Kuinka paljon 75:ssa olisi hyvä olla casteria? Kaikki tietysti vaikuttaa aina kaikkeen ja niin päin pois, mutta kuinka hyvin mahtaa huomata esim. 1° muutoksen casterissa? Tuo ykspisteäkänen kävi nyt suuntauksessa ja autosta tuli muuten hyvä ajaa, mutta ohjaus ei keskitä mun makuun tarpeeksi innokkaasti. Hyvä jos palauttaa ollenkaan. Ei vaadi mielestäni mitenkään erityisesti voimaa käännellä, eli on kyllä siinä mielessä varaa "tiukata". Auto kulkee kauniisti suoraan ja ohjaus on sinänsä muuten varsin tunnokas, varsinkin kun huomioi tämän hetkisen korkeaprofiilisen rengastuksen, eli 185/65/14 kesäkumit ET39 vanteella.
Casteria on nyt 3° 30' eli tehtaan arvojen mukaan. Camberit liki nollassa ja aurausta 1.2
_jotain_ yksikköä, en tiedä mitä. Alusta on kunnossa eli mikään paikka ei jumita tms. Reaktiotankojen puslat on uretaaniset.
Kävi mielessä josko räkätaudin hellitettyä rupeaisikin kyläseppämeiningillä ronkkimaan noita kulmia. Jos merkkaisi nuo nykyiset reaktiotankojen pituudet ja rupeaisi kokeilemaan itse vääntelemällä missä kohtaa on hyvä. Saahan ne aina takaisin paikalleen jos tuntuu pahalta. Mutta jos noin saisi ohjauksen mieleisekseen, niin voisi viedä kotteron pajalle ja pyytää säätämään loput kulmat kohdalleen
![Silly :silly:](./images/smilies/new_silly.gif)