Squadra Chip??

Alfoista

Valvoja: Moderators

Avatar
willez
Viestit: 5235
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Viesti Kirjoittaja willez »

Pasi kirjoitti:
willez kirjoitti:heh, mikäköhän tämmöinen on kun on niin halpakin.

teholastu motronic
Heh, en ihan noiden myyntipuheiden kanssa tuota alkaisi kiinni laittamaan autooni. :lol:
Pistin mailia tonne,katotaan mitä vastaa.

Avatar
willez
Viestit: 5235
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Viesti Kirjoittaja willez »

Motronic M1.5 on viimeinen mihin tuo käy, M1.7 on integroitu ajonesto,eli ei toimi.

Avatar
Grendel
Viestit: 537
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grendel »

Squadra lastusta on nyt dynokokemustakin vaparissa.
Antoi jokusen hepan lisää mutta kaukana mainostetusta.
Onneksi ei tullut yllätyksenä. Bensankulutuksesta ei vielä tietoa.
Auto 164Q4.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

paljonkos jäi luvatusta vajaaksi??

Avatar
Grendel
Viestit: 537
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grendel »

Mitattiin vakiolastulla 232 hp @ 6700 rpm ja Squadra 237 @ 6700
Lupaavat 242 heppaa
Vääntö 277 @ 4900 ja 280 @ 5100
Lupaavat 294 Nm.

3500 rpm kohdalla Aquadra lupaa parhaan lisäyksen 16 Nm eli 6% mutta varmaan nakutusanturi myöhäistää sytkää ja todellisuudessa vääntö tippuu 6 Nm eli pari prossaa.

Katuajossa alle 4 krpm tuosta on haittaa ellei se alenna kulutusta. Radalla koko loppurekisterin tehoa on enemmän kuin vakiossa joten siitä on hyötyä. Suurin hyöty on että tehohuippu lajenee ja maksimirundeja tulee vähän lisää.

Avatar
kterkkila
Viestit: 2374
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Q4:ssä näyttää lastu tuovan kuitenkin selvästi mitattavaa eroa, eli varsin onnistunut koe.

Ero tulee mahdollisesti siitä että vakiossa sytkä on asetettu siten että moottori nakuttaa vain poikkeustilanteissa, eikä vaurioita synny vaikka nakutusanturi olisi mykkä. Squardassa taas mennään koko ajan nakutusrajalla (vielä 98:llakin) ja sytkää joudutaan myöhäistämään aktiivisesti.
Kimmo / alfatune.fi

Avatar
Grendel
Viestit: 537
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grendel »

Jep. Olisikin kiinnostavaa uusia koe korkeaoktaanisemmalla bensalla. Vpower tms. Voisi oikeasti tehdä eroa. On vain hieman työläs ajaa penkissä peräjälkeen.
Lähetin squadralle kyselyn tuloksesta ja katsotaan mitä vastaa.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

mielenkiinnolla kyllä odottelen mitä squadralta kuuluu..

Avatar
Grendel
Viestit: 537
Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grendel »

Sain kaksi asiallista vastausta Stephanilta.

"There are several things which could go wrong. Was there any diagnostic equipment connected dring this performance test ? Tempertures (intake- and engine-) are very important. Maybe the igntion is a little to early in that RPM range. Maybe it's only to early during these test circomstances. Who can tell ? Based on only this graph it's very hard to say what could the problem."

Tuo on aivan oikein. Pari tuntia myöhemmin vain parani:

"If you like I can program a chip with a slightly retarded ignition in that RPM range."

Ellei tuo ole asiakaspalvelua niin mikä on.

Täytyy muistaa että auto on vanha ja noissa on hyvinkin pieniä eroja. Meillä vapaavirtaussudatin sekä eri pakoputkisto. Em. filtteristä johtuen imuilma lämpimämpi kuin normaalisti.

Rakenteilla olevaan Q4 koneeseen tulee kuitenkin Tatech joten zippirumbalta vältytään. Saas nähdä mihin dyno sen osalta pysähtyy.

