Tein omankin version jossa apila on siirretty tekstin eteen ja taustan olisi tarkoitus olla läpinäkyvä. Nyt sopii kuitenkin huomata(ja varmasti huomaattekin), etten ole tämän alan ammattilainen Kyhäelmä löytyy täältä: http://decibel.tky.hut.fi/public/alfa/b ... pic_id=479
ihan hyvä ehdotus tuokin..
sopii melko onnistuneesti tuo apila tuonne tekstin eteen...
Tein omankin version jossa apila on siirretty tekstin eteen ja taustan olisi tarkoitus olla läpinäkyvä. Nyt sopii kuitenkin huomata(ja varmasti huomaattekin), etten ole tämän alan ammattilainen Kyhäelmä löytyy täältä: http://decibel.tky.hut.fi/public/alfa/b ... pic_id=479
Apilan kun laittaa kolmion sisään niin se olis siinä minun mielestäni.
Sanokoot muut mitä sanoo
Mitäs jos ton Quad1:sen Apilan ja pikku tekstin siirtää karvan verran ylöspäin ja laittaa tuon Cuore Sportivon niiden alle ja valkoinen pohja
Niin tulee oikeat väritkin...
Minä tuossa pä(ä/i)ssäni pohdiskelin tätä tarra-asiaa. Semmoinen tuli mieleeni, että 24Valven ehdotus Quad3 palvelisi montaa tarkoitusta: ne saisivat haluamansa, jotka aiemmin keskustelivat nelilehtiapilalogosta kolmion sisässä ja lisäksi tuosta kävisi ilmi foorumin osoite. Sen voisi siis vaikkapa liimata etulokasuojaan kuten monesti nelilehtiapilalogon olen nähnyt liimattavan. Toisaalta, itse en haluaisi vielä laittaa mitään aika tuoreeseen maalipintaan, joten olisi ehkä hyvä olla erillinen ikkunatarra, jonka pohja olisi läpinäkyvä(mahdollisimman suuri määrä läpinäkyvää ikkunapinta-alaa on mielestäni hyvä asia :-) ).
24valve,voisit totanoin tehdä sellasen lisäyksen siihen vanhanmalliseen, että olis suomenlippu kallellaan myös päinvastaiseen suuntaan, siis sais tarran oikeanpuoleiseenkin sivu-ikkunaan silleen että lippu hulmuais menosuuntaan?
miksi vaihtaa ihan hyvää tarramallia?*kysyy ihmeissään*.
näin windows-käyttöjärjestelmän läpikouluttamana totean vaan että:
*älä koske siihen jos se kerta toimii*
pee kirjoitti:Minä tuossa pä(ä/i)ssäni pohdiskelin tätä tarra-asiaa. Semmoinen tuli mieleeni, että 24Valven ehdotus Quad3 palvelisi montaa tarkoitusta: ne saisivat haluamansa, jotka aiemmin keskustelivat nelilehtiapilalogosta kolmion sisässä ja lisäksi tuosta kävisi ilmi foorumin osoite. Sen voisi siis vaikkapa liimata etulokasuojaan kuten monesti nelilehtiapilalogon olen nähnyt liimattavan.
Kuunnelkaahan peetä, pee puhuu pelkkää asiaa!
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
The 1st Quadrifoglio
1923 Targa Florio: Sivocci's car appears for the first time bearing the symbol of the green Quadrifoglio (clover) in a triangle on a white background, the symbol that was later to become the
symbol of Alfa Racing.
Aattelinpahan nostaa tämän keskustelun jälleen ylös:
Olisi kiva jotain tarraa lätkiä mutta eipä tietoo mistä voisi löytää.
Semmonen alfa-fontilla kirjoitettu "Alfa Romeo" tarra valkoisena olisi makee (en löytänyt nyt kuvaa vaikka oon semmosenkin nähnyt joskus) semmoset esim. helmoihin .
Kyl semmosen alfabbs.fi tarrankin voisin laittaa vaikkapa taka-ikkunaan, sekin olis hieno valkosena.
