Vääntynyt iskarinvarsi

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Vääntynyt iskarinvarsi

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Kun kerran käyttäjätunnusta ei ole poistettu, niin jaetaanpa sitten mielenkiintoinen ilmiö raatilaisten kanssa: Tänään saapu uusi alusta,ja samalla loin tarkempaa silmäystä viikko sitten irrotettuihin coil overeihin... Iskarin varsi (mäntä siis) oli vääntynyt keskeltä silminnähden! Onko siis syynä se liiallinen madallus mikä alussa oli, ennenku nostin järjellisempiin mittoihin? Ainakin ainoa järkevä selitys minkä ite keksin... Löytyiskö muita syitä?
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Siis autossa oli jo ennestään coiloverit joista yksi iskari on solmussa?

Kyllä männän pitäisi kokonaisuudessaan mahtua iskariin sisään eli tuskin tuohon madalluksen määrä vaikuttaa, lähinnä kuulostaa jonkin sortin asennusvirheeltä.
- Epäkelpokeräilijä -

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Voisko olla kyseessä ihan materiaalivirhe?
Ei enää Alfaa... eipä

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Mcphersoneissa iskarinvarret vääntyvät kovissa kiihdytyksissä ja jarrutuksissa, siis sellasissa versioissa missä ei ole mitään muuta ylätuentaa. Jos autoosi on tullut (edellisellä omistajalla?) jonkinlainen mälli tuentaan niin se tietysti selittelisi asiaa. Ylätuentaa tai ei.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Silvio
Viestit: 1034
Liittynyt: 16 Syys 2005, 15:09
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Silvio »

Itse asennetut oli,mutta jälkeenpäin tuli kyllä mieleen mikä siihen olis voinu olla syynä... Sen kummemmin ajattelematta heitin mäntään kiinni sekä vakioiskareitten suojakumit että setin mukana tulleet kumit.. :oops: Sitä ei enää sitten tarvinnu miettiä mistä se keulan pomppiminenkin johtu :-D Mäntä ajossa ulkona ehkä n.5 senttiä, ja siinä välissä kun on 7 sentin kumit niin.. Siinä kai ne männätkin on vääntyny. Huomasin kyllä kumit ottaa pois muutaman kilometrin pomppimisen jälkeen,mutta vääntymän huomasin vasta kun vaihoin uuteen alustaan. Surkea se tosin oli "toimivanakin",joten poishan ne sieltä saada piti joka tapauksessa. Voisko nuo oikasta? Siinähän ois vielä uudenkarhea setti jollekkin joka ajaa paljo rataa..? Tuo vääntymä on sen verta pieni etten usko sen haittaavan tällaisenakaan koska näin jäykässä coil-setissä mäntä liikkuu todella vähän..
Kaikki musiikki on paskaa,paitsi hevi.Ja se se vasta paskaa onkin..

Vastaa Viestiin