Avatar
hagger16
Viestit: 3071
Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja hagger16 »

Huomasin tuossa mainoksia selatessa paikallisen korjaamon myyvän myös voimaa.
Tässä mitä on luvattu Alfa -malleille...
Senza cuore saremmo solo macchine

Avatar
willez
Viestit: 5235
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Viesti Kirjoittaja willez »

hagger16 kirjoitti:Huomasin tuossa mainoksia selatessa paikallisen korjaamon myyvän myös voimaa.
Tässä mitä on luvattu Alfa -malleille...
Luin jostain että tuo voimaa.com on kaikkein pahin huijausmesta,ei saa rahoja ainakaan takasin.

kooni
Viestit: 12
Liittynyt: 08 Huhti 2009, 00:37
Paikkakunta: Sipoo

KWP 2000

Viesti Kirjoittaja kooni »

Onkos joku tällaista KWP 2000 laitetta kokeillut Alfaan? Kattelin, että bemari ja mersu foorumeilla oli vaihtelevalla menestyksellä saatu tuloksia. Ilmeisesti kuitenkin suht vanha keksintö toi laite. Hinta on kuitenkin ihan järkevä, jos toimii.

http://www.huuto.net/kohteet/lastutusty ... /139391786

.

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Re: KWP 2000

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kooni kirjoitti:Onkos joku tällaista KWP 2000 laitetta kokeillut Alfaan? Kattelin, että bemari ja mersu foorumeilla oli vaihtelevalla menestyksellä saatu tuloksia. Ilmeisesti kuitenkin suht vanha keksintö toi laite. Hinta on kuitenkin ihan järkevä, jos toimii.

http://www.huuto.net/kohteet/lastutusty ... /139391786

.
Kuulostaa kohtalokkaalta :silly:

Avatar
Otsosmi
Viestit: 754
Liittynyt: 04 Touko 2006, 08:18
Car(s): GTV V6 TB
Paikkakunta: Järvenpää

Re: KWP 2000

Viesti Kirjoittaja Otsosmi »

MarcusV kirjoitti: Kuulostaa kohtalokkaalta :silly:
Ja kalliilta. :drinking:
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Re: KWP 2000

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Otsosmi kirjoitti:
MarcusV kirjoitti: Kuulostaa kohtalokkaalta :silly:
Ja kalliilta. :drinking:
Nojoo.. Ikinä (enää) en autooni tuollaista universal lastua laita, vaikka pitäisikin olla just siihen automalliin konffattu.. Joskus tuli kokeiltua ex Getvosessa, ja ei se toiminut.. Toi tuskin on edes niinkään hyvä.

pjotrthegreat
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja pjotrthegreat »

Kyllähän se niin vaan on että nuo teholastut vapaastihengittäviin koneisiin on ihan turhia. Korkeintaan nostaa kulutusta.
Ehkä sitten jos on tullut hommattua vähän paremmin hengittävää imusarjaa/putkistoa niin sitten lastusta voisi jotain iloa saada.
Esim. 1999vm. 2.0ts on vakiona jo 155hp joka on kyllä ihan hyvin, kun ottaa huomioon kuutiotilavuuden. Kannattaa muistaa että jos ne hevoset siitä koneesta järkevällä tavalla lähtisi - ne olisi sinne jo tehtaalla laitettu...

Turbot on sitten tarina erikseen.

BMW vertailijoille tiedoksi, 318 on muistaakseni 4 pyttynen ja 320 on sitten jo kuusimukinen...

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

Onko kellekään foorumilaiselle kertynyt omakohtaista kokemusta squadra-lastusta dieselissä? Mielessä olisi 150-heppaisen 1.9JTDm -koneen lastutus.

Voipi toki kertoilla kokemuksia muistakin lastuista...

Avatar
EBITDA
Viestit: 1858
Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma

Viesti Kirjoittaja EBITDA »

Riippuu Bemarin iästä. Nykyisessä sukupolvessa myös 320 on neli-pyttyinen ja ihan oikeasti 2-litrainen.
pjotrthegreat kirjoitti:
BMW vertailijoille tiedoksi, 318 on muistaakseni 4 pyttynen ja 320 on sitten jo kuusimukinen...

Avatar
willez
Viestit: 5235
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Viesti Kirjoittaja willez »

Mahtaako lähteä edes käymään tällä ?? Chip

"We have improved the fuel and ignition maps to give you more power and torque at Wide Open Throttle position. Under normal driving conditions, the fuel consumption remains the same as before. Rev limiter has been raised by 500rpms and can be set to anything you want at no extra cost."

