166:sta kysymyksiä.
Valvoja: Moderators
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
Ei kertaakaan ollut ovien kanssa mitään häikkää, eikä kyllä mitään muutakaan erikoista talviongelmaa. Mistähän tuo jäätyminen sulla mahtaa johtua.Alfistipohjoosesta kirjoitti:Mitäs kokemuksia, vinkkejä talvea vasten 166:seen? Auto oli pihassa ajon jäljiltä ja kaikki kahvat oli ihan jumissa. Sulatus lämpöpussilla ja talliin. Onko tuossa muuten ovet/kahvat kuinka hankalia talvella?
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”
- MKT
- Viestit: 654
- Liittynyt: 10 Syys 2003, 18:35
- Car(s): 159 SW 2.4JTDm Q4 Ti
ex. 156/164/166 - Paikkakunta: Muurame
En muista että kahvat olisivat kiinni asti jäätyneet. Aika usein huomaa että ne ovat hieman napsahtaneet jäähän, mutta aina on ovet auenneet ilman repimistä (toisin kuin 164sen kohdalla). Usein tulee käytettyä sisätilan lämmitintä joka varmaankin poistaa tuon ongelman. Ehkä keli oli poikkeuksellinen kun kaikki ovet olivat jumissa?Alfistipohjoosesta kirjoitti:Mitäs kokemuksia, vinkkejä talvea vasten 166:seen? Auto oli pihassa ajon jäljiltä ja kaikki kahvat oli ihan jumissa. Sulatus lämpöpussilla ja talliin. Onko tuossa muuten ovet/kahvat kuinka hankalia talvella?
Talvikokemukset ovat pelkästään positiivisia, en tältä istumalta muista mitään ongelmia vaikka auto viettää taivasalla lähes koko talven. Valtava parannus esimerkiksi 164sen talviominaisuuksiin ja luotettavuuteen(huurteenpoisto, huohotusjärjestelmä, lukot, etupään pito,...). Tai no, tuulilasin pyyhkimet ovat edelleen piilossa ja vaikeasti puhdistettavia, onneksi tuulilasin alaosa on lämmitettävä. Loistava ajettavuus myös talvella kruunaa kokonaisuuden.
- Rölli ja metsänhenki
- Viestit: 385
- Liittynyt: 31 Heinä 2003, 17:35
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Se pelasi korjauksen jälkeen n.kk ja nyt toimii välillä. Pitänee purkaa vielä, käsi on vaan jo tottunut palauttamaan niin hyvin että työmaallakin tulee manuaalisesti vilkku palautettua. Tarkennuksena tuohon jäätymiseen että kahvat oli jäässä. Pitää nyt puhdistaa ne hyvin ja muutenkin tehdä syyshuolto.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- Rölli ja metsänhenki
- Viestit: 385
- Liittynyt: 31 Heinä 2003, 17:35
- Paikkakunta: Hyvinkää
Niin mimä koitin korjailla sitä tossa jokin aika sitten. Purin ne muovit pois ja ruiskuttelin ensin sähkölaitteiden puhdistusspaylla paikat ja sen jälkeen sitä wyrtin synteettistä rasvaa, mutta pelitti hyvin vain jonkin aikaa.
Nyt toimii välillä ja välillä ei (mutta se onkin vilkku, heh kirjoittajan huumoria). Mutta käsipalautuksesta tulee kyllä ihan automaatti.
Sillä kyselin, että oletko ottanut ratin pois ja ihan oikeesti koittanut korjata sitä palautusta. Veikkaan, että siellä on jotkin muovilärpäkkeet jotka on vähän sikin sokin ja sillei.
Nyt toimii välillä ja välillä ei (mutta se onkin vilkku, heh kirjoittajan huumoria). Mutta käsipalautuksesta tulee kyllä ihan automaatti.
Sillä kyselin, että oletko ottanut ratin pois ja ihan oikeesti koittanut korjata sitä palautusta. Veikkaan, että siellä on jotkin muovilärpäkkeet jotka on vähän sikin sokin ja sillei.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Sillähän minäkin siihen innostuin kun sen irroitus muissakin ollut niin helppoa. En edes sitten rattia yrittänyt irroittaa. Koko paketti varmasti maksaa ihan maltaita. Toisaalta onpa ne aina alkanut toimimaan kun käteen asti on irroittanut. Sinne on huono näkyväisyys mutta näytti että sitä lirpaketta joka ottaa rattiakseliin(tai sen ympärillä olevaan muoviin) kun hieman painoi niin palautti aina ihan normaalisti.
Tarkoitus kyllä korjata. Pitää sitten ottaa vaikka kuvaa. Jos et ehdi ennemmin.
Tarkoitus kyllä korjata. Pitää sitten ottaa vaikka kuvaa. Jos et ehdi ennemmin.

Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)