Anturin vaihtamisessa oli se huono puoli että vetävien renkaiden pito huononi selvästi.

Valvoja: Moderators
Torch? Et tarkoita kuitenkaan Torxia? Nehän tässä ei ole olleet ne ongelmalliset ruuvit vaan nuo toisenlaiset joita tuntuu joiltakin löytyvän.Pam Pam kirjoitti:Niin, kuten aiemmin olen jo kirjoitellut foorumille että tuollaisia torch työkaluja saa Hong Kong liikkeestä työkaluosastolta ja halvalla.
t. Teemu
Katso oman ilmisiäsi ja vertaa Boschin numerosarjaa:Hesem kirjoitti:Motonetin sivuilla on näköjään ilmamäärämittarikin myynnissä, hintaa 108 euroa. Kiinnostaisi vaan tietää onko V6:een vai TS:ään sopiva..
Ja sama toisinpäin, eli Alfan veekutoseen ei kannattane sorvata Corsan mittaria. Itse tuntoelinpapatin sopivuudesta en tiedä (vaikkakin luulen ettei sekään käy), mutta ainakaan anturin runkoa ei kannata vaihtaa ahtaampaan. Alkaa muuten kuristaa virtausta.JiiPee kirjoitti:On sama minkä auton ilmin sinne laittaa (Lada, Mersu jne...), jos kerran liittimen napojen määrä on sama ja kunhan ei laita reippaasti isomman moottorin ilmiä.
Ei edelleenkään erikoisperkeleenruuvi ole mielestäni torxi, eikä edes Torx TamperJiiPee kirjoitti:Se Torx, jossa on tappi keskellä ja vastaavasti avaimessa reikä on tyypiltään Torx Tamper (ainakin K-raudan myyntilistoilla). Huomattavaa on, että ihan joka kaupassa näitä ei ole - ei edes K-raudassa kuin ison sarjan osana. Itse löysin vastaavan sarjan Motonetista.
Sorry, en mä tarkoittanut tuota sinun ruuviasi. Itselläni on ilmi kiinni nimenomaan tuolla Torx Tamper ruuvilla. Muuten, hankin tässä omituisennäköisen kärkipalasarjan Honkkarista. Jos siinä on tuo sinun kuvaamasi ruuviin sopivat kärjet, niin ilmoittelen.lruutu kirjoitti:Ei edelleenkään erikoisperkeleenruuvi ole mielestäni torxi, eikä edes Torx Tamper. Torx tamperissa on kuusi sakaraa ja pieni tappi keskellä. Erikoisperkeleenruuvissa on suhteessa leveämpi tappi ja viisi sakaraa, jotka ovat nelikulmaisia
. Torxeissa ja torx tamperissa on 6 sakaraa, jotka on pyörrettyjä kolmiomallisia. Edellisellä sivulla on mun huonolaatuiset 7250:lla otetut kuvat, joista kyllä näkyy sen verran ettei ole torx tamper. Lisää ehdotuksia?.
Biltemasta 10v takuun tuotteina saa tuommoisen sarjan. Ei omilla väännöillä ole vielä vääntyneet mutkalle mutta kun niin käy niin saapi uudet tilalleJiiPee kirjoitti:Hyvät naiset ja herrat,
Se Torx, jossa on tappi keskellä ja vastaavasti avaimessa reikä on tyypiltään Torx Tamper (ainakin K-raudan myyntilistoilla). Huomattavaa on, että ihan joka kaupassa näitä ei ole - ei edes K-raudassa kuin ison sarjan osana. Itse löysin vastaavan sarjan Motonetista. Laatu ? ainakin kevyessä väännössä tuntui avain hieman antavan periksi ja jäi aavistuksen "kierteelle". Joten jos hankitte, ostakaa hyvät ihmiset laatua ja ihan oikeasta työkalukaupasta niin ei tarvitse harmitella.