Vähä outoa toi että rajottimen saa mihen tykkää,mahtaakohan kasitappine paukahtaa 7000rpm ?

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

willez kirjoitti:Mahtaako lähteä edes käymään tällä ?? Chip

"We have improved the fuel and ignition maps to give you more power and torque at Wide Open Throttle position. Under normal driving conditions, the fuel consumption remains the same as before. Rev limiter has been raised by 500rpms and can be set to anything you want at no extra cost."

Vähä outoa toi että rajottimen saa mihen tykkää,mahtaakohan kasitappine paukahtaa 7000rpm ?
Jos ainoastaan WOT kartat on muokattu, miksei lähtisi?
Rajoitin on piirissä lukuarvona, jonka arvoksi saa minkä tahansa. (ecun rajat ja ominaisuudet huomioiden) Teho tuskin nousee tuossa moottorissa 6krpm jälkeen joten harvemmin taitaa olla tarvetta sen yli kierrättää?
VMP

Avatar
willez
Viestit: 5235
Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Viesti Kirjoittaja willez »

mattijus kirjoitti:
willez kirjoitti:Mahtaako lähteä edes käymään tällä ?? Chip

"We have improved the fuel and ignition maps to give you more power and torque at Wide Open Throttle position. Under normal driving conditions, the fuel consumption remains the same as before. Rev limiter has been raised by 500rpms and can be set to anything you want at no extra cost."

Vähä outoa toi että rajottimen saa mihen tykkää,mahtaakohan kasitappine paukahtaa 7000rpm ?
Jos ainoastaan WOT kartat on muokattu, miksei lähtisi?
Ei kun tuolla squadran vastaavilla sivuilla puhutaan jostain "anti-copy device" hommasta että ilman sitä ei lähde käyntiin :S

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

Onkohan tällä lastu markkinoilla tapahtunut mitään uudistusta? Tollainen chippi kiinnostaisi tohon turboon laittaa, mutta melko huonosti tuntuu olevan tarjolla.
Life is too short to drive boring cars.

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Joku päivä selailin eri maiden Ebay sivuja, nimenomaan Q4 ilmoituksia. Niin sielä tuli vastaan ilmoitus missä myytiin uusia lastuja, en muista firmaa :oops:

Tämmöinen löyty
www.microchips-tuning.com

Avatar
eltsu
Viestit: 576
Liittynyt: 15 Huhti 2004, 02:33
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja eltsu »

Grendel kirjoitti:Meillä vapaavirtaussudatin sekä eri pakoputkisto. Em. filtteristä johtuen imuilma lämpimämpi kuin normaalisti.
Jos asentaa vaparin ja meinaa saada siitä edes jotain hyötyä (muuta kuin ulkonäöllistä ja imuäänellistä), pitää se laittaa jonnekkin muualle kuin konehuoneeseen... imuilman lämpötila vaikuttaa yllättävän paljon tehoihin.
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88

JaRoDD
Viestit: 1472
Liittynyt: 02 Helmi 2011, 08:48
Car(s): Ex: 33 QV, 155 TS, 156 GTA, 156 JTD m-jet
Nykyiset Giulietta MA+TCT ja Linea T-Jet
Paikkakunta: 16900 ja syvällä.

Viesti Kirjoittaja JaRoDD »

eltsu kirjoitti:
Grendel kirjoitti:Meillä vapaavirtaussudatin sekä eri pakoputkisto. Em. filtteristä johtuen imuilma lämpimämpi kuin normaalisti.
Jos asentaa vaparin ja meinaa saada siitä edes jotain hyötyä (muuta kuin ulkonäöllistä ja imuäänellistä), pitää se laittaa jonnekkin muualle kuin konehuoneeseen... imuilman lämpötila vaikuttaa yllättävän paljon tehoihin.
Juuri näin. Varmin vaihtoehto onnistuneeseen lopputulokseen taitaa olla BMCn koteloitu suodatin.

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

Onhan se Squadra-tuning hengissä vielä ilmeisesti.

http://www.squadra-tuning.com/

Se olis 340€ Q4 lastutus :P Kummasti alkoi kiinnostaa.

Laitoin erääseen virmaan s-postia ja hintaa kyselin, vastaus oli 80€ postitettuna :shock: Ei mahda olla kaksinen "peruna lastu"?

