Eli mites tuon automaagisulatuksen pitäs toimia?
Kun käännän nupin sinne punaselle max. sulatus alueelle niin tuulettimet sammuu, mutta ilmastointi ja takalasinlämmittimen valot syttyvät, että eipä se oikein tehosulatukselta tunnu
Jotain vikaa vai?
Älä koskaan sano "En osaa" ennen kuin olet yrittänyt!
Juu kyllä sen pitäisi kovaa puhaltaa jos kone vaan on lämmin. Kylmällä koneella ei juurikaan puhalla. Siis jos se puhallusvoimakkuus on säädetty AUTO:lle.
Mulla se ei ainakaan puhalla kylmällä koneella juuri ollenkaan ilmaa ku pistää sen "max defrost" jutun päälle... sitten kun kone on lämmin (lämpömittari nousee karvan yli 50C) niin alkaa puhkua ja puhaltaa kunnolla...
No vaikka kone on lämmin ja koittaa säätää sen sinne niin tuulettimet sammuu, joskus olen saanut sen pelittämään sillä että olen renkannut edestakaisin lämpötilansäätimen nuppia vasemmalle ja oikealle...
Onko muuten peilien lämmittimet samassa takalasilämmittimen kykimen kanssa? Vai meneekö peilien sulatus päälle vain tuolla max sulatus valinnalla?
Hmm, ihan kuin lämmönsäätö ei saisi tietoa veden lämpötilasta vai toimiiko sitten vain viiveellä. Toimiikos sulla tuo automaaginen lämmönsäätö muutenkaan?
Peilien lämmitys on saman napin takana kuin takalasinlämppäri.
Vode kirjoitti:Hmm, ihan kuin lämmönsäätö ei saisi tietoa veden lämpötilasta vai toimiiko sitten vain viiveellä. Toimiikos sulla tuo automaaginen lämmönsäätö muutenkaan?
Peilien lämmitys on saman napin takana kuin takalasinlämppäri.
Mitä kesällä sitä käytin niin kyllä se vaihteli tuulettimen nopeutta kun laitto automaatin päälle. En tiedä sit toimiiko nyt, pitänee kokeilla.
No niin se vaan sittenkin oli että tuohon asentoon laittaessa pitää odotella n.10s niin tuulettimet lähtee päälle, joskus lähtee hetikin. Eli ei tässä sitte mitään ongelmaa ollutkaan