Pitäisi saada 156:n kytkentäkaaviot ellei joku sitten osaa suoraan neuvoa mistä vikaa hakea..
Eli parkkeja ei saa päälle ilman että virrat on päällä..
Sitten toinen ongelma tuli kun olin vaihtamassa polttimoita puhaltimen nappuloihin, sohasin siinä pihdeillä johonkin mihin ei olis pitäny..
Niinpä nyt kaikkien 3:n polttimoiden ollessa paikallaan niistä ei pala yksikään, mikäli 1 ottaa pois 2 palaa himmeästi. Melkein voisin sanoa että kaikki releet ja sulakkeet on tullut tutkittua enkä keksi millään mikä voisi olla vialla..
silakka kirjoitti:Sitten toinen ongelma tuli kun olin vaihtamassa polttimoita puhaltimen nappuloihin, sohasin siinä pihdeillä johonkin mihin ei olis pitäny..
Allekirjoittaneelle kävi myös noin. Kun en muuta keksinyt, kytkin säätimien polttimot rinnakkain, eristin ne piirilevystä muoviteipillä ja otin virran (minulle turhasta) tupakansytyttimen valosta. Vaati hieman näpräämistä, mutta on toiminut.
Tuo vähempien polttimoiden palaminen himmeästi kuulostaisi siltä, että jossain on huono kontakti. Todennäköisesti lamppuja vaihtaessa on tullut nyittyä joku liitin melkein irti tms.
Jees, polttimot vaihdettu ja hienosti pelittää.
Tutkiskelin vähän tarkemmin tuota settiä niin oli yksi piirilevy kärvähtäny yhdestä kohtaa sekä viisi piuhaa poikki
Ajattelin sitten kolvata ne kaikki kuntoon samalla vaivalla.
silakka kirjoitti:Niin? Yritätkö sanoa jotain?
Kyllähän parkit pitää saada päälle vaikka avain ei virtalukossa olekkaa.
Virta-avaimen ollessa 0-asennossa, paina virtalukon nappia ja käännä pykälä vastapäivään. Meniköhän oikein
Jos tuo ei toimi, niin ohjekirjassa on ihan toimiva ohje.
oon houmannu et sitä park asentoo ei kannata käyttää menee avain
paskaks->code valo alkaa palaa ja eikä auto käynnisty näin sanoi surullisen kuuluisa delta-auto, jotenki avain ei tykkää tosta park asennosta