156:n flektit

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
spede
Viestit: 14
Liittynyt: 17 Joulu 2006, 21:05

156:n flektit

Viesti Kirjoittaja spede »

Miten on, pyöriikö veekutosen syylärinflektit yhtäaikaa? Vai onko ne jotenkin porrastettu? Mulla lämmöt karvanverran yli 90 astetta ja vain toinen ropelli pyörii. Otin mykästä liittimen irti ja sähkökynän mukaan siihen ei tullu virtaa. Autosta ei kokemuksia kesäkeleillä, Joulukuussa ostin. Muuten tosipätevä talviauto!

Avatar
Keisari
Viestit: 260
Liittynyt: 09 Elo 2006, 15:45
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Keisari »

Pitäis kyllä pyöriä molemmat sitten kun pyörii. Eli vikahan sulla siellä on...

spede
Viestit: 14
Liittynyt: 17 Joulu 2006, 21:05

Viesti Kirjoittaja spede »

Ei Ei Ei !!! Tänään kun oli vähän lämpimämpi päivä, niin sain kiukaan kunnolla kuumaksi rupes toinenki ropelli pyörimään. Eli mun autossa ainakin ne toimii porrastetusti. Onneksi en kerennyt isompiin "sähkötöihin".

Avatar
Antieko
Viestit: 649
Liittynyt: 07 Huhti 2005, 11:30
Car(s): ex:156 v6 2,5 24v -98
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Antieko »

spede kirjoitti:Ei Ei Ei !!! Tänään kun oli vähän lämpimämpi päivä, niin sain kiukaan kunnolla kuumaksi rupes toinenki ropelli pyörimään. Eli mun autossa ainakin ne toimii porrastetusti. Onneksi en kerennyt isompiin "sähkötöihin".
Niin toimii porrastetusti mullakin.
Toisen pyörintä liittyy jotenkin ilmastointilaitteen toimintaan. Jos auto on lämmin sisältä ja laittaa säädön ihan viileimmälle, niin hetken perästä toinen tuulettimista pyörii.
Ja taitaa ne etuvastukset olla sitä varten, että molemmissa tuulettimissa on kaksi nopeutta.

Vastaa Viestiin