Epezi kirjoitti:Semmonen alfa-fontilla kirjoitettu "Alfa Romeo" tarra valkoisena olisi makee (en löytänyt nyt kuvaa vaikka oon semmosenkin nähnyt joskus) semmoset esim. helmoihin
Jos kaikilla olisi punainen/musta auto helmalevikkeillä, niin voisi menetellä.
Jos tarroja tekisi niin pitäisi tehdä yksi, joka miellyttäisi mahdollisimman monta jos jotain foorumitarraa tekisi. Ja koska siihen pitäisi osoite sisältyä niin minun mielipide on se että ainoa järkevä on takalasiin laitettava missä on pelkkä osoite.
Kuitenkin monilla on jo klubitarra, ehkä kolmioapila ja joku suoli24-tarra niin siinähän on jo kohta ainesta minulla-on-spoileri-lehteen jos alkaa vielä monta tarraa liimaamaan.
Epezi kirjoitti:Aattelinpahan nostaa tämän keskustelun jälleen ylös:
Olisi kiva jotain tarraa lätkiä mutta eipä tietoo mistä voisi löytää.
Semmonen alfa-fontilla kirjoitettu "Alfa Romeo" tarra valkoisena olisi makee (en löytänyt nyt kuvaa vaikka oon semmosenkin nähnyt joskus) semmoset esim. helmoihin .
Kyl semmosen alfabbs.fi tarrankin voisin laittaa vaikkapa taka-ikkunaan, sekin olis hieno valkosena.
teetät jossain tarrafirmassa ei maksa hirveesti
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Tuollainen Rollen avatarissa oleva merkki voisi olla asiaa! Tuollaisesta vaakunasta ainakin tunnistaisi muut foorumilaiset helposti verrattuna esim. takalasissa oleviin teksteihin (kaikillahan tottakai on jo jokin hauska takalasitarra tyyliin "Vain köyhillä on kiire" tai "Toinen autoni on Rolls Royce").
Tosin ainakin minulla kaikenlaisia stikkereitä ainakin viiteen tulevaan Alfaan, joten ihan akuuttia tarvetta uudelle aivan heti ole.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Vittorio Jano kirjoitti:Tuollainen Rollen avatarissa oleva merkki voisi olla asiaa! Tuollaisesta vaakunasta ainakin tunnistaisi muut foorumilaiset helposti verrattuna esim. takalasissa oleviin teksteihin (kaikillahan tottakai on jo jokin hauska takalasitarra tyyliin "Vain köyhillä on kiire" tai "Toinen autoni on Rolls Royce").
Tosin ainakin minulla kaikenlaisia stikkereitä ainakin viiteen tulevaan Alfaan, joten ihan akuuttia tarvetta uudelle aivan heti ole.
KANNATAN !
Toi Rollen vaakuna on hauska ja kuvastaa hienosti tätä Alfa bbs porukkaa. Ennakkotilaan 6 kpl.
Vaikka olenkin henkeen ja vereen kaikenmaailman tarrojen vastustaja ja ensimmäinen homma kun tulee uusi auto ostettua on ottaa irti kaikki autoliikkeen ja valmistajan mainostarrat, niin foorumitarran saattaisin liimata
Liityn joukkoon kannattamaan tuota Rollen avataria. Voisi olla vaikka kuskin puolella tuulilasin yläreunassa? Tilaan, jos homma menee tuotantoon saakka
Jos jonkun ihan pienen ja yksinkertaisen www.alfabbs.fi -tekstin pykäätte niin sitten voisin minäkin harkita tuommoista. Mitään riemunkirjavaa häksväkkärää ei omaan autoon tule, piste.
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Jos jonkun ihan pienen ja yksinkertaisen www.alfabbs.fi -tekstin pykäätte niin sitten voisin minäkin harkita tuommoista. Mitään riemunkirjavaa häksväkkärää ei omaan autoon tule, piste.
Kaksi- tai useampiosainen tarra, josta kukin voisi sitten leikellä makumieltymyksensä mukaisen mallin, mukana ollaan tuli sitten minkälainen tahansa.