E: Firma oli TÄMÄ
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Mun 156 v6 on Muukkosen lastu, novitechin putkisto, ja bmc vapari. Mielestäni tällä kombolla saa pienen lisän läpi kierrosalueen.

Vuosien aikana on huvin ja viihteen vuoksi tullut kokeiltua myös jr:n suodinta ja erilaisia imuputki kombinaatioita. Esim jr alkuperäisessä kotelossa-> ei vaikutusta. Resonaattori pois ja ilmi+jr mahdollisimman lyhyillä putkilla osoittamaan menosuuntaan->tuntui laiskalta ja kurnutti enemmän. Jr taisi tosin olla kooltaan vähän niukka ja myin sen pois. Parhaimmalta kombinaatiolta "persdynon" mukaan tuntuu nykyinen set-up. Eli Iso BMC puskurin takana poikittain siinä sumarin vieressä olevan ritilän luona, teräslankavahvisteista letkua ilmille ja siitä resonaattorille. Persdynon mukaan kone on pirteämpi vastaamaan kaasuun ja "tehopiikki" tasaantuu. Eli luulen että tosiaan hieman oikaisee teho/vääntökäyriä ala/keskirekisterissä. Ylemmäksi kierrättäessä en osaa sanoa rehellistä eroa muuten kuin rajoittimen osalta. Hieman ehkä nopeuden kasvaessa kelaa paremmin. Äänet on tietysti muhkeammat. Lisäksi kun täydeltä kaasulta nostaa jalan niin tekee sellaista pientä mukavaa "ralli röpellystä". Tosin sekin voi hyvin olla että se on vakiossakin mutta kuuluu paremmin.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

KauGoH kirjoitti:Onhan se Squadra-tuning hengissä vielä ilmeisesti.

http://www.squadra-tuning.com/

Se olis 340€ Q4 lastutus :P Kummasti alkoi kiinnostaa.
Garretilla oli muistaakseni juurikin tuo, ei tosin tainnut ikinä olla vakiokokoonpanolla ja kone kunnossa? Oli kerran munkin exässä kiinni, hyvin tuli puhtia lisää, vaikka hukkaportti hieman falskasi..

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

^^
Sorry OT (squadrasta kerran on puhe), mutta sulla Kojootti ei siis se BMC olekaan normivirityksellä vakiokotelon paikalla -> putkella edestä ilma BMC:hen..?
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Juu, ei. Vakiokotelon revin kokonaan pois. Tein alumiinipellistä ilmankeräimen ja kiinnikkeen bmc:lle. Pelkona oli että vesi, lumi, hiekka jne menee suoraan suodattimeen. Siksi suodatin on poikittain. Kymppitonnin välein olen putsannut ja yllättävän puhtaana on pysynyt. Mistä tulikin mieleen että pitää kohta ostaa lisää puhdistusainetta. Uskaltaako sitä bmcn omaa puhdistuslitkua korvata jollain? En ole uskaltanut liottimia käyttää ettei mene pilalle.
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

Rolle kirjoitti:
KauGoH kirjoitti:Onhan se Squadra-tuning hengissä vielä ilmeisesti.

http://www.squadra-tuning.com/

Se olis 340€ Q4 lastutus :P Kummasti alkoi kiinnostaa.
Garretilla oli muistaakseni juurikin tuo, ei tosin tainnut ikinä olla vakiokokoonpanolla ja kone kunnossa? Oli kerran munkin exässä kiinni, hyvin tuli puhtia lisää, vaikka hukkaportti hieman falskasi..
Hitto kun jollain olisi antaa vaikka lainaksi ja vois kokeilla eroa vakioon?

Kovasti tuo kiinnostaa kuitenkin :P

Jospa tässä kesän aikaan saisi jotain tuolle tehtyä, jos ei kaupaksi mene.
Life is too short to drive boring cars.

Avatar
KauGoH
Viestit: 2114
Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja KauGoH »

Kojootille: Vieläkös muukkonen myy lastuja? Nettisivu ei ainakaan hirveästi informaatiota lastuista antanut.

Ja löytyyköhän Muukkoselta 155 lastua. Täytyypä laittaa vaikka säpöä ja kysyä asiaa.
Life is too short to drive boring cars.

Vastaa Viestiin