 33720 TAMPERE
Puhelin: 03 3185522
Hitsautin entistä rotiskoani joskus tuolla ja teki tosiaan ihan kohtuullista työtä halvalla. Toimintatavat tuolla voi olla joskus jotain sellaista mihin täällä ei ole totuttu, pyysi kerran mua palauttamaan auton eräälle asiakkaalle. No, minähän otin avaimet ja vein auton. Asiakas toi mut korjaamolle takaisin. Enää en välttämättä suostuisi moiseen pelleilyyn...jiiässä kirjoitti:Täällä on innokkaita kohtuuhintaisia itämaisia hitsaajia, hintaa kannattaa sopia etukäteen ja sopia tekeekö vain sellasen paikan minkä välttämättä tarvii vai oikeén siistin ja kunnolla pohjamaalaten ym...Paikan päällikön nimi on Mao.Tampereen Autoklinikka
Polunmäenkatu 15 A, 33720 TAMPERE
Puhelin: 03 3185522
Iskaritestin tulos voi olla mitä vaan, paitsi ehkä täydet sataset. Riippuu autosta, jousituksen tyypistä, rengas & vannekoosta ja kuun asennosta. Renkaathan toimii jousituksen osana, ja sama auto pari tuumaa pienemmillä vanteilla ja paksummilla kumeilla antaa eri arvot.Monza kirjoitti: Niistä iskaritestin arvoista en kyllä mitään ymmärrä. Onko jossain taulukkoa mitä ne voi olla? Edessä näytti jotain 55 ja takana 70, uudet Koni FSD:t.