75:n sisemmän raidentangon pää

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Murzik
Viestit: 54
Liittynyt: 26 Elo 2006, 22:47
Car(s): 75 Turbo QV -91
Paikkakunta: Helsinki

75:n sisemmän raidentangon pää

Viesti Kirjoittaja Murzik »

Aurauskulman säätö 75 TS:ään ei syksyllä onnistunut, koska oli kuulema oikea sisen raidetangon pää väljä. Nyt alkaa olla jo vaikeaa tiellä pysyminen, joten tuo lienee pakko vaihtaa.

Azzurro:n listalta löytyy seuraavaa:
75 Raidetanko sisempi, (ei ohjausteh.) 33,30
Paikan päällä eivät osanneet sanoa, käykö tuo tehostettuun ohjaukseen.

Delta-auto: "Ei löydy, mutta olisi meillä koko ohjausvaihde." Myyjä halusi välttämättä kaivaa koneeltaan hinnan, vaikka sanoin ettei varmasti mahdu budjettiin. (oli lopulta jotain välillä 1000e-2000e)

Perus-varaosaliike: Löytyy kahta eri mallia, ZF tai ?.

Huoltomanuaalista en löytänyt mainintaa tuosta olleenkaan. Kai tuo vaihdettavissa oleva osa kuitenkin on? Onko joku kenties vaihtanut ja mikä tuohon sopii?

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Tässä joutuu muisteleen ja menee siksi hieman arvaukseksi. Mutta väittäisin että on kaksi versiota, tehostettu ja ilman tehostinta. T.S on tehostettu (ZF:n) siksi tuolla ZF viitteellä olevan itse ottaisin.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Tuomas K
Viestit: 5468
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
Car(s): Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Citroën Xsara 2.0 16V
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas K »

Motonetista taitaa saada jotain tarvikeversiota tuohon, löytyy tehostetty ja tehostamaton erikseen. Laadusta vaikea sanoa, mutta toisaalta paha nirsoilla jos muualtakaan ei saa :)

Vastaa Viestiin